coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده لیورپول اینتر را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده لیورپول اینتر امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لیورپول اینتر به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی لیورپول اینتر را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400

اینتر پس از کسب تنها ۱ برد طی ۴ بازی اخیرش در سری آ، صدرنشینی خود در لیگ ایتالیا را از دست داده است. آن‌ها هم اکنون یک امتیاز از میلان عقب هستند ولی یک بازی نسبت به رقیب خود کمتر انجام داده‌اند. لیورپول در آستانه سفر به ایتالیا، شش برد پیاپی را کسب کرده است. نکته قابل توجه این است که آن‌ها در هیچ یک از ۴ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت کلین شیت نشده‌اند.

پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400
پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400, پخش زنده لیورپول اینتر, پخش زنده لیورپول, پخش زنده اینتر, بازی امشب اینتر, اینتر میلان, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا, لیگ قهرمانان اروپا, اینتر لیورپول, بازی امشب اینتر, بازی امشب لیورپول, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, پخش زنده فوتبال, پخش زنده فوتبال امشب, بازی لیورپول در برابر اینتر, دیدار اینتر لیورپول,

این اولین تقابل دو تیم پس از فصل ۸-۲۰۰۷ است؛ جایی که فرناندو تورس در جریان پیروزی ۱-۰ در شهر میلان، با گلزنی خود لیورپول را به مرحله یک چهارم نهایی رساند. نراتزوری به طرز حیرت انگیزی از ۱۱ بازی خانگی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا فقط ۳ برد کسب کرده است؛ البته آن‌ها در هر دو مورد اخیر موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

ساعت بازی لیورپول و اینتر کی است؟

ساعت بازی دو تیم لیورپول اینتر نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول اینتر

 

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400 از شبکه سه

پخش زنده لیورپول اینتر 27 بهمن 1400 از BT Sport2

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر