;
coinex

متاورس تا 2030 یک بازار 13 تریلیون دلاری می‌شود

سیتی گروپ (CitiGroup) یک شرکت خدمات مالی و بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی است که اخیرا گزارشی در مورد چشم انداز بازار متاورس در آینده منتشر کرد. طبق گزارش این شرکت، متاورس تا سال 2030 به یک بازار 13 تریلیون دلاری تبدیل می‎‌شود.

هنوز بسیاری از افراد نسبت به چشم انداز بازار متاورس در آینده بدبین هستند و حضور در این بازار را منطقی نمی‌دانند. گروه سیتی بعد از مورگان استنلی و بنک آو امریکا، غول حوزه بانکداری محسوب می‌شود. این شرکت به آینده متاورس بسیار خوش‌بین است و آن را یک بازار بسیار قوی با پتانسیل بالا می‌داند. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات گزارش سیتی را بررسی کنیم.

گزارش سیتی گروپ در مورد چشم انداز بازار متاورس در آینده

سیتی گروپ در گزارش اخیر خود با موضوع متارس می‌گوید که متاورس امروزه به عنوان ترکیبی همه جانبه از پلتفرم‌های بازی آنلاین تعریف و شناخته می‌شود که روی واقعیت افزوده آنلاین و یا بازی تعاملی سه بعدی با دیگر افراد تاکید دارد.

Metavers

درک سیتی گروپ از متاورس بسیار فراتر از بازی آنلاین است و چشم اندازهایی نظیر: برگذاری رویدادهای آینده مانند کنسرت‌ها، تبلیغات مجازی و فناوری تولید هوشمند دارد. این شرکت معتقد است که در طول سال‌های آینده این موضوع بسیار گسترده‌تر می‌شود، به طوری که تعداد کاربران متاورس به حدود 5 میلیارد نفر می‌رسد.

البته سیتی کاملا به این واقف است که رسیدن به چنین پلتفرمی، به زمان زیادی نیاز دارد و بازده محاسباتی متاورس باید 1000 برابر از سطح امروزی بیشتر شود.

در بیانیه این گروه آمده است:

ما معتقدیم که متاورس‌ نسل بعدی اینترنت است و به جای اینکه یک محیط واقعیت مجازی باشد، دنیای فیزیکی و دیجیتال را به شیوه‌ای پایدار و جالب توجه ترکیب می‌کند.

گزارش ارائه شده توسط سیتی گروپ، 184 صفحه است و در این گزارش توضیح می‌دهد که متاورس به سرمایه‌گذاری قابل توجه و پیشرفت‌های فناوری برای رسیدن به چشم انداز آن‌ها تا سال 2030 نیاز دارد. در ادامه گزارش در مورد متاورس به جنبه‌های بسیار مختلفی اشاره می‌کند. مثلا در این گزارش 184 صفحه‌ای قلمرو مجازی و زیرساخت‌های مورد نیاز آن را تعریف می‌کنند و در مورد دارایی‌هایی مانند NFTها، پول و DeFi توضیحات کاملی ارائه داده‌اند و در نهایت در مورد قوانین متاورس و تغییرات مربوط به آن نکات ارزشمندی را ذکر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد چشم انداز بازار متاورس در آینده چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام .این برنامه سندباد اصلا باز نیست که نسب کنیم .جواب نوشتن در اینده نزدیک باز میشه این دیگه چه مدلشه کلی تبلیغ راه انداختن .تلفن تماسشونم انگار ی دونه کارمند گذاشتن ده بار زنگ زدم میگه 20نفر در سف انتظارن اینم یجور کلاه برداریه انگار تماس باهاشون رایگان که انقدر صبر کنیم خجالت داره عمرن رو دست اسنپ و تپسی بتونن بلندشن اول کاری اینجوره بعدا چطوری میشه معلومه

    پاسخ

    بابا چرا مردم گذاشتید سرکار پس چرا این سندباد که مگید نسب کردم باز نمیشه بابا جم کنید کلاه بردار جدیده

    پاسخ