;
coinex

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A90 و دو گوشی دیگر منتشر شد

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A90 سامسونگ ارائه شد. این رابط کاربری را سامسونگ با خانواده S22 معرفی کرد. کم کم این بروزرسانی برای گوشی های داخل ایران نیز فعال می شوند.

دیروز در تکراتو از آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی S20 Fe گفتیم. حالا این آپدیت برای سه گوشی دیگر از سری A سامسونگ و سری M سامسونگ نیز منتشر شده است. نیز سامسونگ پس از عرضه‌ی جدیدترین رابط کاربری خود بر پایه‌ی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پرچم‌دارش، حالا این پوسته را یکی‌یکی برای گوشی‌های میان‌رده‌ی خود نیز منتشر می‌کند.

در ادامه با این سه گوشی جدید و اطلاعات مهمی از ویژگی‌های بروزرسانی One UI 4.1 همراه باشید.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A90 و دو گوشی دیگر منتشر شد

آپدیت One UI 4.1 برای برای گلکسی A90 و گلکسی M52 و گلکسی A42 منتشر شده است.

گلکسی M52 5G : اینگوشی که حدود 6 ماه پیش رونمایی شد. حالا سامسونگ نسخه‌ی پایدار اندروید 12 را در قالب رابط کاربری One UI 4.1 برای ام 52 منتشر کرده. این آپدیت علاوه بر اندروید 12، وصله‌های امنیتی مارس ۲۰۲۲ را نیز شامل می‌شود.

  • شماره مدل: SM-M526B
  • نسخه نرم افزاری: M526BXXU1BVC6

گلکسی A90 5G : این گوشی آپدیت اندوید 12 را دریافت نمی‌کند و مستقیماً به One UI 4.1 ارتقا می‌یابد که شامل وصله‌های امنیتی مارس ۲۰۲۲  است. البته هنوز فقط برای دارندگان ای 90 در کره جنوبی این آپدیت فعال است و در ادامه برای سایر نقاط جهان هم به زودی منتشر خواهد شد.

  • شماره مدل: SM-A908N
  • نسخه نرم افزاری: A908NKSU4EVC1

گلکسی A42 5G : این آپدیت علاوه بر اندروید 12، وصله‌های امنیتی مارس ۲۰۲۲ را نیز شامل می‌شود.

  • شماره مدل: SM-A426B
  • نسخه نرم افزاری: A426BXXU3DVC2

قابلیت‌های One UI 4.1 سامسونگ چیست؟

رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ، قابلیت‌هایی از جمله ویرایشگر عکس بهبود یافته، عملکرد گالری بهتر و ویجت های توسعه یافته را پشتیبانی می‌کند. همچنین شما قادر به اضافه کردن لینک صفحات وب، به قسمت یادداشت‌ها هستید. در دستگاه‌های شامل قلم سامسونگ، می‌توانید در یادداشت‌های خود را با ابزار‌ها ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید: گوشی هایی که آپدیت One UI 4.1 سامسونگ را دریافت می‌کنند؟

ویژگی‌های دیگری از وان‌یوآی ۴.۱ عبارت است از:

1. قابلیت Google Duo Live Sharing

با این قابلیت کاربردی کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Google Duo، تصاویر گالری خود را با دوستان خود در هر نقطه از جهان به اشتراک بگذارند. در واقع شما می‌توانید صفحه نمایش دستگاه خود را از جمله پنجره مرورگر یا یاد‌داشت (Samsung Notes) را در یک تماس ویدیوی برای مخاطبین خود به نمایش بگذارید.

2. قابلیت RAW Expert

با اپلیکیشن Expert RAW به دارندگان گوشی های هوشمند گلکسی اس 21 اولترا و اس 22 امکان آن را می‌دهد که از ابزار ویرایش عکس، برای تنظیم نور، ISO و انتخاب لنز مناسب استفاده نمایند. همچنین شما قادر به روتوش عکس خود با جزئیات دقیق، با کیفیت عالی در تلفن همراه خود هستید.

3. قابلیت “پاک کن” هوشمند

با قابلیت توسعه یافته Eraser در آپدیت One UI 4.1 سامسونگ، کاربران با انتخاب گزینه “پاک کردن سایه ها” یا “پاک کردن بازتاب ها” می توانند، قسمت‌هایی از عکس خود را پاک کنند و حتی سایه‌ها و بازتاب‌هایی که در داخل عکس نمایان است را به طور کامل حذف نمایند. به طور خلاصه  “پاک کن” هوشمند هر چیزی را که باعث خراب شدن عکس می‌شود را پاک می‌کند.

4. اشتراک گذاری راحت عکس

بهبود خودکار عکس در آپدیت One UI 4.1 سامسونگ می تواند اشتراک‌گذاری فوری تصویر را راحت سازد. در این قابلیت، خود دستگاه ویرایش های مناسب را برای عکس‌ها در نظر می‌گیرد و سپس آن را با عکس ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ابدیت a52sکیی میاد؟؟

    پاسخ