;
coinex

رندرهای وان پلاس 10 اولترا با طراحی جذاب منتشر شد

در هفته گذشته، تصویری از طراحی پتنت وان پلاس 10 اولترا منتشر شد که طرح احتمالی این گوشی را نشان می‌داد. امروز هم عکس‌هایی از کانسپت رندرهای وان پلاس 10 اولترا منتشر شده که بر اساس پتنت گوشی طراحی شده‌اند.

Jermaine Smit که به Concept Creator معروف است، با همکاری LetsGoDigital، رندرهای وان پلاس 10 اولترا را طراحی کرده‌اند. این سبک طراحی الهام گرفته از طرح پتنت، گزارش‌ها و اخباری است که تاکنون درباره این گوشی شنیده‌ایم.

وان پلاس قصد دارد گوشی دیگری از سری وان پلاس 10 را روانه بازار کند تا بتواند عملکرد بهترین را در رقابت با بهترین گوشی‌های 2022 سامسونگ، یعنی سری گلکسی اس 22 ارائه دهد.

رندرهای وان پلاس 10 اولترا

رندرهای وان پلاس 10 اولترا در نمای جلویی شبیه به وان پلاس 10 پرو طراحی شده‌اند؛ نمایشگر کمی خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک. در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر، طراحی پانچ را مشاهده می‌کنید که برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

رندرهای وان پلاس 10 اولترا با طراحی جذاب منتشر شد

دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی و دکمه پاور هم در کنار اسلایدر هشدار وان پلاس، در لبه سمت چپی قرار دارند. ماژول دوربین در پنل پشتی به شکل مستطیلی طراحی شده که مثل وان پلاس 10 پرو، تا لبه دستگاه امتداد پیدا کرده است. البته تنظیمات دوربین در این گوشی با نسخه پرو متفاوت است.

گفته می‌شود که دو لنز اصلی دوربین OnePlus 10 Ultra را لنزهای 48 مگاپیکسلی واید انگل و لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل می‌دهند؛ این لنزها در ردیف بالایی ماژول قرار دارند. انتظار می‌رود که این دستگاه به MariSilicon X NPU مجهز شود که در آذر ماه گذشته توسط کمپانی مادر وان پلاس،‌ یعنی اوپو رونمایی شد.

گفته می‌شود که عبارت «powered by Marisilicon» روی ماژول دوربین وان پلاس 10 اولترا حک خواهد شد؛ دقیقا مثل همان چیزی که اخیرا در رندرهای اوپو فایند ایکس 5 مشاهده کردیم.

رندرهای وان پلاس 10 اولترا با طراحی جذاب منتشر شد

انتظار می‌رود که یک لنز مجزا برای قابلیت‌های زوم هم برای وان پلاس 10 Ultra در نظر گرفته شود که احتمالا همان لنز 3.3x زوم خواهد بود که در وان پلاس 10 پرو وجود دارد. البته شاید این گوشی جدیدتر، به لنزهای پیشرفته با قابلیت‌های بیشتر مجهز شود.

وان پلاس 10 اولترا به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون 8 نل 1 بهره‌مند خواهد شد. برخی حتی احتمال تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را نیز برای این گوشی در نظر دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای وان پلاس 10 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر