;
coinex

میلیاردر معروف بیت کوین را به طلا ترجیح می‌دهد

سرمایه‌گذار میلیاردر معروف و مدیرعامل Doubleline Capital، جفری گانلچ (Jeffery Gundlach)، می‌گوید که در کوتاه‌مدت بیت‌کوین را به طلا ترجیح می‌دهد

به نظر جفری گانلچ بیت‌کوین را به طلا ترجیح می‌دهد، زیرا این دارایی اصلی در نزدیکی انتهای محدوده خود معامله می‌شود. بیت کوین در 16 مارس (25 اسفند) به 41,717 دلار رسید. سرمایه گذاران ظاهراً از اعلام فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره نگران نشده بودند.

فدرال رزرو تصمیم گرفت برای اولین بار از سال 2018 نرخ های بهره را افزایش دهد و با الگو گرفتن از بانک انگلیس، نرخ ها را مطابق با انتظارات بازار 25 واحد افزایش داد.

میلیاردر معروف بیت‌کوین را با همگام با بازار سهام دانست

گانلچ در واکنش به این موضوع گفت که اعلامیه روز چهارشنبه فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره صرفاً پیروی از خزانه داری دو ساله است و افزود که آنها خیلی عقب مانده اند.

میلیاردر معروف بیت کوین را به طلا ترجیح می‌دهد

مدیرعامل Doubleline Capital اضافه کرد: 《سهام ها بیش از حد فروخته می شوند و فوراً رشد می کنند، اما زمانی که چند افزایش نرخ دیگر انجام شود، این وضعیت تغییر خواهد کرد.》 با توجه به همبستگی فزاینده بین بیت‌کوین و سهام، این موضوع ممکن است در کوتاه مدت برای کریپتو مثبت باشد.

بیت کوین اغلب با طلا مقایسه می شود و طرفداران آن معتقدند که بیت کوین یک محافظ در برابر تورم و یک استراتژی سرمایه گذاری جایگزین در دوره های بحران است.

 

به عنوان مثال، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، سرمایه‌گذار میلیاردر و غول ارزهای دیجیتال، بیت کوین را با الماس و طلا مقایسه می کند. او به عنوان مزیت برای این سرمایه‌گذاری شاره می کند که بیت کوین توسط دولت کنترل نمی شود.

او همچنین پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین می‌تواند در پنج سال آینده به مرز 500هزار دلار برسد.

استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، یکی از بنیانگذاران اپل نیز بیت کوین را ستایش کرد و آن را طلای خالص خواند.

مطالب مرتبط:

بیت‌کوین بزرگ‌ترین ارز بازار اکنون در محدوده 40,710 دلار معامله می‌شود. اکنون کمی بیت‌کوین در حال اصلاح است بعد از آنکه با خبر افزایش نرخ بهره به قیمت 41,717 دلار رسید. فدرال رزرو تحت فشار است تا قیمت مصرف کننده را کنترل کند.

طی کنفرانس فدرال رزرو جروم پاول اعلام کرد که بانک مرکزی باید طی جلسه آینده کمیته بازار آزاد فدرال ترازنامه را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: U°Today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)