coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرفروش‌ترین خانواده گوشی سامسونگ در سال 2021 کدام بود؟

به نظر شما پرفروش‌ترین خانواده گوشی سامسونگ کدام است؟ بر اساس گزارشات ارائه شده از موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، گوشی‌های گلکسی A در سه ماهه چهارم سال 2021 با 59 درصد فروش، جزو پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ هستند.

بر اساس گزارشات معتبر، گوشی گلکسی A جزو پرفروش‌ترین خانواده گوشی سامسونگ در سال 2021 بوده است. گوشی‌های گلکسی سری A حدود 59 درصد از فروش کل محصولات سامسونگ را به خود اختصاص می‌دهد. با این خبر همراه ما باشید تا این گزارش را بررسی کنیم.

پرفروش‌ترین خانواده گوشی سامسونگ

موسسه تحقیقاتی کانترپوینت گزارشی منشتر کرده است که طبق این گزارش گوشی سامسونگ گلکسی سری A در سه ماهه چهارم سال 2021 با حدود 59 درصد، پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند. در حالت کلی، در سال 2021، گوشی‌های میان‌رده سامسونگ بیشتر از گوشی‌های رده بالا، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. چند روز قبل از معرفی گوشی‌های A53  و A73، این گزارش منتشر شد.

طبق این گزارش، سری گلکسی A حدود 58 درصد از فروش سامسونگ در سال 2021 را در اختیار دارد که فقط 59 درصد از فروش سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2021 بوده است. اگر بخواهیم آماری دقیق‌تری از فروش این گوشی‌ها ارائه دهیم، باید بگوییم که 56 درصد از فروش مربوط به سه ماهه اول، 60 درصد مربوط به سه ماهه دوم، 57 درصد در سه ماهه سوم می‌باشد. همه این آمار نشان دهنده تقاضای بالای این سری از گوشی‌هاست.

مقالات مرتبط:

گوشی‌های میان رده سری A

بنابر گفته تحلیل‌گر ارشد کانترپوینت، «لیز لی»، گوشی‌های میان رده سری A، محور اصلی گوشی‌های سامسونگ هستند. او می‌گوید: «در سال 2021 به صورت کلی گوشی‌های میان رده کرده‌ای‌ها، دو سوم گوشی‌های به فروش رسیده سامسونگ به خود اختصاص داده‌اند.” این تحلیل‌گر اشاره کرد که گوشی‌های گلکسی A31 و A32 هم جزو این آمار به شمار می‌آیند.»

پرفروش‌ترین خانواده گوشی سامسونگ

لیز لی به این موضوع نیز اشاره کرد که گوشی‌های سری A در بازار جهانی محبوب هستند و در بازارهای اروپای غربی و شرقی و آمریکای شمالی نیز جزو دستگاه‌های با عملکرد بالا به شمار می‌آیند.

گوشی گلکسی A12 جزو 10 گوشی پرفروش کانترپوینت است. گزارش منتشر شده توسط این موسسه تحقیقاتی با گزارش قبلی ارائه شده مطابقت دارد و گوشی ذکر شده، جزو پرفروش‌ترین گوشی اندروید در بازارهای جهانی سال 2021 معرفی است.

راهنمای خرید گوشی در بازه‌های قیمتی مختلف:

.

نظر شما راجع به پرفروش‌ترین خانواده گوشی سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر