;
coinex

مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس لو رفت؛ میان‌رده‌ای که با پرچمدارها رقابت می‌کند

جزییات فاش شده از مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس نشان می‌دهند که این گوشی به سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 مجهز می‌شود که با گوشی‌های پرچمدار رقابت می‌کند.

ریلمی خود را برای رونمایی از سری Realme 9 Pro در 16 فوریه (27 بهمن) آماده می‌کند. این کمپانی در این تاریخ، دو گوشی ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس را معرفی خواهد کرد.

حالا که تنها دو روز تا تاریخ رونمایی باقی مانده، جزییاتی از مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس فاش شده است.

دوربین ریلمی 9 پرو پلاس

Yogesh Brar، افشاگر معروف در توییتر خود مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس را به اشتراک گذاشت. همانطور که از قبل می‌دانستیم، این گوشی در پنل پشتی خود به سه لنز دوربین مجهز خواهد شد.

جزییاتی از مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس لو رفت

این افشاگر اعلام کرده که لنز اصلی در تنظیمات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس را یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با دیافراگم f/1.9 تشکیل می‌دهد. این لنز اصلی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی این گوشی‌ همچنین به یک سنسور 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 اولترا واید با دیافراگم f/2.5 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4 مجهز است. در نمای جلویی گوشی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی Sony IMX47 قرار گرفته که از قابلیت لرزشگیر الکترونیک (EIS) بهره می‌برد.

ریلمی درباره مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس مدعی شده که این گوشی‌ همتراز بعضی از پرچمدارهای بازار است و دوربین 50 مگاپیکسلی سونی آن به خوبی دوربین گوگل پیکسل 6 عمل می‌کند.

جزییاتی از مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس لو رفت

مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس

گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار می‌شود. در بالای نمایشگر و در قسمت میانی هم یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی در نظر گرفته می‌شود.

این کمپانی پیش از این این تایید کرده بود که ریلمی 9 Pro Plus از تراشه دایمنسیتی 920 برخوردار می‌شود که در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، قدرت لازم برای پردازش دستگاه را فراهم می‌کند.

این گوشی احتمالا به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 65 وات مجهز می‌شود. رابط کاربری Realme UI 3.0 نیز بر بستر اندروید 12 نیز به ‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین ریلمی 9 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر