coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دو ستاره بزرگ هالیوود در ساخت دنباله I am legend همکاری می‌کنند

دو ستاره بزرگ هالیوود در دنباله I am legend همکاری می‌کنند. ستاره فیلم های Black Panther و Creed  اینبار در کنار ویل اسمیت. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

راهنمای خرید تکراتو

براساس آخرین منابع از دنیای سینما دو ستاره هالیوود یعنی ویل اسمیت (Will Smith) در کنار مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) در دنباله (Im the legend) در اثری به نسبت متفاوت در ژانر زامبی ها با یکدیگر همکاری کنند.

دو ستاره بزرگ هالیوود در ساخت دنباله I am legend همکاری می‌کنند

فیلم I am legend که اکنون دنباله آن در دست ساخت است دو ستاره هالییود ویل اسمیت (Will Smith) و مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) را در کنار یکدیگر قرار داده است.

مایکل بی جردن ستاره فیلم های Black Panther و Creed برای اولین بار است که در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند. جالب است بدانید این دو در این فیلم نه تنها بازیگر، بلکه تهیه کنندگه نیز هستند.

آکیوا گلدزمن نیز برای نوشتن فیلمنامه بازگشته است. گلدزمن نویسنده مشهوری است، فیلم‌های Batman & Robin و A Beautiful Mind براساس قلم وی بوده است. سریال‌های زیادی نظیر Fringe و Titans نیز توسط او به رشته تحریر درآمده است.

آکیوت گلدزمن  در سال 2002 توانست اسکار بهترین فیلمنامه را برای فیلم A Beautiful Mind دریافت کند. استودیو فیلمساز با وجود تعیین تهیه کنندگان هنوز کارگردان مورد نظر را انتخاب نکرده است.

دنباله I am legend

اولین قسمت این فیلم در سال 2007 با الهام از کتاب ریچارد متیسون ساخته شد. در این کتاب اشاره شده خون آشام‌ها نسبت به نور و صلیب آسیب پذیر اند. هنوز مشخص نیست که دنباله جدیدی که در حال ساخت است در ادامه فیلم قبلی خواهد بود یا داستان جدیدی را پی می‌گیرد. این فیلم در آمریکا توانست رقم فروش 256 میلیون دلار و در جهان 585 میلیون دلار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره دنباله I am legend چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر