;
coinex

تست سقوط گلکسی S22 سامسونگ را تماشا کنید [+هزینه نمایشگرش چقدره؟]

گوشی گلکسی S22 اولترا، دارای لبه‌های خمیده بوده و همین موضوع همیشه باعث نگرانی‌هایی در مورد آن شده است. در این خبر، ویدیو تست سقوط گلکسی S22 را تماشا می‎‌کنید و همچنین قیمت تعویض نمایشگر این گوشی را ذکر خواهیم کرد.

خمیده بودن لبه‌های گوشی گلکسی S22 نقطه قوت است یا ضعف؟ خیلی از افراد خمیده بودن لبه‌های این گوشی را از نقاط ضعف آن می‌دانند و معتقد هستند که با سقوط گوشی، نمایشگر آن می‌شکند. با خبر همراه ما باشید تا ویدیو تست سقوط گلکسی S22 را تماشا کنید.

تست سقوط گلکسی S22 سامسونگ

گوشی‌های گلکسی S21 و S22 پلاس دارای صفحه نمایش تخت هستند ولی صفحه نمایش S22 اولترا خمیده است. آیا گوشی‌هایی که صفحه نمایش تخت دارند، مقاوم‌تر هستند و دوام بیشتری دارند؟ آیا صفحه نمایش خمیده آسیب‌پذیرتر است؟

خیلی از افراد به این موضوع معتقد هستند که صفحه نمایش خمیده زودتر از صفحه نمایش تخت آسیب می‌بیند. PBKreviews تلاش کرد تا تستی روی این مسئله انجام دهد و همه را از بلاتکلیفی پیرامون این موضوع، رها کند.

در تست سقوط گلکسی S22 متوجه شدیم که این گوشی حتی در ارتفاع کم هم مستعد ترک برداشتن است. اگر گوشی روی قسمت فلزی سقوط کند، گوشی ضربه می‌بیند ولی دچار مشکل خاصی نمی‌شود ولی بهتر است از یک کاور و یا کیف برای محافظت از پشت گوشی استفاده کنید. اگر گوشی به صورت مستقیم روی صفحه نمایش به زمین برخورد کند، احتمال زیاد ترک برمی‌دارد.

تست سقوط Galaxy S22 را در ویدیو زیر تماشا کنید:

هزینه تعویض صفحه نمایش Galaxy S22

آیا می‌دانید هزینه تعویض صفحه نمایش S22 چقدر است؟ به نظرتان هزینه تعویض صفحه نمایش این گوشی از S21 کمتر است یا بیشتر؟ هزینه تعویض صفحه نمایش در این گوشی، از 200 دلار شروع می‌شود.

اگر مشترک سرویس Samsung Care+ باشید، هزینه تعمیر خیلی کمتر شده و از 200 به 29 دلار کاهش پیدا می‌کند. (البته امکان دسترسی به این سرویس در ایران وجود ندارد) در عکس پایین می‌توانید هزینه تعویض نمایشگرهای S22 و S21 را مشاهده و مقایسه کنید:

هزینه تعویض صفحه نمایش Galaxy S22

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در مورد تست گلکسی S22 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |