coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ارز دیجیتال کاردانو چیست؟

ارز دیجیتال کاردانو چیست؟ اگر از علاقمندان به دنیای ارز دیجیتال باشید، این نکته را باید به خوبی بدانید که دنیای این ارزها پر از پدیده‌های عجیب و غریب است.

در این آموزش ارز دیجیتال قصد داریم با یکی از این پدیده‌ها یعنی کاردانو آشنا شویم. کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد که نماد ارز دیجیتال آن Ada است. شما در این شبکه می‌توانید از امکانات مختلفی استفاده کنید. در کاردانو امکان انتقال رمز ارز ، ثبت قرارداد هوشمند و ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز وجود دارد. کاردانو به دنبال این است که در فضای فعلی ارزهای دیجیتال با شبکه‌های قدرتمندی مثل اتریوم رقابت کند. کاردانو خود را پیشگام نسل سوم شبکه‌های بلاکچین معرفی کرده است.

ارز دیجیتال کاردانو چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های این شبکه مبتنی بر بلاک چین، معماری چند لایه آن است. این معماری امنیت شبکه را بالا می‌برد. مدیران کاردانو مدعی هستند، سرعت انجام تراکنش‌ها و کارمزدی که بابت آن‌ها در کاردانو دریافت می‌شود از شبکه‌های قدیمی‌مثل اتریوم بهتر است. ادعای دیگر مدیران این شبکه مبتنی بر بلاکچین، ایجاد آن بر اساس فلسفه‌ای علمی ‌و تحقیقاتی است. از تاریخی که اولین رمز ارز کاردانو در بازار ارز‌های دیجیتال عرضه شد ۴ سال می‌گذرد. در طول این زمان کاردانو توانسته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد. بسیاری از کاربران شبکه ای ارزهای دیجیتال به دلیل شباهت‌هایی که بین اتریوم و کاردانو وجود دارد و سرمایه گذاری ژاپنی‌ها در این شبکه جدید، آن را اتریوم ژاپنی می‌نامند.

 کیف پول ارز دیجیتال کاردانو چگونه است؟

ارز دیجیتال کاردانو در حال حاضر در رتبه بالایی از بازار رمز ارز قرار دارد. اما یکی از مشکلات بزرگی که این شبکه از آن رنج می‌برد کمبود کیف پول برای عرضه آن است. شاید مطرح‌ترین کیف پول مرتبط با این ارز دیجیتال Daedalus باشد که در واقع کیف پول رسمی ‌آن است. در حال حاضر تنها امکان نصب این کیف پول بر روی کامپیوترهای شخصی وجود دارد. البته این کیف پول از نوع کیف پولهای غیر متمرکز است و در فضایی کاملاً امن معاملات را انجام می‌دهد.

ارز دیجیتال
ارز دیجیتال

شما می‌توانید این کیف پول را از سایت رسمی ‌شبکه کاردانو دانلود کنید. توجه داشته باشید که دانلود کیف پول این رمز ارز ممکن است فضای زیادی از سیستم شما را اشغال کند. در کنار Daedalus، کیف پول‌های غیررسمی‌ هم هستند که امکان ذخیره کاردانو و انجام تراکنش بر روی آن در این کیف پول‌ها وجود دارد. کیف پول لجر، ترزور، یورویی و اتمیک، کیف پول‌های دیگری هستند که دارندگان رمز ارز کاردانو می‌توانند از آنها استفاده کنند.

نحوه خرید کاردانو

کاربران ایرانی برای خرید این ارز دیجیتال ، می‌توانند از دو روش استفاده کنند. راه حل اول برای خرید کاردانو، خرید مستقیم از سایت‌های ایرانی است. در این شیوه، آنها کاردانو را به ریال و با استفاده از کارت بانکی شخصی خودشان خریداری می‌کنند. روش دوم که برای تهیه این ارز دیجیتال وجود دارد، خرید بیت کوین یا تتر از سایت‌های ایرانی و تبدیل آن‌ها به کاردانو در صرافی‌های خارجی می‌باشد. در هر کدام از این روشها باید نکات مختلفی مورد توجه قرار بگیرند تا فرآیند خرید در مسیر صحیح انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به خرید این ارزهای دیجیتال حتماً با کارشناسان آرن کریپتو صحبت کنید. مشورت با این کارشناسان به شما کمک می‌کند تا امن‌ترین و راحت‌ترین مسیر را برای خرید کاردانو پیدا کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر