coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اینگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر یونایتد منچستر سیتی به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد منچستر سیتی را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400

در چهارچوب حساس‌ترین مسابقه از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، امشب یکشنبه ششم مارس سال ۲۰۲۲ میلادی مصادف با پانزدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ هجری شمسی و از ساعت ۲۰ به وقت ایران، شاگردان پپ گواردیولا در تیم آبی‌پوش منچستر سیتی در استادیوم اتحاد شهر منچستر و با قضاوت مایکل اولیور، داور سرشناس انگلیسی میزبان شاگردان رالف رانگنیک در تیم قرمزپوش همشهری یعنی منچستر یونایتد خواهند بود. در نوامبر سال ۲۰۲۱ در چهارچوب دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر، منچستر سیتی در اولدترافورد با نتیجه دو بر صفر از سد منچستر یونایتد گذشت.

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400
پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400, پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی, پخش زنده منچستر یونایتد, پخش زنده منچستر سیتی, پخش زنده منچستر سیتی امشب, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه ورزش, پخش زنده شبکه ورزش صدا و سیما, پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد منچستر سیتی, ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی کی است,

اریک بایی با گل‌به‌خودی و برناردو سیلوا گل‌های سیتیزن‌ها را زدند. منچستر یونایتد فقط مقابل چلسی با هجده و لیورپول با هفده شکست، باخت‌های لیگ برتری بیشتری نسبت به رویارویی‌هایش با منچستر سیتی با شانزده شکست متحمل شده است؛ این در حالی است که سیتیزن‌ها در پنج دوره این رقابت‌ها حضور نداشتند. منچستر یونایتد در هشت بازی لیگ برتری اخیر خود شکستی تجربه نکرده است.

منچستر سیتی به دنبال این است که پس از فصل ٢٠١٩-۲۰۱۸ برای دومین بار زیر نظر پپ گواردیولا، در هر دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر مقابل منچستر یونایتد به پیروزی برسد. منچستر یونایتد به دنبال چهارمین برد پیاپی خود در خانه منچستر سیتی است. آخرین باری که این اتفاق رخ داد، بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ بود.

ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی کی است؟

ساعت بازی دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد نیز 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400 از شبکه ورزش

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400 از Super Sport

پخش زنده منچستر یونایتد منچستر سیتی 15 اسفند 1400 از SKY Sport

 

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر