coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده ایران کره جنوبی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال مقدماتی جام جهانی از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده ایران کره جنوبی امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال ایران کره جنوبی فارست به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی ایران کره جنوبی را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه ایران کره جنوبی را تماشا کنید.

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی برای تعیین صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی 2022 قطر، امروز (پنجشنبه، ۴ فروردین) ساعت 15:30 در سئول به میدان می‌روند. به گزارش ایسنا، از هفته نهم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، تیم ملی ایران و کره جنوبی امروز(پنج شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه مملو از تماشاگر جام جهانی سئول به میدان خواهند رفت که تاثیر بسیار زیادی در تعیین صدرنشین گروه A در آسیا خواهد داشت. (همچنین در ادامه ترکیب تیم ملی ایران را در بازی امروز مشاهده میکنید)

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401
پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401, پخش زنده ایران کره جنوبی, ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401, پخش زنده ایران, بازی ایران امروز, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, پخش آنلاین بازی ایران کره جنوبی, پخش زنده مسابقه ایران کره جنوبی,

با توجه به صعود مستقیم هر دو تیم از هفته‌های گذشته به جام جهانی، دو تیم صرفا برای اعاده حیثیت و صدرنشینی در گروه به میدان می‌روند و به همین دلیل و طبق گفته سرمربیان خود، از انگیزه زیادی برخوردارند و با تمام توان پای در زمین مسابقه می‌گذارند.

ساعت بازی ایران کره جنوبی کی است؟

ساعت بازی دو تیم کره جنوبی و ایران نیز 15:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده ایران کره جنوبی

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401 از شبکه 3

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401 از SSC Sport

پخش زنده ایران کره جنوبی 4 فروردین 1401 از Diema Sport

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر