;
coinex

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

اگر شما هم به دنبال حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT خود هستید، در این گفتار که به روش‌های رفع مشکلات رایج پوکو X3 جی تی پرداخته‌ایم، با ما باشید.

بیشتر گوشی‌های هوشمند مشکلات و معایبی دارند که پس از استفاده و به مرور این مشکلات بروز پیدا می‌کنند. گوشی پوکو X3 جی تی که یکی از این گوشی‌های هوشمند است که کاربران از برخی ایرادهای آن از جمله عدم پشتیبانی از کارت حافظه ناراضی هستند.

اما نگران نباشید زیرا برای حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی تکراتو در ادامه اطلاعات کاملی را ارائه کرده است، که با به کارگیری آن‌ رفع مشکلات رایج پوکو X3 پرو به امکان پذیر است.

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

بروز مشکلات پوکو X3 GT  کاربران این گوشی را ناراحت کرده است. برای حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT مواردی که در ادامه آمده است را به طور کامل مطالعه کنید تا بتوانید به رفع مشکلات رایج پوکو X3 جی تی بپردازید. سپس ما به ذکر برخی معایب این گوشی و همچنین راه‌ حل‌هایی که برای رفع آنها وجود دارد، پرداخته‌ایم.

عمل نکردن گزینه Rise to wake

در گوشی‌‌های شیائومی، قابلیت Rise to wake باعث می‌شود زمانی که گوشی را به دست می‌گیریم و به گوش خود نزدیک می‌کنیم، صفحه‌نمایش روشن شود.

این ویژگی کاملاً کاربردی است، برای رفع این مشکل کافیست ابتدا بررسی کنید، آیا این قابلیت فعال هست یا خیر، برای این کار به Settings > Display بروید و بعد قابلیت Rise to wake را فعال کنید.

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT
روش رفع مشکلات رایج پوکو X3 جی تی

اگر باز هم کار نکرد، احتمال دارد مشکل مربوط به یک باگ نرم افزاری باشد، که خیلی سریع پس از یک راه‌اندازی مجدد رفع می‌شود. اگر همچنان مشکل را مشاهده کرده‌اید می‌توانید فریم ور یا سفت افزار گوشی (در واقع بخش کوچکی از دستورالعمل‌های نرم افزارست که سخت افزار را وادار می‌کند کار کند) را آپدیت کنید.

خالی شدن سریع باتری

گوشی‌های شیائومی به ویژه مدل‌های جدیدی همچون پوکو X3 GT از جمله گوشی‌هایی هستند که برای مثال با باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری می‌تواند حداکثر میزان روشن بودن نمایشگر را برای شما فراهم آورد؛ امابا توجه به اینکه در رابط کاربری شیائومی زیاد روی بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری باتری کار نشده امکان دارد در برخی از موارد باتری زودتر خالی شود.

معقول‌ترین دلیل به اصطلاح اختلال در خواب عمیق گوشی هوشمند شماست، در این حالت حتی زمانی که از دستگاه استفاده‌ای هم نمی‌شود باتری تخلیه می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که دستگاه خود را به روز رسانی کنید. حتی بازخورد و گزارش مشکل را برای شرکت شیائومی ارسال کنید. به علاوه، مراحل زیر نیز به شما کمک می‌کند تا طول عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید:

  • در طول شب و زمانی که به Wi-Fi و Mobile Data نیازی ندارید، آن را خاموش کنید.
  • Face Unlock را غیر فعال کنید.
  • شروع بکار برخی از برنامه‌هایی که به آنها نیازی ندارید را غیر فعال کنید به Settings > Apps > Manage apps رفته سپس به صورت مجزا قابلیت Autostart On Apps اپلیکیشن‌‌ها را غیر فعال کنید.
  • روشنایی صفحه نمایش خود را به صورت دستی تنظیم نمایید. این کار به ذخیره نیروی بیشتر در باتری گوشی شما کمک زیادی می‌کند.
  • باتری گوشی خود را کالبیبره کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل نشان ندادن نوتیفیکیشن در گوشی شیائومی

حل مشکل ناسازگاری شیائومی

مشکل وصل نشدن گوشی به رایانه

در صورتی که با مشکل وصل نشدن گوشی پوکو X3 GT به رایانه روبرو شدید می‌توانید با برنامه‌هایی که برای این کار وجود دارد آن را رفع کنید. اما اگر این برنامه‌ها پاسخگوی نیاز شما نبود می‌توانید از developer option در شیائومی کمک بگیرید. برای رفع این مشکل می‌توانید مراحل زیر را گام به گام اجرا کنید.

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT
حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT
  • پس از فعال کردن گزینه دولوپر آپشن از مسیر settings>additional settings>Developer options گزینه USB debugging را فعال نمایید.
  • کابل موبایل را به رایانه یا لپ‌تاپ وصل کرده و سپس گزینه transfer file را انتخاب کنید.
  • سپس در رایانه خود فایل wpdmtp.inf را از مسیر C:\window\INF را پیدا کرده و آن را نصب کنید.

مشکل روشن نشدن گوشی

مشکل تاچ گوشی شیائومی پوکو X3 GT اگر تاچ تلفن همراه شما گاهی دچار مشکل می‌شود و به درستی کار نمی‌کند، برای حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی اقدامات زیر را انجام دهید. ابتدا پیش از لمس گوشی، صفحه و دست خود را تمیز کنید. چربی یا رطوبت دست می‌تواند عملکرد گوشی‌هایی با نمایشگرهای لمسی خازنی را تحت تأثیر قرار دهد. گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی خود را ری استارت کنید. روش دیگر حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی این است که آن را هارد ریست کنید. برای هارد ریست کردن باید همزمان کلید کم کردن صدا و دکمه پاور را فشار دهید. اما فراموش نکنید قبل از هارت ریست کردن برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات از آنها بک آپ بگیرید. اگر باز هم مشکل رفع نشد، شاید موضوع مربوط به سخت‌افزار باشد. اگر برای اتصال دیجیتایزر آماده هستید، می‌توانید اتصال آن را تست کنید؛ اما توجه داشته باشید که این کار بر گارانتی دستگاه شما تأثیر خواهد گذاشت. برخی اوقات مشکل کار نکردن تاچ گوشی مربوط به وجود رطوبت در دستگاه است. در این زمان برخی توصیه می‌کنند که باید گوشی را در کنار یک جاذب رطوبت قرار دهید. گاهی این مشکل مربوط به اختلال در عملکرد یک اپلیکیشن نصب شده است. در این مواقع می‌توانید گوشی شیائومی را در حالت safe mode قرار دهید.
حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

پس از ارائه روش‌های بسیاری که برای حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT  ارائه دادیم، می‌رسیم به یکی دیگر از مشکلات گوشی POCO X3 GT که گاهی برخی از کاربران با مواجه می‌شوند، و این سوال را می‌پرسند که راه‌حل روشن نشدن گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی‌ تی چیست؟

در این مورد یک نکته وجود دارد و آن اینکه اگر مشکلات گوشی POCO X3 GT سخت افزاری باشد کار شما سخت خواهد شد، اما در صورت وجود اشکال نرم‌افزاری در بسیاری موارد، با انجام اقدامات زیر مشکل حل خواهد شد:

  • باتری و میزان شارژ موبایل خود را بررسی کنید.
  • تلفن همراه خود را ریستارت کنید.
  • گوشی خود را ریست کنید.
  • چند بار دکمه پاور را فشار داده و ۱۵ ثانیه نگه دارید.
  • گوشی را در حالت ریکاوری قرار دهید.
  • اگر همچنان مشکل وجود داشت، گوشی خود را فلش کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکلات و معایب گوشی پوکو X3 پرو

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام

مشکل تاچ گوشی

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT
حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

اگر تاچ تلفن همراه شما گاهی دچار مشکل می‌شود و به درستی کار نمی‌کند، برای حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی اقدامات زیر را انجام دهید.

  • ابتدا پیش از لمس گوشی، صفحه و دست خود را تمیز کنید. چربی یا رطوبت دست می‌تواند عملکرد گوشی‌هایی با نمایشگرهای لمسی خازنی را تحت تأثیر قرار دهد.
  • گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی خود را ری استارت کنید.
  • روش دیگر حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی این است که آن را هارد ریست کنید. برای هارد ریست کردن باید همزمان کلید کم کردن صدا و دکمه پاور را فشار دهید. اما فراموش نکنید قبل از هارت ریست کردن برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات از آنها بک آپ بگیرید.
  • اگر باز هم مشکل رفع نشد، شاید موضوع مربوط به سخت‌افزار باشد. اگر برای اتصال دیجیتایزر آماده هستید، می‌توانید اتصال آن را تست کنید؛ اما توجه داشته باشید که این کار بر گارانتی دستگاه شما تأثیر خواهد گذاشت.
  • برخی اوقات مشکل کار نکردن تاچ گوشی مربوط به وجود رطوبت در دستگاه است. در این زمان برخی توصیه می‌کنند که باید گوشی را در کنار یک جاذب رطوبت قرار دهید.
  • گاهی این مشکل مربوط به اختلال در عملکرد یک اپلیکیشن نصب شده است. در این مواقع می‌توانید گوشی شیائومی را در حالت safe mode قرار دهید.

نصب نشدن برنامه‌ها

در ادامه می‌رسیم به مشکل نصب نشدن برنامه‌ها در گوشی پوکو X3 GT ، برای رفع آن ابتدا فضای ذخیره‌سازی تلفن همراه خود را بررسی کنید، ممکن است که فضای ذخیره سازی شما پر شده باشد و شما از آن اطلاع نداشته باشید.

اگر فضای ذخیره سازی شما پر شده برای رفع مشکل تلاش کنید عکس‌ها و برنامه‌هایی که کاربرد چندانی برایتان ندارند را حذف کنید.

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT
حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

این نکته هم مهم است که برنامه مورد نظر را از چه منبعی دانلود کردید، زیرا دانلود از منابع نامعتبر می‌تواند با خطای امنیتی روبرو شود. برای حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی می‌توانید طبق روش زیر اقدام کنید:

settings -> additional settings -> privacy -> allow installation from unknown sources

اما با این همه شاید اصلی ترین علت نصب نشدن اپلیکیشن‌ها درگوشی شیائومی وارد شدن گوشی از کشور منبع یعنی چین است، زیرا مدتی است که به گوشی‌های شیائومی که از چین وارد می‌شوند اجازه‌ی نصب برنامه‌های گوگل را داده نشده و دلیل آن هم MIUI سفارشی بوده که برای گوشی‌های چین طراحی شده است. بنابراین اگر گوشی شما رام چین داشته باشد امکان دارد با این مشکل مواجه شوید.

در حقیقت در چین استفاده از گوگل و سرویس‌هایش ممنوع است و به همین دلیل شرکت شیائومی مجبورست برای گوشی‌هایی که در چین عرضه می‌شوند MIUI سفارشی ارائه دهد. برای حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT باید روت شود. بنابراین در زمان خرید گوشی از پک چین و گلوبال آن اطمینان حاصل کنید.

حال پس از ذکر برخی ایرادات این گوشی شیائومی، در ادامه قصد داریم برخی ایرادات این گوشی را بیان کنیم که اگر قصد خرید پوکو X3 GT را دارید، حتما باید این موارد را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی پوکو M3 شیائومی

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

عدم پشتیبانی از کارت حافظه

یکی از بزرگترین مشکلات گوشی POCO X3 GT که برخی کاربران را اذیت خواهد کرده، سریع پر شدن فضای داخلی آن است. هرچند شیائومی، برای گوشی پوکو ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته اما از اسلات کارت microSD برای افزایش ظرفیت موجود بهره نمی‌برد.

دوربین سلفی نسبتا معمولی

امروزه دوربین سلفی از قسمت‌های پرکاربرد هر گوشی‌ هوشمند است. پوکو X3 GT از دوربین اصلی بسیار با کیفیتی برخوردار است که از یکی از مزایای اصلی آن به شمار می‌آید، اما دوربین سلفی آن عکس‌های چندان چشمگیری را ارائه نمی‌کند و در مجموع عملکردش در حد معمولی است.

نداشتن جک 3.5 میلی‌متری

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند و بسیاری از تفریحات نیز با تلفن‌های همراه انجام می‌شود که یکی از آن‌ها گوش دادن به موسیقی است.

می‌توان این کار را با استفاده از بلندگوی گوشی انجام داد اما گاهی در محیطی هستیم که نمی‌توانیم این روش را به کار بگیریم. در این زمان‌ها یکی از راه‌ها اتصال هندزفری به گوشی، جک ۳/۵ میلیمتری هدفون یا همان جک هدفون است. اما حذف این تکنولوژی از پوکو X3 GT باعث نارضایتی کاربران شده است.

به دلیل وجود سیاست‌هایی در برخی از شرکت‌ها، این پورت، از تلفن‌های همراه آن‌ها حذف شده است. برخی از این سیاست‌ها عبارتند از:

  1. فناوری بی‌سیم اختصاصی
  2. کاهش ضخامت اسمارت فون‌ها با حذف جک ۳/۵ میلیمتری هدفون
  3. ضد آب کردن تلفن‌های همراه
  4. افزایش فضای روی تلفن همراه

البته بعضی از آن‌ها واقعا غیر معقول به نظر می‌رسد. اما روش حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی در این بخش که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از یک دانگل نه چندان گران قیمت است. البته به نظر می‌رسد دلیل اصلی حذف جک ۳.۵ میلی‌متری همین افزایش سود مالی برای شرکت‌های سازنده است.

با این کار هم از فروش گوشی‌های هوشمند خود سود خواهند کرد و هم از طریق فروش تکنولوژی هدفون‌های بی‌سیم، و هم از راه مجبور کردن کاربر به استفاده از هدفون‌ها و اسمارت فون‌های تولیدات شرکتش به نتیجه‌ی دلخواه می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل ناسازگاری شیائومی

حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی

پلاستیکی بودن جنس بدنه

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

یکی دیگر از مشکلات گوشی POCO X3 GT را می‌توان جنس بدنه‌ی پلاستیکی آن دانست که مقاومتی عالی ندارد و آسیب‌پذیر است. البته برای حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی در این مورد، می‌توان از یک قاب سیلیکونی مقاوم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی سامسونگ

حل مشکل نشان ندادن نوتیفیکیشن در گوشی شیائومی

استفاده از پنل IPS به‌ جای پنل آمولد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک گوشی هوشمند، صفحه نمایش  آن است. صفحه نمایش ارتباط مستقیمی با چشم کاربران دارد و باید طوری باشد که در هنگام مطالعه، اجرای بازی، دیدن فیلم و یا استفاده از پیام‌رسان‌ها چشم شما را اذیت نکند.

در بسیاری از گوشی‌های شیائومی پنل IPS به کار برده شده است، استفاده از این تکنولوژی باعث شده تا محدودیت‌های صفحه نمایش LCD را مانند زاویه دید کم و کیفیت پایین رنگ‌ها را بهبود ببخشد.

اما تفاوت صفحه نمایش AMOLED با IPS LCD در گوشی‌های شیائومی چیست؟

صفحه نمایش های AMOLED به طور کلی در نمایش تصاویر سیاه بهتر بوده و نیز از IPS LCD باریکتر هم و گرمای کمتری را هم تولید می‌کنند و کنتراست بیشتری را دارند. همچنین هزینه تولید آن ها بسیار گران تر از IPS LCD است که برای مشتری.

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

از معایب صفحه نمایش IPS این است که به دلیل این که صفحه نمایش IPS LCD با نور یک دست در پس زمینه روشن می شود، نور های رنگ مشکی باز هم کمی نور دارد، که در صفحه نمایش های AMOLED اینطور نیست.

AMOLED مخفف Active-Matrix Organic Light Emitting Diode است که معنای آن شبکه‌ی فعالی از دیودهای ارگانیک تابنده‌ی نور است. باید یادآور شد که OLED واژه‌ی معروف‌تری به معنی دیودهای ارگانیک تابنده‌ی نور است.فناوری AMOLED شامل لایه‌ای در پشت صفحه OLED است که به جای استفاده از نور پس زمینه مانند نمایشگرهای LCD، به هر پیکسل نور می‌دهد.

حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT

تا اینجای کار به برخی از روش‌های حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT  اشاره کردیم، اما باید از قابلیت‌های خوب پوکو X3 GT که یک گوشی میان‌رده در محدود قیمت 7 تا 8 میلیون تومان به شمار می‌آید هم نگذریم، ویژگی‌های که بسیاری از شاخص‌های پرچمداران را در خود جای داده است و نقاط مثبت این گوشی هوشمند محسوب می‌شود به شرح زیر است:

  • طراحی زیبا و قابل تحسین
  • لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس
  • نمایشگر 120 هرتزی
  • عملکرد بسیار خوب سخت افزاری
  • کیفیت عکس و فیلم خاص و بسیار خوب دوربین اصلی
  • شارژدهی بسیار خوب باتری پوکو X3 GT

ما در گفتار حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT برخی از نکات منفی این گوشی را شرح دادیم و راه‌های برای رفع مشکلات رایج پوکو X3 جی تی ارائه دادیم. برای برخی از معایب این گوشی از جمله استفاده از پنل IPS به‌ جای پنل آمولد، خوانایی ضعیف نمایشگر زیر نور آفتاب و داغ‌شدن بدنه در استفاده‌های سنگین هم راه حلی وجود نداشت تا عنوان کنیم. اگر شما پیشنهادی برای حل مشکل گوشی پوکو ایکس تری جی‌ تی درباره‌ی موارد یاد شده دارید، با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص حل مشکلات و معایب گوشی شیائومی پوکو X3 GT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (29 نظر)

    سلام من چگونه و چطوری میتوانم ازقسمتی که میشه فیلم راازگوشی پوکوx3gtبروی دیوارتماشاکراستفاده کنم یعنی مثل پرژکتورممنون میشم راهنمایی کنی

    پاسخ

    سلام
    من گوشی پوکو جی‌تی دارم روت شده
    متاسفانه برنامه تامرحله نصب میاد نصب که میزنم نصب نمیشه میشه کمک کنید

    پاسخ

    سلام من ۶ ماهه پوکو x3 gt خریدم ولی از هممون اول داخل هر برنامه ای ک میرم میزنه اتصال اینترنتی ندارید مجبورم یه بار خاموش روشن کنم نتو تا برنامه بیاد بالا…با این ک برنامه مثلا گوگل میاد بالا ولی همچنان زده اتصال اینترنتی ندارید…
    ممنون میشم راهنمایی کنین دوستان

    پاسخ

    سلام بچه ها من این گوشیو 3ماه پیش خریدم هیچ مشکلی نداره نه تو گیم و نه هیچ هیچ دیگه ای فقط اندروید من 11هست خواستم بدونم تگه به میوای 12 ارتقائش بدم براش مشکلی پیش نمیاد؟ اگه میدونید بگیدلطفا

    پاسخ

    سلام و درود
    دوستان من این گوشی رو دارم و یک مشکلی که داره اینه که فایل‌هایی که دانلود میکنه فرمتشون به bin تغییر میکنه کسی میدونه چطور درستش کنیم؟ ادمین اگر کمکم کنی ممنونت میشم

    پاسخ

    سلام من داخل تنظیمات که میرم بخش پاکسازی بلندگو نداره، کلا نداره یا گوشی من مشکلی چیزی داره . ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور درستش کنم

    پاسخ

    سلام توی گوشی از هر برنامه چند تا است مثلاً گوگل استور ۳تاست یا برنامه های دیگه مثل گالری دو ناسا خواهشاً کمک کنید

    پاسخ

    سلام من سه ماه این گوشی رو دارم بجز مشکل صدای بلند تماس مشکل دیگه ایی نداشتم واقعاً گوشی کاملیه ولی مشکلی که حدیدا برام جدی شده اینه که بعضی برنامه ها مخصوصا برنامه های مود شده رو باز نمیکنه همین که باز میشه بدون نمایش هیچ اروری خارج میشه چطوری میتونم ایم مشکل رو حل کنم؟

    پاسخ

    والا اینجوری شما عیب گوشی رو گفتین من دیگه آیفون۱۳ هم میترسم بخرم

    پاسخ

    بیشتر عیب هاش. دروغه

    پاسخ

    اکثره نظرات مثبته‌ نسبت به این گوشی منم دارم و میخام راهنمایی کنم، اگر گیمری حتما بخر، بخدا پشیمون نمیشی، باورت نمیشه این گوشی آنقدر از لحاظ سخت افزاری قویه،توصیه میکنم اگه نخریدی‌ بخر.

    پاسخ

    من این گوشی رو حدودا سه ماهه دارم و واقعا راضیم باتری فوق‌العاده زود شارژ میشه هنگی نداره در کل خیلی خوبه در ضمن مشکلاتی رو هم که ذکر کردن گوشی من ندارد هیچ کدوم رو

    پاسخ

    سلام،من 3ماهه این گوشیو دارم هیچ مشکلی نداره و کیفیت دوربین و سی پی یو و… خیلی عالیه،تنها ضعفش دوربین سلفیشه که عالی نیست بدم نیست خوبه و کیفیت صفحشم مثل آمولد نیست وگرنه بی کیفیت نیست،هیچ مشکل ضعفیم نداره

    پاسخ

    سلام من برنامه گوگل کروم رو باز میکنم گوشی صفحه ش قفل میشه بعضی وقتا تماشو میزنم صفحه ش قفلش میشه عجیبه برام چرا اتیجوریه توی بازیم لگ دار بعضی وقتا
    خیلی باهاش حال نکردم هووای یه سر و گردن بالاتره مخصوصا از نظر نرم افزاری کلان دور باطله برین آیفون بخرید راحت شین

    پاسخ

    سری قبل وقتی ایکس تری اومد با قیمت بالا خریدم پی در پی هنگ میکرد تو بازی لگ داشت باطری بعد یع هفته افتضاح بود مجبور شدم با یه میلیون ضرر بفروشم میخوام اینبارو اینو بخرم نظرت بعنوان یه گیمر چیه؟بدرد بخوره یا اشغال؟الان ایفون ۷ دارم منتها لگ داره بنظرت جی تی بگیرم یا ایفون ۷ پلاس بگیرم؟؟؟

    پاسخ

    داش من جی تی. دارم و ایفون 8 از نظر روانی و بدون لگ gt بهتره. Gt بخر

    پاسخ

    دقیقا باهات هم نظرم،این گوشی بدرد پسرا میخوره،اولین گوشی شیایومی که خریدم قبلش فقط سامسونگ داشتم،اصلا بدرد گیم نمیخوردن،تازه همشون پرچم دار و بالارده های خوب، این این گوشی عالیه

    پاسخ

    من توی این دو ساله سه نوع گوشی رو تست کردم
    اول اینکه باتری مشکلی نداره و اصلا زود خالی نمیشه و از ۲۰ تا ۸۰ هم ۲۰ دقیقه ای شارژ میشه
    و raise to wake هم هیچ مشکلی نداره و حتی face unlock هم با ماسک جواب میده (تازه اپل این قابلیت رو راه انداخته)
    و سخت افزار قوی هست و هیچ گیمی باهاش پلی ندادم ولی اطرافیان ک دارند مشکلی ندیدند
    صفحه نمایش رنگ هاش خوبه و با ips بودنش کیفیت خوبی داره و من nova 5t و mi 9t pro رو تست کردم و یک سالی با هردوشون کار کرده بودم
    و الان poco x3gt کاملترینشونه و نمیدونم این مشکلات رو چطور پیدا کردید.

    پاسخ

    سلام گوشی من پوکو X3 gt هستش
    خیلی خوبه فقط شارژ رو زود تموم می‌کنه

    پاسخ

    گوشی من gt هستش هیچ کدوم از این مشکلاتو بجز نداشتن شیار کارت حافظه ندارد و خیلی ازش راضیم عالیه گوشیش

    پاسخ

    سلام موقع تماس صدای گوشی زیاد است اگر کسی پیشت باشه می شنود
    حتی صدای گوشی در کمترین حالت هم شنیده می شود

    پاسخ

    منم دقیقا همین مشکلو دارم 🙁
    به هیچ طریقی نمیتونم صداشو تنظیم میکنم، تو بعضی تماسا صداش انقد بلنده که تو کمترین ولوم هم بقیه صدارو میشنون، تو بعضی تماسا هم باید وسط تماس صدارو بلند کنی که بشنوی طرف چی میگه.نمیشه رو یه حالت پایدار تنظیمش کرد

    پاسخ

    ابتدا به تلویزیون سامسونگ ازطریق بلوتث جفت میشود بعدازبروزرسانی دیگه جفت نمیشه اگردلیلشو کسی میدونه لطفا کمکم کنید

    پاسخ

    بله تلویزیون های سامسونگ با گوشی های شیائومی مشکل دارن و بعد از اولین پیرینگ دیگ وصل نمیشن و باید توی دیوایس منیجر تلویزیون اسم گوشی رو پاک کنید و دوباره متصل بشید

    پاسخ

    نخریدچرت ترین گوشیه.نورصفحه خیلی خیلی کمه.دوربین جلو بااینکه ۱۶هست اصلا کیفیت نداره

    پاسخ

    من دارم هیچ ایرادی ندارد از نظر من و با جواب به شما باید بگم که poco x3 gt یک میانرده ی گیمینگ هستش هستش و رو دوربین زیاد تمرکز نداشته اگه ناراحتی درست حرف بزن و بقیه رو از خرید این گوشی منصرف نکن
    و این مشکلات به جز نداشتن شیار کارت حافظه مشکل دیگه ای نداره

    پاسخ

    سلام من هم این گوشی رو یکی ازبهتربن میان رده ها میدونم خودم این گوشی رودارم با mui12 به خوبی توی گیم ها 90 FBS دارم خودم تهمیرکارموبیایلم تاحالا x3وf3 اومدن تعمیر ولی ندیدم جی تی کسی برای مشکل سخت افزار مراجعه کنه حالا خود دانید

    پاسخ

    سلام موزیک پلیر گوشی جواب نمیده روی آهنگ میزنی میگه فرمت ایل قابل را پشتیبانی نمیکند

    پاسخ

    از اون حرفای…شما قبل از خرید گوشی باید ببینی از گوشی چی میخای، اکثره‌ خانوما سررشته ای از گوشی ندارن فقط میرم بازار موبایل و اونجا یه گوشی میخرن، این گوشی گیمینگه من دارمش عالیه درضمن رام گلوبال بخرین،فقط صفحش‌ ای پی اس همینه مشکلش،تو هم قیمتش از لحاظ قدرت سخت افزاری رقیب نداره،ای پنجاه دو اس سامسونگ داشتم خوب بود ولی بااینکه چیپست اسنپدراگون‌ داشت ولی تو بازی بعد یک ساعت بدجوری صفحش‌ دااغ میکرد و افت فریم داشت و کم کم لگ میزد فروختمش،فقط بدرد بازی سبک و برنامه روزمره میخورد، ولی این گوشی تابحال اذیتم نکرده،خداکنه بتونم بهتون راهنمایی کرده باشم دوستان.

    پاسخ