coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

استند شارژ موبایل و تاثیر شگفت انگیز آن در فروش بیشتر

اگر قصد توسعه کسب و کار خود را دارید و می‌خواهید خاص و هوشمندانه تبلیغ کنید، استفاده از استند شارژ موبایل بهترین راهکار برای شماست!

استند شارژ موبایل همان چیزی است که همه ما به آن احتیاج داشته‌ایم. تا به حال برایتان پیش آمده که در یک محیط عمومی شارژ تلفن همراهتان تمام شود؟ در این حالت چقدر ناراحت می شوید؟

اگر کاری ضروری داشته باشید چکار خواهید کرد؟ قطعاً استرس به شما وارد می شود. به احتمال زیاد از ادامه خریدتان منصرف خواهید شد. استند شارژ موبایل که می توان آن را ایستگاه شارژ موبایل نیز نامید، یکی از بهترین تکنولوژی‌هایی است که به شما کمک کند.

اما این همه‌ی داستان نیست! اگر بدانید که استند شارژ موبایل چقدر می تواند به درآمدزایی بیشتر شما کمک کند قطعاً شگفت زده می شوید!

استند شارژ موبایل در یک نگاه

به زبانی ساده استند شارژ موبایل همان دستگاهی است که می توان به واسطه آن انواع گوشی های موبایل را شارژ کرد. این دستگاه برای انواع گوشی‌ها کابل شارژ دارد.

در مکان های عمومی وجود چنین سیستمی می تواند به کمک بسیاری از مردم برود و مشکلات مربوط به نبود شارژ را برطرف نماید. این روزها منبع شارژ موبایل بایستی در دسترس مشتریان باشد چون بسیاری از امور روزمره توسط گوشی تلفن همراه انجام می‌شود.

استند شارژ موبایل چه ربطی به رشد کسب و کار شما دارد؟

استند شارژ موبایل

برسیم به اصل داستان که احتمالاً برای شما هم عجیب به نظر می رسد. فرض کنید شما مغازه دار هستید. در این صورت خرید استند شارژ موبایل نوعی بازاریابی برای شما محسوب می شود.

یعنی مشتریان و افراد مختلف برای شارژ کردن تلفن همراه خود مجبور هستند که به سمت مغازه شما بیایند. در این صورت باید مدتی صبر کنند تا گوشی آنها شارژ شوند.

این فرصت خوبی است تا بتوانند از محصولات مغازه شما نیز دیدن کنند. چنین سیستمی برای کلینیک‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران ها ، کافه‌ها ، هتل‌ها ، مراکز خرید و کلیه مکان‌های تجاری می تواند سودآور باشد.

خوشبختانه نوین شارژ توانسته استند شارژ موبایل را در سبک های مختلفی عرضه نماید به این ترتیب خرید برای شما آسان خواهد بود. شما می توانید مدل های دیواری را خریداری کنید. از سوی دیگر سبک های ایستاده جدیدی طراحی شده اند.

اگر مدل دیواری را خریداری کنید نیاز به نصب ندارید. در واقع فقط 4 عدد پیچ نیاز است تا روی دیوار نصب شود که آن هم همراه محصول ارائه می‌شود. مدل های دیگر که به عنوان جدیدترین استند شارژ موبایل عرضه می شوند دارای پایه مخصوص هستند. این سبک ها پایه های فلزی با پوشش رنگ کوره ای دارند.

اگر قرار است یک تیر و دو نشان بزنید، از استند شارژ موبایل تبلیغاتی استفاده کنید. این مدل از استندها مانند یک بنر تبلیغاتی جذاب و خاص عمل می کنند. در واقع نوری در بخش پشت آن اجرا می شود که سبب جذب مشتری خواهد شد.

مزایای استند شارژ موبایل نوین شارژ

نوین شارژ توانسته در سری جدید از استند شارژ موبایل ، ساخت با بهترین کیفیت را تضمین نماید. زیبایی ظاهری استندهای نوین شارژ سبب شده تا از بهترین محصولاتی باشند که مورد استفاده قرار می گیرند. تیم طراحی سعی کرده اند از ایده های خارق العاده کمک بگیرند. به این ترتیب فضای زیادی اشغال نمی شود و طراحی بسیار زیبایی دارد.

یکی از مشکلاتی که در خصوص استند شارژ موبایل در گذشته وجود داشت، دزدیده شدن کابل ها بود. کابل های ضد سرقتی که در سری جدید از استند شارژ موبایل اجرا شده است سبب می شود تا این مشکل برطرف شود. کابل های به کار رفته برای این استندها از جنس کنفی هستند. جنس کنفی سبب می شود تا کابل‌های شارژ استحکام بالاتری داشته باشند. این کابل ها بسیار باکیفیت هستند و طول عمر بسیار بالاتری دارند.

خرید استند شارژ موبایل راهکاری هوشمندانه برای تبلیغاتی خاص !

استند شارژ موبایل

اگر قصد تبلیغات دارید می توانید استند شارژ موبایل با بنر تبلیغاتی مجهز به بک لایت را سفارش دهید. بنرهای بک لایت دار، به واسطه نورپردازی چشم‌نواز خود جلوه‌ی خاصی را به تبلیغات شما خواهند داد.

این روزها بنرهای معمولی تبلیغاتی به چشم‌مان عادی شده‌اند اما تبلیغات روی دستگاه‌های شارژ توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. از طرفی چون به مشتری خدمت رسانده‌اید برند شما در ذهنش ماندگار خواهد شد.

علاوه بر آن جلوی استندهای شارژ همواره شلوغ است و این موضوع بازدهی تبلیغات را چندین برابر می‌کند. شرایط سفارشی سازی این محصول فراهم شده است. ابعاد و تعداد کابل ها نیز بر اساس نیاز و سلیقه مشتری تعیین می شود.

استند شارژ با بیشترین سرعت شارژ

سرعت شارژ پایین از مشکلات استندهای قدیمی محسوب می شد. در جدیدترین سری های استند شارژ شرایطی فراهم شده است تا فرآیند شارژ در سریع ترین حالت ممکن خود صورت گیرد.

در واقع کابل های به کار برده شده دارای سیستم ارسال سیگنال بسیار قوی و سریع هستند. شارژ سریع یکی از مهمترین ویژگی های استندهای تولید شده توسط شرکت نوین شارژ است.

سرعت بالا سبب می شود تا افراد بیشتری بتوانند در یک بازه زمانی، اقدام به شارژ کردن موبایل خود نمایند. آزمایش کیفیت برای استندها در نظر گرفته شده است. تضمین کیفیت نیز وجود دارد و نوین شارژ محصولات خود را با یکسال گارانتی طلایی به بازار عرضه می‌نماید.

هوشمندانه خرید کنید!

استند شارژ موبایل می بایست از کابل های اصلی تولید شده باشد. بنابراین بسیار مهم است که فرق بین استند شارژ موبایل تقلبی و اصلی مشخص شود.

مردم علاقه ای به شارژ کردن گوشی خود با شارژرهای تقلبی ندارند بنابراین این نکته اهمیت زیادی دارد که بتوانید محصولی با کیفیت خریداری کنید. وقتی از کابل های نامعتبر استفاده شود، به باتری گوشی آسیب وارد می شود. در نهایت سخت افزار نیز تحت آسیب قرار می گیرد و این موضوع وجهه خوبی برای برند شما ندارد.

استند شارژ موبایل بی نام و نشان هرگز انتخاب خوبی برای خرید نخواهد بود. نوین شارژ تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند به واسطه کیفیت بالا به عنوان یک برند در ذهن خریداران ثبت شود.

سرعت شارژ بالا از مهمترین ویژگی های استند شارژ موبایل اصل محسوب می شود. نمونه های فیک زمان زیادی برای شارژ موبایل نیاز دارند. با توجه به این موارد بایستی استندی را خریداری کنید که از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

نوین شارژ دارای گواهی ثبت شده طرح صنعتی، نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای مربوطه است و در این سال‌ها توانسته حجت خود را در زمینه تولید انواع تابلو شارژ موبایل به مردم ثابت نماید.

استندهای تولید شده توسط این شرکت قابلیت نصب در مکان های شلوغ مانند بیمارستان ها، رستوران و بانک ها، ایستگاه ها و هتل ها را دارند. مزایای استندهای این شرکت، طراحی زیبا و بی‌نظیر، سرعت شارژ بالا، کابل ضد سرقت و مقاوم در برابر کشیدگی است. رضایتمندی مشتریان مهمترین اصلی است که نوین شارژ همواره به آن پایبند بوده است.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام دوست عزیز
    با آرزوی اوقاتی خوش، در خصوص موضوعی که مطرح فرمودید میتونید با کسب و کارهایی که به حوزه‌ی کاری شما مرتبط هستن ارتباط بگیرید و پیشنهادتون رو مطرح کنید. ایستگاه های شارژ نوین شارژ قیمت مناسبی دارن، میتونید اونا رو تهیه کنید و از اجاره‌ی تبلیغاتش درآمد خوبی کسب کنید.

    پاسخ

    سلام. ببخشید مزاحم شدم. مکان عمومی فرودگاهی در رامسر داریم در این مکان پرواز تفریحی آموزشی در جوار فرودگاه رامسر انجام میشه. دنبال شرکتی میگردیم شارژر تبلیغاتی بگذاره و با تبلیغاتش با محیط ما مناسب باشه
    ۰۹۱۱۲۹۱۸۴۷۳.بیجارچی

    پاسخ

    عاالی و مفید بووود

    پاسخ

    عالی و مفید بود، ممنون

    پاسخ