;
coinex

پخش زنده استقلال نساجی 9 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده استقلال نساجی 9 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده استقلال نساجی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده استقلال نساجی امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال استقلال نساجی به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی استقلال نساجی را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده استقلال نساجی 9 اسفند 1400

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال تهران باید در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، در مشهد از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف نساجی برود. این دومین بازی استقلال بدون حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، ۲ دفاع آخری است که راهی خدمت سربازی شده‌اند. استقلال هم‌اکنون با ۴۷ امتیاز صدرنشین است و تاکنون تنها تیم بدون شکست رقابت‌ها بوده‌است.

پخش زنده استقلال نساجی 9 اسفند 1400
پخش زنده استقلال نساجی 9 اسفند 1400, استقلال نساجی 9 اسفند 1400, استقلال نساجی, بازی امروز استقلال, پخش زنده بازی استقلال, نساجی استقلال, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه 3,

در آن سو تیم ساکت الهامی پس از چند نتیجه نامطلوب مقابل پرسپولیس، گل‌گهر و صنعت نفت به دنبال شکست طلسم و کسب پیروزی است. بازی رفت ۲ تیم در دور رفت در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید. شنیده می‌شود فرهاد مجیدی از عارف غلامی، محمد دانشگر و روزبه چشمی در پست دفاع آخر استفاده خواهد کرد.

ساعت بازی استقلال تراکتور کی است؟

ساعت بازی دو تیم نساجی و استقلال نیز 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده استقلال و نساجی

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده استقلال نساجی 9 اسفند 1400 از شبکه ۳

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر