coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال آلمان از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایر لورکوزن اشتوتگارت به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بایر لورکوزن اشتوتگارت را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400

بایر لورکوزن که در جایگاه سوم بوندس لیگا قرار دارد از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 3 برد و یک مساوی و یک باخت شده است و حال 38 امتیاز دارد. از آن طرف تیم اشتوتگارت که در جایگاه هفدهم لیگ آلمان قرار دارد از پنج بازی اخیر خود هیچ کدام را برنده نشده است و فقط یک بازی را مساوی کرده است. این تیم در حال حاضر 18 امتیاز دارد.

پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400
پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400, پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت, پخش زنده بایر لورکوزن, پخش زنده فوتبال, بازی سردار آزمون, لژیونر, اولین بازی سردار آزمون برای بایر لورکوزن, بازی امشب بایرن لورکوزن, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه 3, بایر لورکوزن و اشتوتگارت,

احتمال برد هر دو تیم در این بازی با در نظر گرفتن آمار و ارقام به این گونه است که: بایر لورکوزن با احتما برد 68 درصدی و تیم اشتوتگارت با احتمال برد 14 درصدی مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. 18 درصد نیز احتمال مساوی در این بازی در نظر گرفته شده است.

ساعت بازی دو تیم بایر لورکوزن و اشتوتگارت نیز 21:00 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400 از Sports NET

پخش زنده بایر لورکوزن اشتوتگارت 23 بهمن 1400 از Super Sport

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر