;
coinex

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400

شیاطین سرخ بر خلاف لیگ، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به خوبی شروع کردند. آن‌ها با ۱۱ امتیاز، صدرنشین گروه F شدند و بالاتر از ویارئال قرار گرفتند. منچستریونایتد امشب به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید در مجموع ۲۵ گل به ثمر رسانده است. رونالدو تا به حال ۴ بار نیز مقابل اتلتیکومادرید هت ریک کرده است. در سوی مقابل اتلتیکومادرید که فصل گذشته جام قهرمانی را از رقیب خود یعنی رئال مادرید برد،  در این فصل شروع ضعیفی داشته است. شاگردان سیمئونه از ۲۵ دیداری که در این فصل انجام دادند، ۴۲ امتیاز کسب کردند و در رده پنجم جدول قرار دارند.

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400 [+ساعت پخش]
پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400, پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید, پخش زنده منچستر یونایتد, پخش زنده اتلتیکو مادرید, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, بازی امشب منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید, منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید,
اتلتیکومادرید ۷ شکست را در این فصل به دست آورده و در دربی مادرید هم به رقب دیرینه خود (رئال مادرید) باخته است.  رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که لیگ قهرمانان آخرین شانس سیمئونه برای بقا روی نیمکت اتلتیکومادرید است و اگر نتواند در این جام نتایج خوبی بگیرد، اخراج خواهد شد. اتلتیکومادرید در جام حذفی مقابل سوسیداد و در سوپرکام اسپانیا مقابل بیلبائو شکست خورد و موفق به کسب جام نشد.

از والورده و پلگرینی به عنوان گزینه‌های جانشینی سیمئونه یاد می‌شود. اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان هم به سختی توانست از گروه خود صعود کند. شاگردان سیمئونه با ۷ امتیاز و پایین‌تر از لیورپول در رده دوم جدول گروه B قرار گرفتند. اتلتیکومادرید به لطف تفاضل گل بهتر از پورتو موفق شد در گروه خود دوم شود به مرحله حذفی صعود کند.

ساعت بازی منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید کی است؟

ساعت بازی دو تیم منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400 از شبکه ۳

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 4 اسفند 1400 از BT Sport 2

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر