;
coinex

گلکسی زد فولد 4 به قلم استایلوس S Pen مجهز می‌شود

گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 تا 6 ماه آینده رونمایی نمی‌شوند؛ اما اخبار مختلفی درباره آنها منتشر می‌شود و جزییاتی از مشخصات آنها را فاش می‌کند. اینبار خبر جالبی درباره گلکسی Z Fold 4 منتشر شده که از طراحی گلکسی اس 22 اولترا پیروی می‌کند.

چند ماه قبل از رونمایی رسمی سری گلکسی اس 22، شایع شده بود که Galaxy S22 Ultra به درگاه نصب S Pen مجهز می‌شود و از قابلیت‌های این قلم پشتیبانی می‌کند؛ اما قلم آن به‌صورت مجزا فروخته می‌شود. با رونمایی رسمی گلکسی S22 Ultra متوجه شدیم که این گوشی به قلم استایلوس S Pen مجهز شده و همراه با گوشی عرضه خواهد شد.

حالا به نظر می‌رسد که همین ماجرا برای گلکسی زد فول 4 هم تکرار می‌شود.

گلکسی زد فولد 4 با قلم یا بی قلم؟

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری The Elec، گوشی Galaxy Z Fold 4 هم مثل گلکسی S22 Ultra و سری Note گلکسی، به اسلات نصب S Pen مجهز می‌شود.

گلکسی زد فولد 4 به قلم استایلوس S Pen مجهز می‌شود

گوشی گلکسی Z Fold 3 هم از قابلیت‌های S Pen پشتیبانی می‌کرد؛‌ اما این گزینه به عنوان یک اکسسوری بود و افرادی که تمایل داشتند، باید قلم S Pen را با کیس محافظ مخصوص خودش، به‌صورت جداگانه خریداری می‌کردند.

اگر گلکسی Z Fold 4 به قلم استایلوس S Pen مجهز شود، احتمالا از قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی برخوردار خواهد شد. چراکه قطعا آپگرید‌ها و بهینه‌سازی سخت‌افزاری ایجاد می‌شود که در کنار S Pen، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهد.

علاوه‌براین، گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 از نمایشگر داخلی 7.56 اینچی برخوردار می‌شود که اختلاف بسیار کمی با نمایشگر 7.55 اینچی گلکسی زد فولد 3 دارد. اما نمایشگر بیرونی Z Fold 4 کمی بزرگ‌تر از نمایشگر بیرونی Z Fold 3 است؛ 6.20 اینچ در برابر 6.19 اینچ.

گلکسی زد فولد 4 به قلم استایلوس S Pen مجهز می‌شود

راس یانگ، مدیرعامل Display Supply Chain Consultants که سابقه خوبی در افشای اخبار سامسونگ دارد، قبلا به نوعی تایید کرده بود که گلکسی Z Fold 4 از نمایشگر 7.56 اینچی برخوردار می‌شود.

Galaxy Z Flip 4 هم از نمایشگر داخلی با همان اندازه‌های نسل قبلی خود بهره‌مند می‌شود؛ اما نمایشگر بیرونی آن 1.9 اینچ خواهد بود.

هنوز تا تاریخ رونمایی این گوشی‌‌ها مدت زمان زیادی باقی مانده و احتمالا تا تابستان سال آینده، خبری از سری تاشوی سامسونگ نیست. بنابراین هیچ خبری قطعی نیست و ممکن است همه‌چیز تغییر کند. با این‌حال، احتمال مجهز شدن گلکسی زد فولد 4 به قلم S Pen یک بهینه‌سازی هیجان انگیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر