;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زندهبایرن مونیخ سالزبورگ را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایرن مونیخ سالزبورگ به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بایرن مونیخ سالزبورگ را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400

بایرن مونیخ چهارشنبه شب برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ردبول سالزبورگ به اتریش سفر خواهد کرد. سالزبورگ به‌عنوان یک تیم تقریبا ضعیف وارد دور حذفی می‌شود اما می‌توان با شکست غافلگیرکننده بایرن در بوندسلیگا در هفته گذشته مقابل بوخوم، آن‌ها را به پیروزی تشویق کرد.

ردبول سالزبورگ اولین تیم اتریشی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که پس از کسب 10 امتیاز از شش بازی خود در گروه D دوم شد و تنها با یک امتیاز کمتر از لیل، به مرحله حذفی رسید. جمع آوری هفت امتیاز از سه بازی ابتدایی، دی روتن بولن را در موقعیتی قوی برای کسب امتیاز قرار داد، پیش از شکست های متوالی مقابل وولفسبورگ و لیل، امیدهای آنها در 16 تیم پایانی معلق ماند.

پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400
پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400, پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ, پخش زنده بایرن مونیخ, بازی بایرن مونیخ امشب, بازی بایرن و سابزبورگ, سالزبورگ و بایرن مونیخ, بازی امشب بایرن, بازی امشب بایرن مونیخ, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ورزش, شبکه ورزش, ساعت بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ کی است, ساعت بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ چه زمانی است, مسابقه بایرن مونیخ سالزبورگ,

مردان ماتیاس جیسل برای صعود به حداقل یک امتیاز مقابل سویا در آخرین بازی گروهی خود نیاز داشتن اما آنها توانستند هر سه امتیاز را به لطف ضربه نیمه دوم نوآ اوکافور به دست آورند، که باعث جشن پرشکوه در اردوگاه سالزبورگ شد. جیسل با تنها 33 سال سن، به خاطر هدایت تیم سالزبورگ به مرحله یک هشتم نهایی، در کنار افزایش برتری خود در صدر جدول بوندسلیگا اتریش به 14 امتیاز، با نهمین قهرمانی متوالی در صدر جدول لیگ برتر در حال حاضر شایسته تقدیر است.

سالزبورگ که از 6 بازی اخیر خود در برابر تیم‌های آلمانی تنها یک برد را کسب کرده، اکنون با این وظیفه دشوار روبرو است که در مقابل بایرن مونیخ به مصاف یکی از قهرمانان مسابقات برود.

ساعت بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ کی است؟

ساعت بازی دو تیم سالزبورگ و بایرن نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول اینتر

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400 از شبکه ورزش

پخش زنده بایرن مونیخ سالزبورگ 27 بهمن 1400 از BT Sport UK 3

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر