;
coinex

وبینار امنیت نامتمرکز توسط آورکلاک (Overclock) 19 فروردین برگزار می‌شود

وبینار امنیت نامتمرکز توسط آورکلاک (Overclock) 19 فروردین برگزار می‌شود. آورکلاک در این رویداد درباره مدل جدید امنیت سایبری ارائه خواهد داشت.

گروه علمی پژوهشی آورکلاک با نام اختصاری آورکلاک قصد دارد رویداد جدیدی تحت عنوان امنیت نامتمرکز برگزارکند. آورکلاک در این رویداد مدل جدیدی از امنیت سایبری را ارائه می‌دهد.

وبینار امنیت نامتمرکز توسط آورکلاک (Overclock) 19 فروردین برگزار می‌شود

بهراد قاسمی، موسس گروه علمی پژوهشی آورکلاک از تازه‌ترین رویدادی که این گروه علمی پژوهشی قصد برگزاری آن را دارد اطلاع می‌دهد. عنوان این وبینار امنیت غیر متمرکز است که در حوزه امنیت سایبری قرار می‌گیرد و مدل جدیدی از امنیت سایبری محسوب می‌شود.

بهزاد قاسمی موسس گروه علمی پژوهشی آورکلاک در گفت‌وگو با تکراتو می‌گوید: از زمانی که بلاکچین در بین کاربران مرسوم شد بسیاری از سیستم های مبتنی بر وب خدمات خود را بر بستر بلاکچین ارائه می‌دهند با توجه به این موضوع، حوزه امنیت شبکه تغییراتی خواهد کرد. کسانی مثل گروه ما که در این زمینه کار می‌کنند وظیفه دارند تا همگام با این تغییرات پیش‌بروند.

همچنین افرادی که می‌خواهند وارد حوزه امنیت سایبری شوند این را باید بدانند که ساختار ایمن کردن شبکه‌ها دستخوش تغییر شده است و همان طور که گفتم عمده دلیل این تغییرات هم پدید آمدن شبکه‌های مختلف بلاکچین است.

بهزاد قاسمی در ادامه درباره روز و تاریخ برگزاری وبینار امنیت غیر متمرکز گفت: این وبینار جمعه 19 فروردین از ساعت 14:30 تا ساعت 17 برگزار می‌شود. مدرس این وبینار بهزاد قاسمی موسس گروه علمی پژوهشی آورکلاک است. برگزار کننده‌های این وبینار overclock ،IEEE و ISC2 هستند. برای حضور در این وبینار امکان استفاده از کد تخفیف techrato نیز وجود دارد.

جدید ترین وبینار گروه علمی پژوهشی آورکلاک

درباره آورکلاک

گروه علمی پژوهشی آورکلاک تیمی متشکل از متخصصان امنیت سایبری ایرانی است که در سال 1388 توسط بهزاد قاسمی تاسیس شد.

این مجموعه بطور اختصاصی در زمینه ی تولید ابزار های امنیت سایبری و توسعه و ترویج نرم افزار های اُپن سورس ، نرم افزار های آزاد و رایگان فعالیت می کند. اعضای اصلی و هسته ی مرکزی آورکلاک عبارتند از : بهزاد قاسمی موسس ، شادی منشی زاده مدیر بخش امنیت ، آزاده منشی زاده مدیر ارشد و مدیر هنری.

از جمله محصولاتی که آورکلاک ارائه کرده است رمز ارز اُکو (OCCO)، کیف پول اکو و بسته ی نرم افزاری سایبون (CYBON) است. 

پایان خبر/ تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر