;
coinex

موتورولا اج 30 تاییدیه NBTC را دریافت کرد و یک گام دیگر به راه‌اندازی نزدیک‌تر شد

تقریبا یک ماهی است که از رونمایی گوشی موتورولا اج 30 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌گذرد و حالا این کمپانی، خود را برای رونمایی از موتورولا اج 30 آماده می‌کند. این گوشی در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده 2022 رقابت خواهد کرد.

این گوشی اخیرا با شماره مدل XT2203-1 در پلتفرم NBTC دیده شده و برخی از مشخصات آن فاش شده است. در ادامه به جزییات این موضوع می‌پردازیم.

مشخصات موتورولا اج 30

برخی از مشخصات Motorola Edge 30 قبلا در گیک‌بنچ رویت شده و به لطف اطلاعات فاش شده در این پلتفرم می‌دانیم که گوشی جدید موتورولا از سیستم روی تراشه اسنپدراگون +778G و اندروید 12 برخوردار می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل به صورت پیش فرض روی گوشی اجرا خواهد شد.

موتورولا اج 30 تاییدیه NBTC را دریافت کرد و یک گام دیگر به راه‌اندازی نزدیک‌تر شد

این گوشی با رم 8 گیگابایتی در پلتفرم گیک‌بنچ دیده شده بود. اما این احتمال وجود دارد که نسخه‌های رم و حافظه دیگری هم برای این گوشی در نظر گرفته شود. Motorola edge 30 توانست در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، به ترتیب امتیازهای 821 و 2353 را کسب کند.

پلتفرم NBTC اطلاعات زیادی از مشخصات کلیدی Motorola Edge 30 را فاش نکرده است؛ با اینحال، دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که به تاریخ راه‌اندازی رسمی این گوشی نزدیک می‌شویم. این کمپانی هنوز هیچ تاریخ دقیقی را برای رونمایی از این گوشی و عرضه آن در بازارهای جهانی مشخص نکرده است.

تاکنون اطلاعات محدودی از مشخصات موتورولا اج 30 فاش شده و این تمام اطلاعاتی است که از این گوشی میان‌رده در دست داریم. امیدوارم در روزهای آینده، اخبار بیشتری از این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات Motorola Edge 30 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر