coinex
راهنمای خرید تکراتو

محل فیلمبرداری پیکی بلایندرز به آتش کشیده شد

براساس آخرین اخبار دنیای سینما ساختمان محل فیلمبرداری پیکی بلایندرز به آتش کشیده شد. برای جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

براساس خبرهای جدید، یکی از لوکیشن های سریال‌ Peaky Blinders و Downton Abbey در پنجشنبه این هفته طعمه حریق شد. براساس گزارش‌های انجام شده گفته شده ساختمان دالتون میبلز در محله وست یورکشایر آتش گرفته است.

محل فیلمبرداری پیکی بلایندرز به آتش کشیده شد

در  پنجشنه همین هفته بود که براساس گزارش ساکنان منطقه یورکشایر ساختمان دالتون میلز یکی از لوکشین‌های سریال پیکی بلایندرز طعمه حرق شده است. ویدئوهایی از این حادثه در فضای مجازی انتشار یافته که نشان می‌دهد آتش‌نشانان در حال اطفای حریق ساختمان هستند.

آتش‌نشانان به مردم شهر اعلام کردند به محل آتش‌سوزی مراجعه نکنند. به گفته آنها، دود بسیار غلیظی در این منطقه وجود دارد و بهتر است ساکنان پنجره‌هایشان را ببندند و مردم به این منطقه نروند. سازمان آتش‌نشانی این منطقه در توییتی گفته است کل ساختمان به خاطر آتش سوزی خسارت 100 درصدی به این ساختمان وارد شده است.

در سال  1896 این ساختمان توسط « جوزف کریون» ساخته شده و در سال 1990 برای ورود عموم بسته شده است. درسال 2011 بخاطر خرابکاری سارقین برج ساعت آن به آتش کشیده شده بود.

در نهایت، جالب است بدانید بیرمنگام به عنوان مکان اصلی و ثابت، برادفورد، کیلی، لیدز، بولتون، ویگان، منچستر، لیورپول، سیتی بردفورد، دادلی، استاک پورت و لندن از جمله شهرهایی بودند که سریال پیکی بلایندرز در آن جا فیلمبرداری شده است. چندین قسمت این سریال در لیورپول که در مکان‌هایی مانند موزه زندگی بلک کانتری (Black Country Living Museum) در دادلی (Dudley)، تالار و باغ ارلی (Arley Hall & Gardens) و ساحل فورمبی (Formby Beach) ضبط شده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره حادثه آتش‌سوزی محل فیلمبرداری پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات ارزشمند خود را با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر