;
coinex

رابرت کیوساکی از بهترین سرمایه‌گذاری این روزها و جنگ اوکراین می‌گوید

نویسنده کتاب پر فروش پدر ثروتمند پدر فقیر رابرت کیوساکی از بهترین سرمایه‌گذاری در میان بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین می‌گوید.

نویسنده مشهور کتاب پر فروش پدر ثروتمند پدر فقیر رابرت کیوساکی، چند توصیه اقتصادی برای کسب سود در شرایط تورمی داشته است. بیت‌کوین قسمتی از استراتژی اوست و همچنین دولت اوکراین را برای ایستادن در مقابل روسیه و ولادیمیر پوتین می‌ستاید.

اون در طی توییتی برای 1.8 میلیون دنبال کنندگان خود پیشنهاداتی ارائه داد تا از شرایط بحرانی کنونی سود مالی ببرند.

تورم آمریکا و بهترین سرمایه‌گذاری در دوران تورم

کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر که توسط رابرت کیوساکی و شارون لچتر در سال 1997 نوشته شده است، برای شش سال پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز بود و بیش از 32 میلیون نسخه به 51 زبان و 109کشور فروش داشته است.

بهترین سرمایه‌گذاری

کیوساکی در توییتر خود روز جمعه گفت:

چگونه از تورم سود ببریم. جو بایدن به دنبال تورم است.من برای پیشگیری از رفتارهای مجرمانه او شروع به سرمایه‌گذاری در تگزاس و نفت داکوتای شمالی کردم.معدن طلا در یوتا خریده ام. در بازار املاک تگزاس سرمایه گذاری کرده ام. طلا و نقره و بیت‌کوین پس‌انداز کرده ام، دقیقا مانند یک کاپیتالیست سرمایه‌گذاری کردم.

کیوساکی بارها درباره تورم هشدار داده بود. وی رئیس جمهور جو بایدن، تیم مدیریتش و اداره مالیات را مسئول نابودی دلار می‌داند. او همچنین سال گذشته از یک افسردگی قریب الوقوع گفته بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2022

در ماه نوامبر نیز گفته بود که به دلیل نگرانی از شدت تورم طلا، نقره، بیت‌کوین، اتریوم، املاک اجاره‌ای و نفت سرمایه‌گذاری کرده است.

کیوساکی از بهترین سرمایه‌گذاری در دوران جنگ می‌گوید

هفته پیش او توییت کرده بود: «پوتین به دردسر افتاده، رئیس جمهور اوکراین زلنسکی شروع به جنگیدن در برابر پوتین کرده‌ است. او الهام بخش مردمش شده تا پاسخ حملات روسیه را بدهند.»

بهترین سرمایه‌گذاری

او در ادامه توییت خود گفت : «بیت‌کوین در برابر پوتین ایستادگی خواهد کرد. بزن بریم بیت‌کوین، بزن بریم رمز ارزها، بیاید در برابر ستم بایستیم، بیاید در برابر ستم بایستیم، بیاید بجنگیم.»

بر اساس داده‌های Elliptic دولت اوکراین و سازمان‌های خیریه تاکنون به ارزش 60 میلیون دلار ارز دیجیتال از آغاز حمله روسیه به این کشور جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر