;
coinex

پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پورتو لاتزیو را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پورتو لاتزیو امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پورتو لاتزیو به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پورتو لاتزیو را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400

از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب نیز ۴ دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها پورتو با مهدی طارمی میزبان تیم لاتزیو خواهد بود. پورتو در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه دوم از راهیابی به مرحله حذفی این بازی‌ها باز ماند و به پلی آف مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رسید. لاتزیو هم که این فصل از ابتدا در این رقابت‌ها حضور داشت با کسب رتبه دومی گروه خود، به این مرحله راه یافت.

طارمی بازیکن ایرانی پورتو که با به ثمر رساندن گلی زیبا برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد، حالا این فرصت را دارد که در لیگ اروپا هم به درخشش خود ادامه دهد.

پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400
پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400, پخش زنده پورتو لاتزیو, پخش زنده پورتو, بازی امشب پورتو, بازی امشب طارمی, مسابقه امشب طارمی, لژیونر, پخش زنده فوتبال, پخش زنده فوتبال امشب, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده 3, ساعت بازی پورتو لاتزیو کی است, زمان بازی پورتو لاتزیو, ساعت پخش بازی پورتو و لاتزیو,

 

طارمی هفته گذشته در دیدار کلاسیکوی پرتغال بین پورتو و اسپورتینگ یک گل زد و یک پاس گل داد تا آمادگی خود را به نمایش بگذارد و زنگ خطر را برای لاتزیو به صدا در بیاورد. پورتو و لاتزیو پیش از این فقط یک بار در رقابت‌های اروپایی با هم دیدار کرده اند که آن هم به نیمه نهایی جام یوفا در فصل ۰۳-۲۰۰۲ برمی‌گردد. در آن بازی پورتو با هدایت ژوزه مورینیو از سد لاتزیو گذشت و راهی دیدار فینال شد.

لاتزیو ۴ بازی از ۵ بازی خارج از خانه برابر حریفان پرتغالی را در رقابت‌های اروپایی واگذار کرده و فقط به یک پیروزی دست یافته است. یکی از این ۴ شکست، باخت ۴ بر یک مقابل تیم پورتو در آوریل سال ۲۰۰۳ بوده است. گالنو که ماه ژانویه از براگا به پورتو نقل مکان کرد با ۶ گل زده در رقابت‌های این فصل لیگ اروپا به همراه اکامبی از لیون برترین گلزنان رقابت‌های این فصل لیگ اروپا هستند.

ساعت بازی پورتو لاتزیو کی است؟

ساعت بازی دو تیم لاتزیو و پورتو نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده پورتو لاتزیو

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400 از Sport TV

پخش زنده پورتو لاتزیو 28 بهمن 1400 از TUDN

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر