;
coinex

فیلم کشف حجاب پرستو صالحی با لباس چرمی و بدن‌نما [او در کدام کشور است؟]

فیلم کشف حجاب پرستو صالحی در لباس چرم و بدن نما در اینستاگرام خانم بازیگر منتشر شده است. او چندی پیش از ایران مهاجرت کرد و حالا ویدیویی از خود بدون حجاب منتشر کرده است.

او در طول مدتی که از ایران مهاجرت کرده بود در همه تصاویری که از خود در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت کلاه بر سر داشت. اما حالا ویدیویی منتشر کرده و با شعری از ابتتهاج از تصمیم خود برای برداشتن کامل حجابش خبر داده است.

فیلم کشف حجاب پرستو صالحی با لباس چرمی و بدن‌نما

در ویدیوی سیاه و سفیدی که این بازیگر منتشر کرده، او در حال قدم زدن در برف‌هاست و دکلمه‌ای با صدای فروغ در پس زمینه پخش می‌شوند. این دکلمه یکی از بهترین آثار فروغ فرخزاد یعنی «در آستانه فصلی سرد» است. او در این ویدیو کلاه از سر بر می‌دارد و آن را به طرفی پرتاب می‌کند.

در کپشن ویدیویی که در اینستاگرام این بازیگر منتشر شده است، نوشته شده است:

آغازی دوباره،

اینبار به دور از اجبار،

رها، همچون پرستوها

ولی این پرستو دیگه نمی تونه به آشیانه خودش برگرده…

می‌بینم آن شکفتنِ شادی را پروازِ بلند آدمیزادی را آن جشنِ بزرگ روز آزادی را … (هوشنگ ابتهاج)

ویدیوی کشف حجاب پرستو صالحی

پرستو صالحی کیست؟

پرستو صالحی در ۹ آبان سال ۵۶، در بیمارستان شهدای تجریش متولد شد. پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش بود و مادرش خانه دار است. او همچنین یک برادر به اسم امیرشاهین دارد. پدر پرستو صالحی در فروردین سال ۸۷ از دنیا رفت و او در حال حاضر در کنار مادر، برادر و همسر برادرش زندگی می‌کند.

او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به در میان مردم شناخته شد. اسطوره‌هایش فریدون فرخزاد، محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است.

مهاجرت از ایران

پرستو صالحی، بازیگر سینما وتلویزیون در مهر ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی تایید کرد که به قصد مهاجرت از ایران خارج شده است. پرستو صالحی در صفحه اینستاگرام اش عکسی از پنجره هواپیما نشر داد. تصویری که شائبه مهاجرت اش را تقویت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر