coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گروه هکری انانیموس 28 گیگ اطلاعات بانک مرکزی روسیه را منتشر کرد

بر اساس گزارش ها، گروه هکری انانیموس Anonymous مقدار 28 گیگ اطلاعات بانک مرکزی روسیهرا منتشر کرده است که ادعا می شود متعلق به بانک مرکزی روسیه CBR است

انتشار این خبر پس از آن صورت گرفت که این گروه اعلام کرد که بانک مرکزی روسیه را در اوایل این هفته هک کرده است، ادعایی که توسط مقام پولی مسکو رد شد.

گروهی وابسته به گروه بین‌المللی هک Anonymous، که توسط توئیتر @Thblckrbbtworld (دنیای خرگوش سیاه) معرفی شده است، اعلام کرده است که 28 گیگابایت اطلاعات به‌دست‌آمده از بانک مرکزی روسیه (CBR) را درز کرده است. یکی دیگر از حساب‌های توییتری مرتبط با هکرها، @YourAnonTV  این خبر را تایید کرد.

گروه هکری انانیموس ظرف 48 ساعت آینده اسنادش را منتشر می‌کند

روز پنجشنبه، Anonymous گفت که CBR را هک کرده است و متعهد شد که بیش از 35 هزار فایل را ظرف 48 ساعت آینده منتشر کند. طبق این بیانیه، آنها حاوی برخی از “توافقنامه های مخفی” تنظیم کننده در میان اسناد دیگر هستند. بانک روسیه این ادعا را رد کرد و اصرار داشت که هیچ یک از سیستم های اطلاعاتی آن هک نشده است.

گروه هکری انانیموس

آخرین اقدام توسط Anonymous پس از اعلام جنگ سایبری علیه فدراسیون روسیه به دلیل تصمیم این کشور برای حمله به اوکراین صورت گرفت. این گروه تهدید کرد که اینترنت روسیه را مختل خواهد کرد، وب سایت های کرملین، دومای دولتی و وزارت دفاع و همچنین کانال های تلویزیونی دولتی مانند روسیه امروز (RT) و برخی از پلتفرم های پخش را هدف قرار داد.

این گروه هکر خاطرنشان کرد که اسناد CBR در نقاط مختلف آنلاین توزیع شده است و افزود که اگر لینک‌های که ارائه کرده است سانسور شوند، آنها را از طریق لینک‌های مختلف به اشتراک خواهد گذاشت. بر اساس پست سرویس روسی بی بی سی به نقل از فورکلاگ، در این پرونده ها صدها گزارش حسابرسی و اطلاعات صاحبان بانک وجود دارد.

مطالب مرتبط:

به موازات درگیری نظامی روی زمین، روسیه و اوکراین نیز در فضای مجازی با هم درگیر شده اند. درست قبل از عبور نیروهای روسیه از مرز در اواخر فوریه، تعدادی از وب سایت های اوکراینی توسط هکرهای حامی مسکو مورد حمله قرار گرفتند. دولت در کیف کارشناسانی را برای نیروی سایبری خود استخدام کرده است که گفته می‌شود در عملیات‌های دفاعی و تهاجمی شرکت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: bitcoin

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر