;
coinex

لیبل رکورد تیلور سوئیفت یکی از NFT های بورد ایپ را خرید

بنا بر گزارش رویترز، گروه موسیقی یونیورسال Universal Music Group، شرکت پشت ستارگانی مانند تیلور سوئیفت و دریک یکی از NFT های بورد ایپ را خریداری کرد

یونیورسال موزیک یکی از توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) از مجموعه بسیار محبوب Bored Ape Yacht Club NFT، توکن Bored Ape #5537 را خریداری کرده است.

 

در نوامبر(آبان)، این شرکت با Bored Ape Yacht Club به منظور راه اندازی یک گروه مجازی NFT به نام “کینگ شیپ(Kingship)” همکاری کرد.

NFT های بورد ایپ بعد از مرکز توجه

این مفهوم جدید نیست. گوریلاز Gorillaz، اولین گروه مجازی در تاریخ، در سال 1998 (1376) تشکیل شد. با این حال، گروه میمون های دیجیتال Digital Apes در قلمروهای مختلف متاورس اجرا خواهند کرد، بنابراین امکان تعامل مستقیم با طرفداران وجود خواهد داشت.

NFT های بورد ایپ

شخصیت زن تازه خریداری شده، که به عنوان منیجر نوت آل(Manager Noet All) شناخته می شود، رهبر گروه خواهد بود.

در اوایل این ماه، گروه موسیقی یونیورسال با مجله موسیقی و سرگرمی بیلبورد Billboard به منظور ایجاد مجموعه‌ای از NFT که برای نگه داشتن یاد برخی از رکوردهای قابل توجه نمودار، همکاری کرد.

ماه گذشته، این شرکت چند ملیتی موسیقی نیروهای خود را با پلتفرم NFT Curio به منظور ایجاد مجموعه‌های دیجیتالی برای هنرمندان، ملحق کرد.

مجموعه Bored Ape Yacht Club اخیراً پس از راه اندازی ایپ کوین (ApeCoin)، توکن حاکمیتی مبتنی بر اتریوم(Ethereum) که قرار است زیربنای کل این اکوسیستم باشد، در کانون توجه قرار گرفت.

پس از صعود به 39.40 دلار در اولین دقایق معاملات، این توکن حرکت صعودی خود را از دست داد و سقوط کرد. پس از کاهش ضرر، APE در حال حاضر با قیمت 14.44 دلار در صرافی های اصلی اسپات در حال تغییر می باشد.

مطالب مرتبط:

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، قیمت کف این مجموعه، شاهد افزایش کوتاه مدتی پس از شروع پرفراز و نشیب این توکن بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: U°Today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر