;
coinex

تریلر جدید دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی ( Doctor Strange 2 )

پس از انتشار اولین سری فیلم دکتر استرنج در سال 2016 که توجه بسیاری از مخاطبان را بر‌انگیخت، این‌بار تریلر جدید دکتر استرنج به بازار آمد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

یکی از مورد انتظارترین فیلم های مارول فیلم دکتر استرنج است که قرار بود در سال 2021 به اکران در بیاید اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تولید این محصول فوق العاده به تاخیر افتاد. در ادامه برای تماشایی جدیدترین تریلر این فیلم با تکراتو همراه باشید.

تریلر جدید دکتر استرنج ( Doctor Strange 2)

فصل اول فیلم دکتر استرنج در سال 2016 به اکران درآمد و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کرد، حال قرار است فصل جدید از این محصول به اکران دربیاید.

اگرچه حضور برخی از بازیگران در فیلم دکتر استرنج 2 قطعی به نظر می‌رسد، اما همچنان شایعاتی درباره برخی شخصیت ها و بازیگران دیگر وجود دارد. آنطور که مشخص شده است و انتظارش هم می‌رفت، بندیکت کامبریج دوست داشتنی در نقش شخصیت دکتر استرنج در فیلم حاضر خواهد بود.

علاوه بر این حضور الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ نیز یکی از جذابیت های این فیلم است که برای مان جالب توجه خواهد بود. اخباری مبنی بر حضور قطعی بندیکت وانگ در فیلم جدید نیز جریان دارد.

تا چندی پیش انتظار اعلام حضور چیویتل اجیوفور را نیز به عنوان یکی از مهمترین بازیگران فیلم دکتر استرنج در چندجهانی و دیوانگی داشتیم که حالا این خبر توسط خود این بازیگر به صورت رسمی تایید شده است.

تریلر جدید دکتر استرنج ( Doctor Strange 2)
فیلم دکتر استرنج کی میاد / فیلم جدید دکتر استرنج ( Doctor Strange 2)

چیویتل اجیوفور، بازیگر نقش کارل موردو (بارون موردو) در مصاحبه با Screen Rant تایید کرده است که در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی و دیوانگی حضور خواهد داشت.

طبق اخبار به دست رسیده قرار است این فیلم جذاب در ادامه فصل قبلی خود باشد. فصل قبل شاهد دکتر استیون استرنج که یک جراح مغز و اعصاب بود، بودیم و دیدیم که با کمک مهارت‌های پزشکی‌اش، ثروتمند شده بود.

اما به مرور زمان غرور و طمع وجود استیون را فرا می‌گیرد تا اینکه در یک تصادف رانندگی، رشته‌های عصب در دستانش از بین می‌روند و در نتیجه دچار تنگدستی شده و دیگر قادر به عمل جراحی نیست.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

اگر به این فیلم دیدنی علاقمند هستید می‌توانید به جستار فیلم دکتر استرنج 2 مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی از این فیلم بدست آورید. در ادامه می‌توانید از طربق لینک زیر به تریلر جدید دکتر استرنج مراجعه کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر دکتر استرنج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر