;
coinex

پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده استقلال گل گهر را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده استقلال گل گهر امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال استقلال گلگهر به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی استقلال گل گهر را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400

آبی‌های پایتخت امروز در رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بیست و یکم درحالی به مصاف با تیم گل گهر می‌روند که از پنج بازی اخیر خود 4 بازی را برده و فقط یک بازی را باخته‌اند. استقلال هنوز که هنوزه باختی در لیگ برتر نداشته و باید دید آبی‌ها می‌توانند روند شکست ناپذیری خود را در این بازی نیز حفظ کنند؟ استقلال درحال حاضر با 48 امتیاز در صدر لیگ خلیج فار قرار دارد.

پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400
پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400, پخش زنده استقلال گل گهر, پخش زنده استقلال, بازی امروز استقلال, ساعت بازی استقلال, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, پخش آنلاین بازی استقلال گل گهر, ساعت بازی استقلال گل گهر کی است,

از آن طرف تیم گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی توانسه آمار خوبی را ثبت کند و اگر آن سه بازی را از دست نمی‌داد حال جزو مدعیان قهرمانی در لیگ بود. این تیم از پنج بازی اخیر خود 3 برد و 2 مساوی داشتند و حال با 32 امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر هستند. همچنین در چهار بازی اخیر این دو تیم گلگهر نتوانسته است که از سد استقلال عبور کند و این تیم را ببرد.

حال با تمام این آمار و ارقام باید این بازی جذاب را تماشا کنیم تا ببنیم که نتیجه این بازی چه می‌شود. در ادامه پخش زنده این بازی را برایتان قرار داده‌ایم.

ساعت بازی استقلال گل گهر کی است؟

ساعت بازی دو تیم گل گهر و استقلال نیز 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده استقلال و گل گهر

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400 از شبکه ۳

پخش زنده استقلال گل گهر 15 اسفند 1400 از اسپورتیم

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر