coinex
راهنمای خرید تکراتو

چهارشنبه سوری مجازی در پلتفرم Somnium Space برگزار می‌شود

پلتفرم Somnium Space، پلتفرم متاورسی ایرانی و برگزار کننده جشن چهارشنبه سوری مجازی در دنیای متاورس است. چهارشنبه سوری برای اولین بار در دنیای متاورس برگزار می‌شود

برای نخستین بار در دنیا، رویداد باستانی و فرهنگی “شب چهارشنبه سوری” در یک پلتفرم متاورسی و توسط یک شرکت ایرانی به نام Somnium Space  برگزار می‌شود. گروه متاورس قصد دارد تا برنامه‌ها، جشن‌ها و رویداد‌های آیینی بیشتری را در دنیای متاورسی برگزار کند.

چهارشنبه سوری مجازی در پلتفرم Somnium Space

برای نخستین بار در دنیا، رویداد باستانی و فرهنگی “شب چهارشنبه سوری” در یک پلتفرم متاورسی و توسط یک شرکت ایرانی برگزار می‌گردد.

گروه متاروز که برگزار کننده این رویداد برای اولین بار در دنیا و بطور مجازی در پلتفرم Somnium Space می باشد، از برگزاری نمایشگاه ها، رویدادها، و فستیوال های مهم ملی و آیینی بیشتر و استفاده بهینه از پلتفرم مجازی و واقعیت های افزوده در آینده ای نزدیک خبر داد. همچنین مراسم چهارشنبه سوری حاضر، برای نخستسن بار، از پشتیبانی کامل و امکان اتصال با عینک های VR بهره خواهد برد.

شایان ذکر است شب چهارشنبه سوری متاورسی همزمان با آیین چهارشنبه سوری از ساعت 22 الی 24 مورخ 24 اسفند 1400 برگزار خواهد شد. برای اطلاع بیشتر و ثبت نام میتوانید به وبسایت متاروز یا somniumspace مراجعه نمایید.

پلتفرم Somnium Space چیست؟

پلتفرم Somnium Space (فضای سامینیوم) یک پلتفرم متاورسی ایرانی است.  پلفرم Somnium Space از جمله پلتفرم‌های دنیای مجازی است که دارای یک نقشه راه هیجان انگیز، پشتیبانی از دسکتاپ، دسترسی از طریق تلفن همراه، یکپارچه سازی کامل VR و همچنین یک بازار داخلی با توکن های CUBE، می باشد.

Somnium Space یک دنیای VR اجتماعی منبع باز است که طراحی آن توسط بلاک چین انجام شده است و توسط کاربران به طور کامل شکل گرفته شده است. فضای سامنیوم به کاربران این امکان را می دهد که زمین های دیجیتالی بخرند و همچنین خانه‌ی VR در آن بسازند.

Somnium  در سال 2020 ایجاد شد و پروژه Somnium Space را به یک تجربه مجازی واقعی Ready Player One نزدیک کرد. Somnium 2.0 میزبان همه بازیکنان خود در یک دنیای بزرگ می باشد، در واقع برخلاف اکثر بازی های واقعیت مجازی چندنفره می باشد که بازیکنان در آن به سرورهای فرعی و اتاق های نمونه مشابه، تقسیم می شوند. Somnium به این ترتیب یک احساس همه جانبه را برای کابران خود ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در مورد چهارشنبه سوری مجازی در پلتفرم Somnium Space چیست؟ در کامنت‌ها بگویید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر