;
coinex

آنر Magic 4 Ultimate با دوربین فوق‌العاده قدرتمند رسما رونمایی شد

آنر ماه گذشته از گوشی‌های سری آنر مجیک 4 رونمایی کرده و قصد دارد این گوشی‌ها را در بازارهای جهانی راه‌اندازی کند. آنر Magic 4 Ultimate گوشی دیگری از این خانواده است که از مشخصات پرچمدار برخوردار شده و قدرت بالایی در عملکرد دوربین دارد.

آنر در طراحی این گوشی از مشخصات آپگرید شده دوربین استفاده کرده است. این گوشی در آموزن‌های DXOMark توانسته امتیاز 146 را کسب کند و در این بنچمارک، بالاتر از هواوی پی 50 پرو قرار بگیرد.

در ادامه، مشخصات آنر Magic 4 Ultimate را بررسی می‌کنیم.

مشخصات آنر Magic 4 Ultimate

این گوشی از یک نمایشگر 6.81 اینچی بهره می‌برد که نوع پنل آن LTPO OLED است و از رزولوشن 2848×1312 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد.

آنر Magic 4 Ultimate با دوربین فوق‌العاده قدرتمند رسما رونمایی شد

قدرت آنر Magic 4 Ultimate را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین می‌کند. این سیستم روی تراشه به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز است.

آنر مدعی شده که این گوشی از یک پردازشگر تصویر بهره می‌برد که به‌طور ویژه، فقط برای این گوشی طراحی شده است. قدرت عملکرد این پردازشگر 28.8 TOPS و مصرف بهینه باتری آن 13.4 TOPS در هر وات است.

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است که از سنسور بزرگ 1/1.12 اینچی بهره می‌برد. پیکسل‌های بزرگ‌تر 1.4 میکرومتری در این سنسور دوربین با لنز‌های تقویت‌ شده‌ (8P با دیافراگم f/1.6) ترکیب شده‌ و عملکرد بهتری دارد.

لنز فوق عریض در این گوشی 64 مگاپیسکلی با سنسور 1/2 اینچی است و در زاویه 126 درجه، عریض‌تر است. این لنز 7P دارای دیافراگم f/2.2 بوده و از پوشش مخصوصی نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، یک دوربین بهینه‌سازی شده طیف 50 مگاپیکسلی هم در تنظیمات دوربین آنر Magic 4 Ultimate قرار دارد که برای اولین بار در گوشی Honor Magic V دیده شد.

آنر Magic 4 Ultimate با دوربین فوق‌العاده قدرتمند رسما رونمایی شد

علاوه بر این، یک دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که به لنز 90 میلی‌متری مجهز است و از OIS پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از یک سنسور 8 کاناله برخوردار شده که دمای رنگ در نور محیطی را تشخیص می‌دهد. در نمای جلویی این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور عمق 3D قرار گرفته که برای تشخیص هویت کاربر کاربرد دارد.

از دیگر مشخصات آنر Magic 4 Ultimate باید به اندروید 12 و رابط Magic Ui 6.0 اشاره کرد. این گوشی با یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود. باتری گوشی با تکنولوژی شارژ 100 وات به صورت با سیم و 50 وات وایرلس شارژ می‌شود.

رنگ بندی و قیمت آنر Magic 4 Ultimate

این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. تاریخ دقیق راه‌اندازی گوشی پرچمدار جدید آنر هنوز مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود قیمتی که برای آن در بازار چین در نظر گرفته شده، نزدیک به 1260 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آنر Magic 4 Ultimate چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر