;
coinex

ردمی کی 50 پرو به تراشه پردازشگر تصویر و ویژگی‌های پیشرفته دوربین مجهز می‌شود

ردمی کی 50 پرو به تراشه‌ای قدرتمند مجهز می‌شود که قابلیت پشتیبانی از عملکرد پیشرفته دوربین را دارد. تراشه جدید، سرعت پردازش تصویر را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

تاکنون اطلاعات مختلفی درباره مشخصات ردمی کی 50 پرو و دیگر اعضای این خانواده منتشر شده است. ردمی با انتشار پوستری اعلام کرد که این گوشی‌ها به قابلیت لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شوند؛ اما این تمام قابلیت‌های دوربین سری ردمی کی 50 نیست.

ردمی K50 Pro از تراشه پردازشگر تصویر شیائومی برخوردار می‌شود که با ادغام قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، سرعت پردازش تصویر را تقویت می‌کند.

قابلیت‌های تراشه و دوربین ردمی کی 50 پرو

پردازشگر تصویر Imagiq 790 می‌تواند عملکرد لنز اصلی را تا 30 درصد، لنز اولترا واید را تا 31 درصد و لنز زوم 2x را تا 58 درصد افزایش دهد.

ردمی کی 50 پرو به تراشه پردازشگر تصویر و ویژگی‌های پیشرفته دوربین مجهز می‌شود

پیش از این تایید شده شده بود که ردمی کی 50 پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی 9000 به دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی Ultra clear با قابلیت پشتیبانی از OIS مجهز می‌شود. OIS یا لرزشگیر اپتیکال، باعث کاهش لرزش در هنگام ضبط ویدیو و عکسبرداری می‌شود.

علاوه بر این، گفته شده بود که ردمی کی 50 پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی 9000 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی هم عرضه می‌شود. ردمی در تاریخ 17 مارس (26 اسفند)‌ از گوشی‌های ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌ها به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 870، دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌شوند.

ردمی کی 50 پرو به تراشه پردازشگر تصویر و ویژگی‌های پیشرفته دوربین مجهز می‌شود

ردمی کی 50 جی یکی دیگر از گوشی‌های این خانواده است که نسخه گیمینگ و رده‌بالاتر محسوب می‌شود. قدرت پردازش این گوشی را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین می‌کند.

گوشی‌های سری ردمی کی 50 به پنل نمایشگر سامسونگ با رزولوشن 2K مجهز می‌شوند؛ این پنل نمایشگر تاییدیه +DisplayMate A را دریافت کرده است. از دیگر مشخصات نمایشگر سری ردمی کی 50 می‌توان به تراکم پیکسل 526 ppi، پشتیبانی از کاهش نور DC، تنظیم روشنایی با توجه به نور محیطی و لایه محافظ گوریلا گلس وکتوس اشاره کرد.

این گوشی‌ها از تکنولوژی صوتی Dolby Atmos با اسپیکرهای استریو، GPS، کنترل مادون قرمز، NFC و موتور X-axis برخوردار می‌شوند. سری ردمی کی 50 همچنین اولین گوشی‌‌های مجهز به بلوتوث 5.3 خواهند بود.

از دیگر مشخصات سری Redmi K50 می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که در عرض 20 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت‌های دوربین ردمی کی 50 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر