coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی و تهیه سرویس شماره مجازی گوگل ویس در ایران

گوگل ویس یک سرویس تلفنی است که شرکت گوگل آن را در سال ۲۰۰۹ ارائه کرد. این سرویس که بر بستر اینترنت کار می‌کند، برای تماس و ارسال پیام طراحی شده است. کاربران ساکن آمریکا می‌توانند با ثبت و تایید شماره سیم‌کارتی خود، سرویس گوگل ویس را بر روی جیمیل خود فعال و یک شماره مجازی ثبت کنند.

کاربران گوگل ویس می‌توانند به صورت رایگان و نامحدود با شماره‌های آمریکایی بر بستراینترنت تماس و پیام داشته باشند.

شماره مجازی گوگل ویس یک گزینه عالی برای زمانی است که نمی‌خواهید از شماره موبایل شخصی‌تان استفاده کنید یا به اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی نیاز دارید که به فقط کشورهای خاصی خدمات ارائه می‌کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این سرویس، کاربردها و مزایای آن را بیشتر معرفی کنیم.

امکانات گوگل ویس

این سرویس پرطرفدار امکانات زیادی برای کاربران خود فراهم می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • ارسال/دریافت تماس و پیام رایگان به شماره آمریکا بدون محدودیت
  • عدم وجود محدودیت زمانی، هزینه تمدید و نگهداری
  • دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون جهت مدیریت آسان شماره
  • ثبت نام در سرویس‌ و سایت‌های مختلف اعم از اپل آیدی، واتس اپ، تلگرام،…
  • مدیریت توسط جیمیل و نسخه تحت وب گوگل ویس
  • ثبت گزارش‌های پیام ها و تماس
  • امنیت بسیار بالا
  • ….

شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس برای چه اشخاصی مناسب است؟

اگر بتوانیم تمام کارهای خود در کسب‌وکار، استفاده از نرم‌افزارها و… را با خط عادی انجام دهیم، نیازی به خرید گوگل ویس نیست؛ اما واقعیت چیز دیگری است. در دنیای امروز برای انجام بسیاری از کارهای خود در حوزه‌های مرتبط، به شماره مجازی نیاز دارید.

  • افرادی که کسب‌وکاری در خارج از کشور دارند و نیاز به استفاده از شماره‌ای غیر از شماره ایران دارند.
  • افرادی که مایل هستند تا شماره آن‌ها در پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس اپ نمایش داده نشود.
  • مهم‌تر از همه، افرادی که باید از سرویس‌هایی در خارج از کشور استفاده کنند که شماره موبایل ایرانی را پشتیبانی نمی‌کنند.

موارد بالا از مهم‌ترین دلایل استفاده افراد از شماره مجازی دائمی آمریکا هستند. وجود تحریم‌ها باعث شده که نیاز به گوگل ویس بیشتر از قبل احساس شود و بسیاری از افراد در ایران بخواهند از آن استفاده کنند.

مزایای گوگل ویس برای کاربران ایرانی

از آن جایی که استفاده از خدمات بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیش‌های مختلف به دلیل تحریم‌ها برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست، گوگل ویس بهترین راه‌حل ممکن برای آن به‌نظر می‌رسد.

این سرویس یک شماره مجازی برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید از آن در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا زمینه‌های دیگر که در بالا توضیح دادیم، استفاده کنید. در واقع می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی محبوبیت شماره مجازی گوگل ویس بین ایرانیان امکان وریفای کردن سرویس‌های اینترنتی مختلف بدون مشخص شدن هویت واقعی است.

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک شماره مجازی برای استفاده از امکانات اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف ضروری است. شماره مجازی گوگل ویس مثل یک شماره واقعی آمریکا عمل می‌کند و یک گزینه عالی برای برقرار کردن تماس، ارسال و دریافت پیام و مدیریت هزینه‌ها است.

 

استفاده از گوگل ویس برای اپل آی‌دی (Apple ID)

کمپانی Apple شماره‌های ایران را برای ثبت در سرویس‌های خود معتبر نمی‌داند. با توجه به اینکه این کمپانی از خردادماه ۱۴۰۰ اضافه کردن تایید دو مرحله‌ی بسیار جدی دنبال می‌کند، شماره مجازی دائمی گوگل ویس بهترین راه برای رهایی از این محدودیت های اپل در این مورد است.

استفاده از گوگل ویس برای واتس اپ (WhatsApp)

زمانی که از پیام‌رسان واتس‌اپ استفاده می‌کنید، شماره تلفن همراه شما قابل‌مشاهده است. تنها راه مخفی کردن شماره موبایل اصلی شما، استفاده از شماره مجازی برای راه‌اندازی واتس‌اپ است.

تهیه و استفاده از گوگل ویس در ایران

همانطور که پیش تر گفتیم فعالسازی سرویس گوگل نیازمند شماره سیمکارتی آمریکا می‌باشد که این مورد در دسترس کاربران ایرانی نمی‌باشد.

ما در وبسایت الکترونیک اکانت سرویس گوگل ویس برای شما فعال خواهیم کرد و شما می‌توانید بدون محدودیت از شماره گوگل ویس استفاده بفرمایید.

چگونه گوگل ویس خود را دریافت و از آن استفاده کنیم؟

پس از خرید گوگل ویس اطلاعات یک جیمیل حاوی گوگل ویس فعال برای شما ایمیل می‌شود که می توانید بلافاصه پس از خرید همراه با آموزش‌های دریافتی شروع به استفاده از شماره بفرمایید.

نگران نحوه کار کردن با این سرویس نباشید. در ابتدا باید بدانید که کار کردن به این شماره مجازی بسیار آسان و تا حدودی شبیه به کار کردن با خط عادی شما است. همچنین تمام اطلاعات استفاده از این سرویس به همراه نکات کاربردی به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر