coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 18 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 18 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید پاری سن ژرمن را از تکراتو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 18 اسفند 1400

کارلو آنچلوتی حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و رئال‌مادرید هم با ۱۳ جام پرافتخارترین تیم این تورنمنت است، اما همین سابقه روشن کار کهکشانی‌ها را سخت می‌کند. انتظار از رئال‌مادریدی که این فصل بی‌حاشیه و آهسته پیش رفته بیش از این است که در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان از دور رقابت‌ها کنار برود. از سال ۱۹۹۴ به بعد رئالی‌ها در خانه به هیچ تیم فرانسوی‌ای در خانه نباخته‌اند و آن باخت آخر هم در جام‌درجام اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن بوده. کارلتو امشب باید هنرش را نشان بدهد، چرا که از طرفی مهره‌های مهمی مثل کروس و کاسمیرو را در اختیار نخواهد داشت، از طرف دیگر نمی‌تواند بی‌گدار به آب بزند، چرا که خط حمله حریف مملو از بازیکن‌های سرعتی و تکنیکی است که در ضدحملات می‌توانند تیمش را از هجومی بازی کردن پشیمان کنند.

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 18 اسفند 1400
پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن, پخش زنده رئال مادرید, پخش زنده پاری سن ژرمن, پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 18 اسفند 1400, بازی امشب رئال مادرید, پخش زنده بازی رئال پاریس, رئال پی اس جی, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, پخش آنلاین بازی رئال مادرید پاری سن ژرمن,

آنچنان که باید و شاید خط دفاعی پاری‌سن‌ژرمن قرص و محکم نیست که هواداران‌شان به آن دلخوش باشند. تیمی که همین چند روز قبل به نیس باخت و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم عملکردش چنگی به دل نزده. با این حال در بازی رفت یکی از بهترین نمایش‌های فصل پاری‌سن‌ژرمن را مقابل رئال‌مادرید دیدیم. تیمی که موقعیت‌های زیادی خلق کرد و شایستگی برد با بیش از یک گل را هم داشت. حفظ برد در مادرید کار دشواری است، اما مائوریسیو پوچتینو هم که انتقادهای بسیاری را به جان خریده، می‌خواهد در این دیدارهای بزرگ خودی نشان بدهد. اما از بخت بد او یکی از مؤثرترین مهره‌هایش در بازی‌های اینچنینی یعنی امباپه مصدوم شده و مشخص نیست بتواند در مادرید بازی کند.

 

ساعت بازی رئال مادرید پاری سن ژرمن کی است؟

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده رئال مادرید پاری سن ژرمن 18 اسفند 1400 از شبکه ۳

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر