;
coinex

سری بلک شارک 5 شیائومی تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد، اما دقیقا چه زمانی؟

سری جدید از گوشی‌های گیمینگ بلک شارک به زودی رونمایی خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده از این شرکت، سری بلک شارک 5 به طور رسمی در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

با محبوب شدن گوشی‌های گیمینگ شرکت بلک شارک، این شرکت قصد دارد از محصول جدید خود که با همکاری “China Aerospace Shenzhou Media” تولید شده، رونمایی کند. زمان دقیق عرضه سری بلک شارک 5، روز 10 ام فروردین 1401 است. با این خبر همراه ما باشید.

معرفی سری بلک شارک 5

امروز 6 فروردین بلک شارک، از همکاری خود با “China Aerospace Shenzhou Media” خبر دارد. نتیجه این همکاری، عرضه محصول جدید در حوزه گوشی گیمینگ آینده است. در پست مربوط به این خبر، بلک شارک نام “Black Shark 5 Pro China Aerospace Edition” را با کاربران خود به اشتراک گذاشته است. طبق اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند بلک شارک 5 در روز 10 فروردین 1401 به صورت رسمی عرضه خواهد شد. هم اکنون نیز پیش فروش این گوشی، آغاز شده است.

سری بلک شارک 5

بلک شارک که زیر مجموعه‌ای از شرکت شیائومی است، علاوه بر معرفی و عرضه سری بلک شارک 5 ، قصد دارد یک آیتم فانتزی با طرح شهاب سنگ را نیز معرفی کند. این آیتم، همراه با گوشی Black Shark 5 Pro China Aerospace Edition به فروش خواهد رسید. این محصول، یک زنجیر فلزی با یک قطعه فلزی با شکل شهاب سنگ خواهد داشت که نام شرکت (Black Shark) روی آن حکاکی شده است.

بیشتر بخوانید: 

گوشی سری بلک شارک 5

از اطلاعات قبلی منتشر شده توسط این شرکت، می‌دانیم که خانواده سری بلک شارک 5 به محصول‌های بلک شارک 5، بلک شارک پرو 5، Black Shark 5 RS تقسیم می‌شود.

مشخصات سری گوشی‌های بلک شارک 5

صفحه نمایش گوشی بلک شارک 5، 6.67 اینج است و وضوع تصویر 1080*2400 پیکسلی دارد. نرخ تجدید در این گوشی 144 هرتز می‌باشد. پردازنده مورد استفاده در این سری از گوشی‌های بلک شارک، کوالکام اسنپدراگون 870 و رم 12 گیگابایتی است. این گوشی از باتری 4650 میلی آمپر با پشتیبانی شارژ سریع 120 وات تغذیه می‌کند.

گوشی pro Black Shark 5 نیز صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی دارد که نرخ به روزرسانی در این گوشی، 144 هرتز بوده و رزولوشن آن 1080*2400 است. این محصول از باتری 4650 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از شارز سریع 120 واتی را نیز دارد. پردازنده این گوشی، اسنپدراگون 8 نسل 1 بوده و دارای 16 گیگابایت رم است. تاکنون در مورد گوشی Black Shark 5 RS اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد سری بلک شارک 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر