;
coinex

جزییات تازه‌ای از پوکو F4 GT فاش شد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

پوکو F4 GT اخیرا تاییدیه‌های متعددی را دریافت کرده و به‌زودی کار خود را در بازارهای جهانی آغاز می‌کند. اخیرا جزییات تازه‌تری از این گوشی نیز فاش شده است.

ردمی K50 Gaming Edition یکی از گوشی‌های سری ردمی کی 50 است که فردا، با شماره مدل 21121210C رسما در چین راه‌اندازی می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی در یک نسخه ریبرند شده در بازارهای جهانی عرضه شود؛ یعنی POCO F4 GT

یکی از افشاگرهای معروف به اسم Abhishek Yadav مدعی شده که پوکو اف 4 جی تی با شماره مدل 21121210G تاکنون تاییدیه‌های مختلفی را از پلتفرم‌های مختلف دریافت کرده که نشان از راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک دارد.

مشخصات پوکو F4 GT

این افشاگر تصاویری از اسکرین شات تاییدیه‌های پوکو اف 4 جی تی را در پلتفرم‌های FCC ،IMEI ،EEC و TUV منتشر کرده است. در تاییدیه FCC مشخص شد که این گوشی به صورت پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 13 برخوردار می‌شود. این گوشی همچنین از بلوتوث، وای فای دو بانده و وای فای n5/n7/n38/n41/n77 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

جزییات تازه‌ای از پوکو F4 GT فاش شد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

گفته می‌شود پوکو F4 GT از یک جفت باتری 2280 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که در مجموع، ظرفیت باتری را به 4650 میلی‌آمپرساعت می‌رساند. این گوشی از قابلیت Hi-Res Audio نیز برخوردار است. تصاویری منتشر شده از قاب پشتی گوشی هم از وجود ماژول دوربین مستطیلی خبر می‌دهند.

در بسته خرید پوکو F4 GT یک دستگاه گوشی موبایل، آداپتور شارژر، کابل USB-C، سوزن سیمکارت، آداپتور تبدیل USB-C به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، قاب محافظ، راهنمای نصب، راهنمای وارانتی و اطلاعات ایمنی قرار دارد.

مشخصات POCO F4 GT در EEC و TUV نشان می‌دهند که شماره مدل 21121210G مربوط به برند POCO است. فهرست IMEI که ماه گذشته منتشر شد هم مشخص کرد که این شماره مدل با اسم POCO F4 GT معرفی می‌شود.

جزییات تازه‌ای از پوکو F4 GT فاش شد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

ردمی کی 40گیمینگ ادیشن سال گذشته در چین راه‌اندازی شد و نسخه ریبرند شده آن با اسم POCO F3 GT در بازارهای جهانی به فروش رسید. بنابراین چندان عجیب نیست که ردمی کی 50 گیکینگ ادیشن هم با اسم پوکو F4 GT در بازارهای جهان کار خود را آغاز کند.

گفته می‌شود که ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز رونمایی می‌شود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات ردمی K50 نسخه گیمینگ می‌توان به باتری 4700 میلی‌‌آمپرساعت، شارژ سریع 120 وات، دوربین سلفی 20 مگاپیکسل و دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوکو F4 GT ،‌نسخه جهانی ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    باورم نمیشه واقعا گوشی خوبیه

    پاسخ

    عالی خیلی گوشیه خوبیه و امید وارم زیاد گرون نباشه مثلا ۷ تا ۹ میلیون تومان خوبه

    پاسخ

    نه بابا بیشتره دلت خوش نباشه

    پاسخ

    صد در صد بیشتر از.نه میلیون تومان قیمتشه

    پاسخ

    9 تومن 😂😂😂 برو بالا ، من تازه امیدوارم بیشتر از 17 تومن نباشه

    پاسخ