;
coinex

بلک شارک 5 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما معرفی شد

انتطار رونمایی از بلک شارک 5 پرو شیائومی به سر رسید. شیائومی به صورت رسمی، گوشی بلک شارک 5 پرو را معرفی کرد. فروش این گوشی از 13 فروردین آغاز شد. این گوشی گیمینگ مانند دیگر گوشی‌های رقیب، دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

شرکت شیائومی به صورت رسمی از گوشی گیمینگ پرادعایش، رونمایی کرد. شما هم اکنون می‌توانید این گوشی هوشمند را با قیمت پایه 650 دلار خریداری کنید. این گوشی اسپیکرهای بسیار عالی دارد و توانسته جایگاه اول را در وب سایت DxOMARK  (دگزومارک) از نظر صدای اسپیکر کسب کند.

مشخصات بلک شارک 5 پرو

گوشی بلک شارک 5 پرو دارای فناوری Disk Array 2.0 است که به ادعای وب سایت GizmoChina، این فناوری سرعت خواندن را 55 درصد و سرعت نوشتن را 69 درصد افزایش می‌دهد. در تولید این دستگاه مانند دیگر دستگاه‌های پرچمدار اندرویدی در سال 2020 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده شده است.

Black Shark 5 Pro

این گوشی جدید در تست AnTuTu، امتیاز ۱,۱۲۹,۷۱۶ را کسب کرد. داشتنِ یک خنک کننده قدرتمند VC با محفظه ۵,۳۲۰ میلی متر مربعی باعث افزایش محبوبیت این گوشی هوشمند شده است، برای کسانی که مدام گیم بازی می‌کنند، این ویژگی اهمیت زیادی دارد. اسپیکرهای بلک شارک 5 جزو اسپیکرهای بسیار عالی هستند به طوری که در لاراتوار  DxOMARK جایگاه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

معمولا کسانی که گوشی گیمینگ را خریداری می‌کنند، انتظار زیادی از دوربین آن ندارند. خبر خوب اینجاست که این دستگاه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ S5KHM2 دارد. دوربین اولترا واید این گوشی 13 مگاپیکسل و تله فوتو آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آمنی ویژن  OV16A1Q هم دارد. در حالت کلی این گوشی گیمینگ، از نظر دوربین نیز می‌تواند با دیگر گوشی‌های میان‌رده رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

گوشی بلک شارک جدید، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی +FHD (1080*2400 پیکسل) دارد که رفرش ریت آن 144 هزتز و حداکثر روشنایی آن 1600 نیتی است. بلک شارک 5 پرو باتری 4650 میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع 120 واتی هم پشتیبانی می‌کند. بنابر ادعای بلک شارک، شارژ کامل این گوشی فقط در عرض 15 دقیقه امکان‌پذیر می‌باشد. داشتن بلوتوث نسخه 5.2، وای فای 6، اندروید 12 و رابط کاربری JoyUI 13 از دیگر ویژگی‌های محبوب این گوشی گیمینگ است.

بلک شارک 5 پرو

قیمت گوشی گیمینگ بلک شارک پرو

برای کاربران، قیمت یک گوشی اهمیت زیادی دارد. در مورد قیمت پایه بلک شارک باید بگوییم که از 650 دلار آغاز می‌شود. قیمت گوشی بلک شارک 5 پرو، با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، ۴,۱۹۹ یوان (۶۶۱ دلار) است. اگر 8 گیگابایت رم برای شما کافی نیست، می‌توانید این گوشی را با رم 12 گیگابابتی به قیمت ۴,۶۹۹ یوان (۷۴۰ دلار) بخرید. گران‌ترین نسخه این گوشی، 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته و 16 گیگابایت رم دارد که قیمت آن معادل ۵,۴۹۹ یوان (۸۶۶ دلار) است.

مقالات مرتبط:

نظر شما در مورد گوشی گیمینگ بلک شارک 5 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر