;
coinex

پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پرسپولیس صنعت نفت به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400

قرمز‌های پایتخت که بعد از استقلال در جایگاه دوم جدول قرار دارند امروز به مصاف با صنعت نفت آبادان می‌روند. پرسپولیس درحال حاضر 45 امتیاز دارد و از پنج بازی قبلی خود موفق به ثبت 4 برد و یک مساوی شده است. از آن طرف زرد‌های آبادان که درجایگاه هشتم لیگ برتر قرار دارند از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 2 برد 2 مساوی و یک باخت شده‌اند و حال 27 امتیاز دارند. همچنین علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت و بازیکن سابق تیم استقلال در گفت و گویی اعلام کرد که: درست است که تیم ما درحال حاضر امکانات لازم را ندارد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این بازی با دست پر برگردیم و باعث خوشنودی هوادارانمان شویم.

پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400
پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400, پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان, پخش زنده پرسپولیس, بازی امروز پرسپولیس, بازی امشب پرسپولیس, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, ساعت بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان کی, پخش آنلاین بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان,

حال باید این بازی جذاب را تماشا کنیم تا ببینیم که برنده این بازی چه تیمی است و آیا پرسپولیس میتواند فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند و یا صنعت نفت می‌تواند به قول خود عمل کند و با دست پر از این بازی خارج شود؟

ساعت بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان کی است؟

ساعت بازی دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس نیز 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده پرسپولیس و صنعت نفت

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400 از شبکه ۳

پخش زنده پرسپولیس صنعت نفت آبادان 15 اسفند 1400 از اسپورتیم

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر