coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات پوکو M4 Pro 4G در گوگل پلی کنسول دیده شد

پوکو بعد از راه‌اندازی و عرضه POCO M4 Pro 5G قصد دارد نسخه 4G این گوشی را نیز راه‌اندازی کند. این روزها اخبار زیادی از این برند به گوش می‌رسد و اخیرا، جزییاتی از مشخصات پوکو M4 Pro 4G در گوگل پلی کنسول رویت شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، POCO M4 Pro 4G از مشخصات قابل قبولی برخوردار است و مثل نسخه 5G، یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2022 خواهد بود.

مشخصات پوکو M4 Pro 4G در گوگل پلی کنسول نشان می‌دهد که این گوشی از رزولوشن +Full HD پشتیبانی می‌کند و با اسم کد «fleur» مشخص شده است. در ادامه به جزییات مشخصات POCO M4 Pro 4G می‌پردازیم.

مشخصات پوکو M4 Pro 4G

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این گوشی به نمایشگری مجهز می‌شود که از رزولوشن +Full HD یا به طور دقیق‌تر، 2400×1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که نمایشگر پوکو M4 Pro 4G هم مثل نسخه 5G از طراحی پانچ برخوردار شود.

مشخصات پوکو M4 Pro 4G در گوگل پلی کنسول دیده شد

این گوشی هوشمند قدرت پردازش خود را از تراشه مدیاتک MT6781V می‌گیرد که احتمالا همان تراشه Helio G96 خواهد بود. از دیگر مشخصات پوکو M4 Pro 4G باید به رم 6 گیگابایتی و پشتیبانی از اندروید 11 اشاره کرد. انتظار داریم که این گوشی در چند نسخه رم دیگر نیز راه‌اندازی شود. رابط کاربری گوشی هم احتمالا MIUI 12.5  یا MIUI 13 خواهد بود.

پیش از این مشخصات پوکو M4 Pro 4G با شماره مدل 2201117SI در گیک‌بنچ رویت شده بود؛ این درواقع نسخه‌ دیگری از پوکو ام 4 پرو 4 جی است که با اسم کد «miel» مشخص شده است. قبلا تایید شده که این گوشی پوکو از تراشه Helio G96 برخوردار می‌شود. پوکو با اسم کد miel در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ توانسته امتیازهای 526 و 1832 را کسب کند.

مشخصات پوکو M4 Pro 4G در گوگل پلی کنسول دیده شد

شایعاتی که درباره مشخصات پوکو M4 Pro 4G به گوش می‌رسند، حاکی از آن هستند که این گوشی نسخه‌ای ریبرند شده از ردمی نوت 11 اس است. تنها تفاوت این دو گوشی احتمالا در تنظیمات و طراحی جزیره دوربین است. همچنین گفته می‌شود که پوکو ام 4 پرو 4 جی از نمایشگر 6.43 اینچ AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار می‌شود.

گوشی Redmi Note 11S به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز است؛ بنابراین انتظار داریم که نسخه ریبرند شده پوکو نیز به همین لنز دوربین مجهز شود. این گوشی احتمالا از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 33 وات بهره‌مند می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات پوکو M4 Pro 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر