coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ 29 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ 29 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ آلمان از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایر لورکوزن وولفسبورگ به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بایر لورکوزن وولفسبورگ را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بایر لورکوزن وولفسبورگ را تماشا کنید.

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ 29 اسفند 1400

آخرین بازی روز شنبه در ” بای آرنا ” برگزار خواهد شد و بایرلورکوزن میزبان ولفسبورگ خواهد بود. لورکوزن هفته گذشته مقابل وردربرمن به تساوی ۲ بر ۲ مقابل این تیم دست یافت، تیم هاینکس هفته گذشته بازی بسیار بدی از خود ارائه داد، لورکوزن تا دقیقه ۸۱ با نتیجه ۲ بر ۰ از برمن، پیش بود که در ظرف ۱۰ دقیقه با دو گل خورده، بازی به تساوی کشیده شد.

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ 29 اسفند 1400

گرگها در بازی هفته گذشته خود در آخر اولین برد خود را با مربیگری لیت بارسکی به دست آوردند و با نتیجه ۲ بر ۱ مونشن گلادباخ را در بازی خانگی شکست داد و بعد از این برد، ولفسبورگ به مکان چهاردهم جدول بوندسلیگا صعود کرد. بازی رفت در این دو تیم در فولکس واگن آرنا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع بایرلورکوزن به پایان رسید.

ساعت بازی بایر لورکوزن وولفسبورگ کی است؟

ساعت بازی دو تیم وولفیبورگ و بایر لورکوزن نیز 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ 29 اسفند 1400 از Sky Sport

پخش زنده بایر لورکوزن وولفسبورگ 29 اسفند 1400 از beIN MAX

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر