;
coinex

پلتفرم گیک‌بنچ امتیازهای گلکسی A73 5G با تراشه اسنپدراگون 778G را منتشر کرد

سامسونگ پس از راه‌اندازی رسمی Galaxy A13 و Galaxy A23، خود را برای رونمایی از گلکسی A73 5G آماده می‌کند. اخیرا جزییاتی از مشخصات این گوشی در گیک‌بنچ منتشر شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سامسونگ گلکسی A73 5G با شماره مدل SM-A736B در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده و همانطور که از نام آن پیداست، از اتصال شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

اخیرا اطلاعاتی درباره گوشی‌های میان‌رده سری M و A سامسونگ منتشر شده که مدعی است این گوشی‌ها بدون شارژر عرضه می‌شوند. حالا باید دید Galaxy A73 5G بدون شارژر، ارزش بهایی که برای آن پرداخت می‌کنیم را دارد یا خیر.

مشخصات گلکسی A73 5G در گیک‌بنچ

گلکسی ای 73 5 جی در آزمایش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ توانست به ترتیب، امتیازهای 778 و 2913 را دریافت کند. مشخصات گلکسی A73 5G در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 778G با قدرت پردازش 1.80 گیگاهرتز مجهز است.

پلتفرم گیک‌بنچ امتیازهای گلکسی A73 5G با تراشه اسنپدراگون 778G را منتشر کرد

این گوشی از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد و از اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که A73 5G در نسخه‌ای دیگر با رم 6 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

Galaxy A73 5G پیش از این در پلتفرم‌ FCC نیز دیده شده که مشخصات سیستم شارژ گوشی را فاش می‌کند. این گوشی هوشمند از سیستم شارژ سریع 25 واتی برخوردار شده است. شماره مدل SM-A736B/DS در این پلتفرم نشان می‌دهد که Galaxy A73 5G از نصب دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

پیش از این، گزارشی‌های دیگری هم درباره مشخصات این گوشی میان‌رده سامسونگ منتشر شده بود. اخبار مختلف حاکی از آن هستند که گلکسی A73 5G از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار می‌شود. همچنین گفته می‌شود که اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

در پنل پشتی این گوشی هم چهار لنز دوربین قرار می‌گیرد. لنز اصلی 108 مگاپیکسلی در گلکسی ای 73 از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین اصلی، یک لنز ثانویه 12 مگاپیکسلی نیز قرار می‌گیرد. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره دو لنز دیگر در دست نیست.

این احتمال وجود دارد که گلکسی A73 5G در نسخه‌ای با حافظه داخلی 128 گیگابایتی راه‌اندازی شود و یک باتری بزرگ هم برای این گوشی در نظر گرفته می‌شود. هنوز تاریخ دقیق رونمایی این موبایل مشخص نیست؛ اما با توجه به انتشار مشخصات آن در گیک‌بنچ می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک، منتظر راه‌اندازی رسمی گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکس های گلکسی A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر