;
coinex

هواوی میت 50 به تراشه اسنپدراگون مجهز می‌شود؛ پیامد تحریم‌ها بر تراشه‌های Kirin

شایعات جدید از وجود تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون در گوشی‌های سری هواوی میت 50 خبر می‌دهند. اینطور که به نظر می‌رسد، هواوی از تراشه‌های کایرین در این گوشی‌های پرچمدار استفاده نخواهد کرد.

Chrysanthemum Pictures Fans، یکی از افشاگرهای برجسته است که با انتشار پستی در ویبو، از راه‌اندازی گوشی‌های سری هواوی میت 50 با تراشه‌های اسنپدراگون خبر داد. او همچنین مدعی شده که این تراشه، از اتصال 4G برخوردار می‌شود.

این افشاگر ابراز ناراحتی کرده و گفته است که سری Huawei Mate 50 فقط در مدل‌هایی با تراشه‌ اسنپدراگون سری 8 راه‌اندازی می‌شوند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که مدل دیگری از این گوشی‌ها با تراشه کایرین به بازار نمی‌آید.

آنچه از سری هواوی میت 50 می‌دانیم

گوشی‌های سری هواوی میت 50 در مقایسه با سری هواوی پی 50، از لحاظ قابلیت‌های دوربین بهینه‌سازی شده‌اند. همچنین گفته می‌شود که نرم‌افزار گوشی‌ها نیز تقویت شده و مبتنی بر رابط کاربری HarmonyOS 3.0 اجرا می‌شوند.

هواوی میت 50 به تراشه اسنپدراگون مجهز می‌شود؛ پیامد تحریم‌ها بر تراشه‌های Kirin

به غیر این این موارد، جزییات دیگری از مشخصات هواوی میت 50 در دسترس نیست. افشاگر مطرح چینی همچنین مدعی شده که تاریخ راه‌اندازی این گوشی‌ها تا اواخر جولای (تیر تا اوایل مرداد) خواهد بود.

کمپانی هواوی مدت‌هاست که به دلیل تحریم‌های آمریکا نتوانسته گوشی‌های خود را با قابلیت اتصال 5G راه‌اندازی کند. این غول تکنولوژی چینی همچنین قادر به تولید تراشه‌های جدید Kirin نیست؛ اما توانسته بود حجم گسترده‌ای از این تراشه‌ها را نگهداری کند. اینطور که به نظر می‌رسد، موجودی تراشه‌های کایرین رو به اتمام است و هواوی مجبور شده از تراشه‌های اسنپدراگون در گوشی‌های خود استفاده کند.

گوشی‌های سری هواوی میت 50 در مرحله اول در چین راه‌اندازی می‌‌شوند و پس از آن در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد؛ البته هنوز مشخص نیست که کدام‌ بازارها این گوشی را دریافت می‌کنند.

یبشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ تراشه اسنپدراگون در Hauwei Mate 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر