;
coinex

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده میلان بولونیا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده میلان بولونیا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال میلان بولونیا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی میلان بولونیا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه میلان بولونیا را تماشا کنید.

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401

امروز هفته سی و یکم لیگ سری آ ایتالیا پیگیری خواهد شد. در یکی از مسابقات مهم این هفته، آث میلان به مصاف بولونیا می‌رود. یاران زلاتان ابراهیموویچ برای حفظ صدر جدول، باید حریف خود را در استادیوم سن‌سیرو شکست دهند. این مسابقه از شبکه ورزش پخش خواهد شد. کاربران موبایل و تبلت می‌توانند با نصب اپلیکیشن تلوبیون، این مسابقه حساس را به صورت آنلاین تماشا کنند.

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401
پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401, پخش زنده میلان بولونیا, میلان بولونیا 15 فروردین 1401, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه ورزش, میلان بولونیا,

تیم بولونیا در چند هفته اخیر شرایط مناسبی نداشته است. این تیم هم‌اکنون با ۳۳ امتیاز در رده دوازدهم لیگ قرار دارد. همچنین تیم میلان نیز با ۶۶ امتیاز در رده نخست جدول سری‌ آ قرار دارد.

ساعت بازی میلان بولونیا کی است؟

ساعت بازی دو تیم بولونیا و میلان نیز 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده میلان بولونیا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401 از CBS

پخش زنده میلان بولونیا 15 فروردین 1401 از Milan Feed

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر