coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

برندینگ پزشکان در فضای مجازی

برندینگ پزشکان در فضای مجازی امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. پزشکان خدمات دهنده به تمامی اقشار جامعه هستند و مردم برای پیدا کردن جواب‌های خود در زمینه پزشکی و سلامت تا پیدا کردن دکتر مناسب و رزرو اینترنتی نوبت در فضای آنلاین سرچ می‌کنند.

بنابراین برندینگ دکترها کمک می‌کند تا در این فضا شناخته شوند و به عنوان یک پزشک مطرح در بین عموم جامعه معرفی گردند. پزشکان برای برندینگ شخصی در فضای آنلاین نیاز به وب‌سایت حرفه‌ای و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام دارند. در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد.

برندینگ پزشکان با طراحی سایت حرفه‌ای

امروزه در همه جا صحبت از طراحی وب‌سایت و ربات اینستاگرامی است، اما طراحی سایت حرفه‌ای که به خوبی برندینگ اینترنتی را انجام دهد و تمامی ویژگی‌ها و امکانات مدنظر را داشته باشد مسأله بسیار مهمی است.

هر چقدر امکانات، ویژگی‌ها، جامعیت و حرفه‌ای بودن پکیج طراحی سایت بیشتر و مناسب‌تر باشد، برندینگ پزشکان و دکترها موفق‌تر خواهد بود. برخی از مهم‌ترین امکانات عبارتند از:

بخش رزومه:

بخش رزومه در وب‌سایت شامل فعالیت‌های علمی، مشخصات فردی، تجربه و رضایت مشتریان و سابقه خدمات‌دهی همگی بر روی برندینگ اینترنتی فضای مجازی پزشکان تأثیر مثبت می‌گذارد.

مقالات و اخبار پزشکی:

ایجاد تولید محتوای با کیفیت در زمینه پزشکی و سلامت لازمه سئو وب‌سایت، مطرح شدن به عنوان مرجع در حوزه کاری سلامت و قرار گرفتن در معرض دید کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است. این خدمات توسط شرکت‌های مطرحی همچون سیمرغ با در اختیار داشتن تیم تولید محتوای حرفه‌ای و متخصص به راحتی قابل انجام است.

نوبت دهی آنلاین:

آنلاین برندینگ نیازمند ارائه کلیه خدمات و فعالیت‌ها به شکل آنلاین بر بستر اینترنت است. یکی از مهم‌ترین خدمات سئو پایه وب‌سایت، طراحی سایتی با امکانات کامل و کاربرپسند از جمله نوبت دهی و رزرو آنلاین است.

برندینگ پزشکان در فضای مجازی

خدمات:

بخش خدمات وب‌سایت پزشکی مشخص می‌کند که در چه حوزه تخصص و تجربه دارید که در کنار بخش رزومه، به شکل تکمیلی به بازدیدکنندگان کمک خواهد کرد. بنابراین برندینگ پزشکان در حوزه خدمات به راحتی انجام می‌شود که در کنار مقالات و آموزش‌ها، ترکیب لازم برای برندسازی شخصی دکترها محسوب می‌گردد.

صفحه تماس با ما:

امروزه ثبت اطلاعات تماس شرکت‌ها، ثبت سایت در نقشه و به طور کلی لوکال سئو اهمیت بسیار بالایی دارد. سرچ نام پزشکان همراه با اسم شهرها بسیار رایج است، بنابراین اگر این اطلاعات ثبت نشده باشند، وب‌سایت شما در سرچ کاربران به همراه آدرس و اطلاعات تماس نمایش داده نخواهند شد.

پنل کاربری بیماران:

مراجعه حضوری بابت مشاهده جواب آزمایش، بررسی و مطالعه پرونده پزشکی و یا نگهداری فیزیکی پرونده‌ها برای پزشکان و بیماران کاری زمان‌بر و طاقت فرسا محسوب می‌گردد. به همین دلیل پرونده‌های الکترونیکی جای پرونده‌های فیزیکی را گرفته‌اند. چنین امکاناتی در وب‌سایت بر روی برندینگ اینترنتی دکترها تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند خیلی سریع شما را مطرح کرده و تبدیل به برند کند.

گالری تصاویر و ویدیو:

برای برندینگ آنلاین پزشکان لازم است که بسته به نوع تخصص، گالری تصاویر و ویدیو هم در سایت قرار بگیرد. به عنوان مثال برندینگ دندانپزشکی نیاز به گالری تصاویر و ویدیو دارد تا بیماران وضعیت قبل و بعد بیماران قبلی را مشاهده کنند و در برخی موارد ویدیویی از نحوه کیفیت عملکرد پروسه درمانی ببینند. از طرفی ویدیوهایی که پزشکان از تخصص، سابقه، تجربه و رضایت مشتریان در اختیار دارند، تأثیر چشمگیری بر روی برندینگ پزشکان خواهد گذاشت. این موارد لازم است که به شکل سازماندهی شده در بخش جداگانه‌ای قرار داشته باشند.

چت آنلاین و ارسال پیامک:

چت آنلاین و امکان ارسال پیامک از قابلیت‌های بسیار مهم برای وب‌سایت‌های پزشکی است چرا که کاربران می‌توانند جواب بسیاری از سؤالات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند. از طرفی پاسخگویی به موقع و ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی، عضویت در سایت و غیره نشانه احترام گذاشتن به بیماران و کاربران محسوب می‌شود. تمامی این موارد به همراه سایر ویژگی‌ها بر روی برندینگ پزشکان تأثیر می‌گذارند.

ویژگی‌های سایت و شبکه‌های اجتماعی برای برندینگ فضای مجازی پزشکان

برندینگ پزشکان در فضای مجازی

همانطور که گفتیم فعالیت در سایت و شبکه‌های اجتماعی لازمه برندینگ برای پزشکان است. هر سایت و شبکه اجتماعی بسته به نوع تخصص پزشکان امکانات و ویژگی‌های خاص خود را نیاز دارد.

به طور کلی ویژگی‌هایی که در پکیج جامع سیمرغ برای آنلاین برندینگ وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی پزشکان گنجانده شده و در صفحه اینستاگرام شرکت انفورماتیک سیمرغ هم قابل مشاهده است عبارتند از:

طراحی ظاهری:

همانطور که گفته شد داشتن وب‌سایت از الزامات اساسی برای برند شدن در حوزه کاری پزشکان است. بنابراین شرکت سیمرغ با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای، تمامی مراحل طراحی سایت، لوگو و ظاهر حرفه‌ای را انجام می‌دهد.

ریسپانسیو بودن:

با توجه به اینکه امروزه اکثریت کاربران از طریق موبایل وارد فضای مجازی و اینترنت می‌شوند، لازم است که کلیه اطلاعات وب‌سایت به خوبی بر روی دستگاه‌های موبایل و تبلت به نمایش در بیایند. ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح وب‌سایت بر روی دستگاه‌های مختلف از موارد بسیار ضروری در طراحی سایت محسوب می‌شود که به شکل رایگان قابل انجام است.

سئو پایه:

انجام عملیات سئو پایه مانند ثبت در گوگل، قابلیت نمایش پیدا کردن در موتورهای جستجو، بهینه سازی کلمات کلیدی و مشاهده در نتایج جستجوی کاربران از جمله خدماتی است که توسط شرکت سیمرغ طبق آخرین آپدیت‌های الگوریتم موتور جستجوی گوگل انجام می‌پذیرد. در کنار این موارد درج تبلیغات به شکل اصولی بدون ضرر به سئو وب‌سایت، دسته‌بندی صحیح، واترمارک دار کردن اتوماتیک تصاویر و امنیت داده‌ها نیز انجام می‌پذیرند.

طراحی حرفه‌ای ربات اینستاگرامی:

طراحی حرفه‌ای ربات اینستاگرامی به منظور افزایش فالوورها، به نمایش درآمدن در جستجوی کاربران و راه پیدا کردن به اکسپلور از جمله خدماتی است که برای برندینگ پزشکان در شبکه‌های اجتماعی ضروری است.

خدمات طراحی سایت از پایه با هدف بهبود برندینگ آنلاین پزشکان

برندینگ پزشکان در فضای مجازی

طراحی سایت و ربات اینستاگرامی از ملزومات برندینگ و فعالیت موفق در حوزه سلامت و در بستر اینترنت به شکل آنلاین است. شرکت توسعه انفورماتیک سیمرغ بیش از 10 سال در زمینه کلیه نرم افزارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشن، طراحی سایت و سئو پایه فعالیت موفقی داشته است. همچنین با دریافت نشان خلاق از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و مجوز شورای عالی انفورماتیک از سمت سازمان برنامه و بودجه توانسته اعتماد کامل مشتریان را کسب نماید.

فعالیت پزشکان در حوزه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی برای برندینگ شخصی و کسب و کار یکی از نیازهایی است که به خوبی پاسخ داده نشده است. پزشکان مطرح سراسر کشور می‌توانند با دریافت پکیج جامع و کامل و خدمات از پایه تا طراحی و راه اندازی وب‌سایت و ربات اینستاگرام فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کنند. حتی برای خرید هاست و دامین با پشتیبانی یکساله هم می‌توانند از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را ببرند.

بنابراین با دریافت این پکیج تمامی الزامات اولیه از سطح پایه تا پیشرفته توسط نیروی متخصص و حرفه‌ای برآورده شده و طبق اهداف اولیه و استراتژی مدون، برندینگ پزشکان پیاده سازی خواهد شد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و کامل در خصوص نحوه شروع همکاری و هزینه‌ها می‌توانید از طریق لینک اطلاعات تماس و یا تماس با شماره های زیر با کارشناسان این شرکت اقدام نمایید.

آدرس وب سایت : https://simorq.co

آدرس شرکت : تهران ، خیابان استاد مطهری ، خیابان سلیمان خاطر ، پلاک ۱۲۴ ، واحد ۵۲

شماره های تماس :

  • ۰۲۱-۸۸۸۶۴۴۵۶
  • ۰۲۱-۸۸۸۶۶۵۷۷
  • ۰۲۱-۸۸۸۶۷۴۵۴

پشتیبانی واتس آپ :

  • ۰۹۹۹۹۹۰۱۴۰۶

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر