;
coinex

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 26 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 26 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رئال مادرید پاریس سن ژرمن به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید پاری سن ژرمن را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پاری سن ژرمن و رئال مادرید را تماشا کنید.

پخش زنده رئال مادرید پاریس سن ژرمن 26 بهمن 1400

در اولین شب از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دو بازی به طور همزمان برگزار خواهد شد که طی آن‌ها پاری سن ژرمن پذیرای رئال مادرید خواهد بود و منچسترسیتی در پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون می‌رود.

رئال و پاریس پیش از این در رقابت‌های اروپایی ۱۰ بار رو در روی هم قرار گرفته اند که رئال مادرید ۴ بار و پاریسی‌ها ۳ بار به پیروزی رسیده اند و ۳ بازی دو تیم هم به تساوی انجامیده است.
آخرین باری که پاری سن ژرمن و رئال مادرید با هم بازی کردند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰-۲۰۱۹ بر می‌گردد که در دو بازی رفت و برگشت پاریسی‌ها به یک پیروزی و یک تساوی دست یافتند.

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 26 بهمن 1400
پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 26 بهمن 1400, پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن, پخش زنده رئال مادرید, پخش زنده پاری سن ژرمن, بازی امشب پاریس سن ژرمن, بازی امشب رئال مادرید, رئال و پاریس, لیگ قهرمانان اروپا, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا, پخش زنده رئال, پخش زنده پاریس, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, پخش زنده بازی پاریس رئال, پخش زنده فوتبال امشب, پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا, ساعت بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن کی است,

این چهارمین بار است که رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله حذفی یک رقابت اروپایی رو در روی هم قرار می‌گیرند. رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا فصل ۱۹۹۲-۹۳ و یک چهارم نهایی جام برندگان جام ۹۴-۱۹۹۳ شکست خورد، اما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷-۱۸ برابر پاری سن ژرمن به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

در ادامه پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 26 بهمن 1400 از شبکه سه و شبکه‌های پخش زنده خارجی تماشا کنید.

ساعت بازی رئال مادرید و پاریس سن ژرمن کی است؟

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده رئال و پاریس

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده رئال مادرید پاریس سن ژرمن 26 بهمن 1400 از شبکه سه

پخش زنده رئال مادرید پاریس سن ژرمن 26 بهمن 1400 از ESPN

پخش زنده رئال مادرید پاریس سن ژرمن 26 بهمن 1400 از Sky Sport IT

 

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر