;
coinex

جزییات تازه‌ای از مشخصات، رندرها و قیمت آنر مجیک 4 لایت منتشر شد

آنر به‌تازگی در رویداد MWC 2022 از گوشی‌های پرچمدار سری Honor Magic 4 رونمایی کرد. این خانواده یک عضو دیگر هم دارد؛ آنر مجیک 4 لایت . این گوشی در بازار گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد.

اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که سری گوشی‌های مجیک 4 آنر، به غیر از گوشی‌های Magic 4 Pro ،Magic 4 و Magix 4 Ultimate، شامل یک گوشی میان‌رده نیز می‌شود که به احتمال زیاد با نام رسمی آنر مجیک 4 لایت راه‌اندازی خواهد شد.

اخیرا خبرگزاری Appuals، تصاویری از رندرها، مشخصات و قیمت این گوشی را فاش کرده که در ادامه به جزییات آنها می‌پردازیم.

مشخصات آنر مجیک 4 لایت

اگر اخبار و گزارش‌های قبلی درست باشند، پس این گوشی احتمالا همراه با یک نمایشگر 6.81 اینچی از نوع پنل TFT LCD راه‌اندازی می‌شود که از رزولوشن +Full HD، رفرش ریت 120 هرتز و تراکم پیکسل 483 ppi بهره می‌برد.

رندرها، قیمت و مشخصات آنر مجیک 4 لایت آشکار شد
رندر Honor Magic 4 Lite

این گوشی در نمای جلویی خود از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار شده است که قابلیت پشتیبانی از ضبط ویدیو با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد.

همانطور که در رندرهای آنر مجیک 4 لایت مشاهده می‌کنید، این گوشی از طراحی سوراخ پانچ برای دوربین سلفی بهره می‌برد و حاشیه باریکی در لبه پایینی گوشی دیده می‌شود.

درباره مشخصات دوربین آنر Magic 4 Lite باید گفت این گوشی به لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو، 2 مگاپیکسلی سنسور عمق و فلش LED مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات Honor Magic 4 Lite باید به اندروید 11 و رابط Magic UI 6 در این گوشی اشاره کرد.

رندرها، قیمت و مشخصات آنر مجیک 4 لایت آشکار شد

این گوشی از یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و از طریق درگاه USB-C با تکنولوژی شارژ سریع 40 واتی شارژ می‌شود. آنر Magic 4 Lite همچنین از سیستم شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند.

یک تراشه اسنپدراگون 695 هم قدرت لازم برای پردازش گوشی را تامین می‌کند. این دستگاه همراه با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود.

انتظار می‌رود که ویژگی‌هایی از جمله IPX2 (برای مقاومت در برابر قطره‌های آب)، یک اسپیکر، اتصال 5 جی، قابلیت نصب دو سیمکارت، وای فای 802.11ac، ان‌اف‌سی و جی‌پی‌اس نیز برای این گوشی در نظر گرفته شود. آنر مجیک 4 لایت احتمالا از نصب میکرو اس‌دی کارت و افزایش حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

درباره قیمت Honor Magic 4 Lite باید گفت که این گوشی احتمالا با برچسب 299 یورو و در رنگ‌های مشکی، آبی و سیلور عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی در رویداد 29 مارس (9 فروردین) رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جدیدترین رندرهای آیفون 14 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر