;
coinex

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی

گوشی گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) احتمالا بهترین گوشی موبایل تاشوی جهان خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

کمپانی شناخته شده و محبوب سامسونگ در سال ۲۰۱۹ توانست با ارائه گوشی تاشوی Z Flip انقلابی را در بخش تلفن‌های همراه به وجود بیاورد. این گوشی تاشو با ظاهر زیبایی که دارد، بدون دکمه است و کاملا لمسی است.

سامسونگ پس از معرفی این گوشی که موفقیت زیادی هم داشت تصمیم به عرضه نسخه بهتر و جدیدتر این مدل با نام Z Flip 3  کرد. این گوشی می‌تواند با نمایشگر بسیار باکیفیت و نرم افزار قدرتمند و مناسبی که دارد یکی از بهترین گوشی های تاشوی جهان باشد. اگر می خواهید با مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3 بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از سایت تکراتو همراه ما باشید.

گلکسی زد فلیپ 3

درست است که این گوشی نسبت به نسخه قبلی تغییر چندانی نکرده اما می‌تواند به علت قیمت کمتر طرفداران بیشتری داشته باشد. این دستگاه دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب و همچنین بدنه ای مقاوم است. دوربین‌ها عالی است و می‌تواند برای افراد عاشق عکاسی و فیلمبرداری مناسب باشد. در ادامه قصد درایم به معرفی Galaxy Z Flip 3 بپرداریم. با تکراتو همراه باشید.

نمایشگر : مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی
گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

نسخه جدید گوشی گلکسی Z Flip 3 دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با کیفیت فوق العاده FHD+ است. این رزولویشن از نوع داینامیک امولد است و کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند خیال شما را از داشتن یک صفحه نمایش فوق العاده راحت کند.

همچنین این صفحه نمایش از فناوری پیشرفته و کارامد HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. فناوری HDR در واقع مخفف High Dynamic Range است که در صفحه نمایشگر تلفن‌های همراه این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویری با کنتراست بالا را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های چینی 2021

بهترین تراشه موبایل 2021

در واقع فناوری HDR10+  در نمایشگر موبایل این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه ها را با رنگ اصلی خودشان ببینید و این باعث می‌شود صحنه‌هایی بسیار زنده و نزدیک به واقعی را مشاهده کنید.

می‌توان گفت این گوشی موبایل گلکسی سامسونگ یکی از باکیفیت ترین نمایشگر های موجود در بازار را دارد و هنگامی که آن را تا می‌کنید اثری از برجستگی در آن دیده نمی‌شود که این عامل خود یکی از نکات مثبت این گوشی قدرتمند است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که بیرون از منزل و در زیر نور خورشید فعالیت می‌کنید و استفاده زیادی از گوشی تلفن همراه دارید بهتر است بدانید این گوشی موبایل Galaxy Z Flip 3 دارای ۸۰۰ نیت روشنایی است و می‌تواند به شما اجازه دهد به راحتی در زیر نور خورشید از تلفن همراه خود استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید برای کاهش آسیب به چشم در زمان استفاده از موبایل، قابلیت فیلتر آبی را فعال کرده و در محیط های تاریک و در زمان خواب از آن به راحتی استفاده کنید.

اگر به قسمت پشتی گوشی موبایل پرچمدار سامسونگ مدل گلکسی Z Flip 3 نگاهی بیندازیم، متوجه یک نمایشگر می‌شویم. این نمایشگر تنها کاری که برای ما انجام می‌دهد نشان دادن ساعت و اعلانات است. همچنین از طریق این نمایشگر نه چندان پیشرفته می‌توانید موسیقی دلخواه خود را پخش کنید و یا آن را تغییر بدید.

طراحی و ساخت : مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3
گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین گوشی های 2021

ارزان ترین گوشی های 5G دنیا

اگر به طراحی گوشی موبایل اهمیت زیادی می‌دهید می‌توانید با خیال راحت به سراغ گوشی Galaxy Z Flip 3 بروید. این گوشی طراحی بسیار جذابی دارد و به گفته خود کمپانی کره‌ای سامسونگ اگر طی مدت زمان ۵ سال شما روزی ۱۰۰ بار گوشی موبایل خودتان را باز و بسته کنید هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

این عامل می‌تواند بیانگر این مسئله باشد که شما با یک گوشی موبایل بسیار بادوام و باکیفیت طرف هستید. این گوشی به دلیل بسته شدن به طور کامل می‌تواند از صفحه نمایشگر گوشی موبایل در برابر صدمات و مواردی مانند سقوط از ارتفاع محافظت کند.

در کنار مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد این محصول باکیفیت طراحی ظریف و زیبایی دارد و می‌توانید شما آن را به راحتی در جیب خود قرار داده و از صدمات احتمالی جلوگیری کنید. همچنین این گوشی بسیار خوش دست بوده و می‌توانید به راحتی توسط یک انگشت به تمام صفحه نمایشگر موبایل دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم درباره بدنه‌ی گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی Z Flip 3 صحبت کنیم می‌توانیم در ابتدا به بدنه باکیفیت و بادوام از جنس شیشه و آلومینیوم اشاره کنیم.

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی

این گوشی دارای چند رنگ است و شما می‌توانید به دلخواه یکی از رنگ‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که این عامل می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن استفاده از این گوشی موبایل شود.

همانطور که در بالا به آن اشاره شده بدنه پشتی این محصول از جنس شیشه است و به دلیل استفاده از قابلیت گوریلاگلس 6 در برابر مواردی مانند ضربه و خط و خش مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. تنها ایرادی که به این پرچم دار می‌توان گرفت ضد آب نبودن آن است.

سامسونگ بر خلاف دیگر محصولات پرچم دار خود که قابلیت ضد آب دارند، در این محصول از این قابلیت استفاده نکرده است. پس باید در هنگام استفاده از این محصول احتیاط بیشتری داشته باشید. در مجموع می‌توان گفت این گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy Z Flip 3 دارای طراحی زیبا و جذاب و همچنین بدنه‌ای مقاوم  است که می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

بهترین باتری گوشی 2021

سخت افزار : مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی
گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

این گوشی سامسونگ مدل Z Flip 3 مانند نسخه قبلی خود یعنی گوشی مدل Z Flip دارای پردازنده شرکت کوالکام است. این پردازنده دارای کیفیت بسیار مناسبی است و می‌تواند خیال کاربران را از وجود یک پردازنده باکیفیت راحت کند.

همچنین این گوشی پرچم دار گلکسی سامسونگ دارای پردازنده اسنپ دراگون 888 نیز است. این پردازنده جدیدترین محصول از شرکت اسنپ دراگون محسوب می‌شود و می‌تواند عملکرد بسیار مناسب و ایده الی داشته باشد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Z Flip 3 دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که برای افرادی که استفاده زیادی از گوشی موبایل می‌کنند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است این محصول از کارت جانبی پشتیبانی نمی‌کند و همین عامل می‌تواند در کاهش قیمت این محصول تاثیر زیادی داشته باشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که با گوشی موبایل خود بازی می‌کنید باید قبل از خرید به چند مورد از مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 دقت زیادی داشته باشید. اولین مورد سایز صفحه نمایشگر آن است.

این محصول دارای صفحه نمایشگر کوچکتری نسبت به مدل گلکسی Z Fold است و می‌تواند لذت و هیجان بازی‌هایی مانند Call of Duty  و pabg را برای شما کاهش دهد. اما اگر این مورد را نادیده بگیریم می‌توان گفت این محصول با داشتن رم بالا و پردازنده قدرتمند می‌تواند بازی های سنگین را بدون هیچ مشکلی اجرا کند.

پس اگر با ابعاد به نسبت کوچک این گوشی موبایل برای بازی کردن مشکلی ندارید می‌توانید با خیال راحت این محصول شرکت سامسونگ را خریداری کنید. با گوشی گلکسی سامسونگ مدل Z Flip 3 می‌توانید به راحتی انواع بازی‌های مسابقه‌ای و گرافیکی بالا را به راحتی اجرا کنید و نگران باگ در حین بازی کردن نباشید.

البته لازم به ذکر است با توجه به مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 این محصول برای افرادی که به دنبال ثبت عکس‌های حرفه‌ای و فیلمبرداری با موبایل هستند به دلیل استفاده از پردازنده‌ی اسنپ دراگون 888 در آن می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌ها را به خوبی و بدون هیچ باگ و لگی ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی های سونی 2021

دوربین : مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3
گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

یکی از بخش‌هایی که همواره مورد توجه خریداران موبایل بوده مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3 قسمت دوربین است. امروزه با گسترش ارتباطات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از افراد به دنبال ثبت لحظات شیرین و یا تولید محتوا برای صفحه مجازی و اجتماعی خود هستند.

موبایل‌ها به دلیل دسترسی آسانی که به آن‌ها داریم اولین گزینه برای این دسته از افراد است. داشتن یک گوشی موبایل با دوربین باکیفیت می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی Z Flip 3 دوربین بسیار قدرتمند و باکیفیتی دارد. این محصول سامسونگ دارای دو دوربین در قسمت پشتی است که از دو لنز با کیفیت 12 مگاپیکسلی تله فوتو و فوق عریض بهره‌مند شده است.

این دو دوربین دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که از آن‌ها می‌توان به قابلیت پانوراما و گرفتن فیلم سریع در نور شب که قابلیت بسیار خوب و جدیدی است اشاره کرد.

سامسونگ تمرکز زیادی روی این قابلیت دوربین یعنی توانایی عکسبرداری بهتر در شب کرده است و می‌تواند نسبت به مدل قبلی عملکرد بهتری داشته باشد که این خبر خوبی برای عکاسانی است که در شب مشغول به فیلمبرداری و ثبت عکس هستند.

ثبت عکس بدون دست یکی دیگر از قابلیت‌هایی بسیار خوب این محصول است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید گوشی را در حالت نیمه، روی یک سطح هموار قرار بدید و به راحتی بدون اینکه گوشی را در دست قرار بدید عکس خود را ثبت کنید.

از هر چه بگذریم از دوربین سلفی نمیشه گذشت! گوشی موبایل سامسونگ مدل Z Flip 3 از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره‌مند شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

این دوربین می‌تواند در نور روز بهترین و باکیفیت ترین عکس‌ها را با جزئیات کامل برای شما ثبت کند. اما طبق بررسی‌های انجام شده دوربین سلفی این محصول سامسونگ در نور شب نتوانست عملکرد قابل قبولی را داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های جذاب دوربین این گوشی موبایل سامسونگ استفاده از کاور اسکرین یا همان نمایشگر پشتی گوشی است که می‌توانید آن را فعال کرده و یک پیش نمایش از عکسی که می‌خواهید ثبت کنید را نشان می‌دهد. با این قابلیت می‌توانید از دوربین پشتی هم به عنوان یک دوربین سلفی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

نرم افزار : مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی
گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

در قسمت مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 به بررسی نرم افزار قدرتمند این گوشی هوشمند رسیدیم. این گوشی سامسونگ مدل گلکسی Z Flip 3 مانند گوشی مدل قبلی خود یعنی galaxy z fold دارای یک نوع رابط کاربری است.

این گوشی دارای رابط کاربری OneUI 3.5 است که این نسخه دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به نوع معمولی یعنی رابط کاربری OneUI  است. لازم به ذکر است این رابط کاربری قدرتمند و کارآمد می‌تواند باعث شود شما در هنگام ثبت عکس و یا فیلمبرداری یک تجربه جدید و بسیار عالی را داشته باشید.

این گوشی هوشمند به مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 11 است که می‌تواند از طرف شرکت سامسونگ مانند گوشی‌های پرچم دار دیگر به مدت 3 تا 4 سال پشتیبانی شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

باتری : مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی

یکی از مواردی که در مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 باید به آن توجه زیادی کرد مقدار ظرفیت باتری است. اگر با گوشی موبایل خود بازی می‌کنید و یا استفاده زیادی دارید باید گوشی موبایلی با ظرفیت باتری بالا انتخاب کنید.

گوشی هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Z Flip 3 دارای یک باتری دو تکه است. دلیل این دو تکه بودن این است که این گوشی موبایل یک محصول تاشو است. به همین ترتیب یک سلول از باتری در قسمت بالایی و قسمت دیگر در پایین گوشی قرار می‌گیرد.

این دو باتری در مجموع ظرفیتی معادل با 3300 میلی آمپر دارند که برای این گوشی با پردازنده و دوربین قدرتمندی که دارد به نظر مقدار کمی است. البته لازم به ذکر است کمپانی شناخته شده‌ی سامسونگ در زمان معرفی این محصول به این موضوع اشاره کرده که این گوشی می‌تواند 24 ساعت برای استفاده روزمره شارژ خود را نگه دارد.

همچنین اگر به دنبال یک گوشی موبایل با قابلیت شارژ سریع هستید می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. این گوشی موبایل دارای شارژ سریع بی‌سیم 9 واتی و شارژ سریع سیمی 15 واتی است و می‌تواند به خوبی نیاز شما را برآورده کند.

در مجموع می‌توان گقت این محصول جذاب و زیبای Z Flip 3 در قسمت باتری ناامید کننده ظاهر شد. این گوشی موبایل می‌بایست به دلیل پردازنده قدرتمند و دوربین خوبی که دارد، از باتری با ظرفیت بالاتری استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی
قیمت گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

این گوشی موبایل دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی است که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. سنسور اثر انگشت در این گوشی در قسمت راست دکمه پاور قرار گرفته است و به وسیله دکمه‌های بالای این سنسور می‌توانید صدای گوشی را کم یا زیاد کنید.

اگر به دنبال درگاه‌هایی مانند میکروفون و شارژ سریع هستید بهتر است بدانید این دو درگاه در زیر گوشی قرار گرفته‌اند. همچنین به گفته سامسونگ این گوشی دارای درگاه جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون به آن است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال این قابلیت خوب و کاربردی هستند بسیار مناسب باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Z Flip 3 دارای دو بلندگوی بسیار مناسب با کیفیت صدای HD است و شفافیت صدای بالایی دارد. این دو اسپیکر دارای فناوری خوب و مناسب دالبی است و باعث می‌شود در صورت استفاده از صدای بالا، کیفیت صدا افت پیدا نکند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

قیمت Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی
قیمت گلکسی زد فلیپ 3

شرکت سامسونگ برای مدل 128 گیگابایت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip 3 قیمت 999 دلار و برای مدل 256 گیگابایتی قیمت 1049 دلار را تعیین کرده است.

اگر این مدل را با مدل اولیه که قیمت 1380 دلار و نسخه دوم که دارای قیمت 1449 دلار بود مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که قطعا این مدل صرفه اقتصادی بیشتری دارد. البته لازم به ذکر است که قیمت گوشی اولیه Z Flip به سرعت کاهش پیدا کرد و اکنون با قیمت کمتری نسبت به Z Flip 3 می‌توان آن را تهیه کرد.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله نقد و بررسی مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 خواندید این گوشی موبایل قابلیت‌های بسیار زیاد و خوبی دارد که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی موبایل تاشو و جذاب برای خود هستند.

صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده‌ی قدرتمند، دوربینی باکیفیت و نرم افزاری قوی همگی می‌توانند دلیلی برای خرید این گوشی هوشمند سامسونگ باشد.

تنها نکته منفی این محصول ظرفیت به نسبت پایین این گوشی تلفن همراه است که اگر شما اهل بازی کردن نیستید، نگران این موضوع نباشید. اگر به دنبال یک گوشی خاص از برند سامسونگ هستید که قابلیت‌های زیادی داشته باشد می‌توانید روی این محصول حساب ویژه‌ای باز کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص Galaxy Z Flip 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر