;
coinex

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) ؛ چطور در سندباکس زمین مجازی بخریم؟

سندباکس یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های متاورس به شمار می‌رود. با بررسی نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) همراه ما باشید.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای داشتن یک سرمایه‌گذاری موفق باید به آن توجه داشته باشید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند که به درآمدهای قابل‌توجهی برسید. زیرا اخیراً خرید زمین در متاورس و سایر پلتفرم‌های آن رواج زیادی پیدا کرده است و اغلب سرمایه‌گذاران این زمین‌ها را خریدوفروش می‌کنند.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، خرید زمین در پلتفرم‌های متاورس از اهمیت زیادی برخوردار است. بعد از ظهور متاورس، دنیای ارزهای دیجیتال و بازی‌های ویدئویی با تغییرات چشمگیری مواجه شد.

در این میان، فرصت‌های بسیار خوبی برای کسب درآمد برای سرمایه‌گذاران ایجاد شد. حتی اگر افراد مبتدی هم به این اطلاعات توجه کنند، می‌توانند به‌راحتی در برنامه‌های متاورس زمین خریداری کنند.

سندباکس یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های دیجیتالی متاورس محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که هم‌زمان بازی کرده و به کسب درآمد هم بپردازند.

شما می‌توانید باتوجه‌به موضوعات این نوشتار، به‌راحتی زمین‌های سندباکس را خریداری کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. پس بادقت به این مقاله درباره شیوه خرید زمین در سندباکس توجه کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

بازی سندباکس یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین بوده که در دنیای متاورس طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم به دنبال این هستید که نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) را بدانید، به این بخش توجه کنید و مطمئن باشید که از این طریق می‌توانید به درآمدهای خوبی برسید. بسیاری از سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند که با خرید زمین‌های سندباکس می‌توانند سود خوبی کسب کنند.

اخیراً با پیشرفت و توسعه تکنولوژی، زمین‌های مجازی نیز رونق زیادی داشته‌اند. اگر با این مفهوم آشنا نیستید، می‌توانید بهتر درک کنید که زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است. کارشناسان باور دارند که خرید زمین می‌تواند بسیار سودآور باشد.

 

زیرا شما می‌توانید از این زمین‌ها استفاده‌های متنوعی کنید. برای داشتن یک سرمایه‌گذاری موفق، می‌توانید نگاهی به نحوه خرید زمین در متاورس بیندازید. با استفاده از این نوشتار، می‌توانید نحوه خرید زمین در SandBox و سایر پلتفرم‌های متاورس را بشناسید.

همان طور که در ابتدا هم گفتیم، پلتفرم سندباکس در میان سایر بازی‌های متاورس شهرت زیادی دارد. اگر با این پلتفرم آشنا نیستید، می‌توانید آموزش بازی سندباکس (SandBox) را مشاهده کنید. در این نوشتار، می‌توانید نحوه کسب درآمد از این برنامه را هم بدانید.

علاوه بر این، برخی از افراد هم به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم علاقه دارند. اگر شما هم تصمیم دارید در این برنامه سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است از قیمت آن در آینده هم آگاه شوید تا بتوانید دارایی خود را در آن قرار دهید. پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌تواند تا حد زیادی ریسک سرمایه‌گذاری شما را کاهش می‌دهد.

خرید زمین در سندباکس

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

برای اطلاع از نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) خوب است بدانید که خرید زمین در این پلتفرم برای بسیاری از سرمایه‌گذاران گام مهمی به نظر می‌رسد. به‌علاوه، این کار یک راه عالی برای چندبرابر کردن پول شماست.

زمین، نوعی ملک مجازی در سندباکس متاورس است. به بیانی دیگر، هرکدام از این زمین‌ها مثل یک توکن منحصربه‌فرد غیر قابل تعویض ERC-721 در بلاک‌چین اتریوم در نظر گرفته می‌شود.

در مقاله امروز، قصد داریم آموزش خرید زمین در سندباکس را در اختیار شما قرار دهیم. این نوشتار، یک راهنمای جامع برای خرید زمین در این پلتفرم است. لازم به ذکر است که در عصر حاضر، این زمین‌ها ارزش زیادی دارند و بسیاری از افراد به دنبال خرید و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها هستند. اگر می‌خواهید بدانید که خرید زمین در سندباکس چگونه است به این بخش توجه کنید.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

هدف از خرید زمین در سندباکس چیست؟

همان طور که می‌دانید، سندباکس یکی از برنامه‌های غیرمتمرکز جامعه‌محور برای بازی به شمار می‌رود که در آن هنرهای بصری و بازی‌های متنوعی وجود دارد. این هنرها و بازی‌ها مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم هستند و کاربران می‌توانند NFT، تجربیات هنری و بازی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

مهم‌ترین هدفی که خرید زمین در سندباکس دارد، این است که توسعه‌دهندگان و طراحان بازی‌ها بتوانند تجربه متفاوتی از بازی‌های اینترنتی را در اختیار کاربران قرار دهند. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند از طریق خرید زمین به درآمد برسند. این موضوع هم برای خرید زمین در این پلتفرم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

نکته دیگری که درباره نحوه خرید زمین در سندباکس بدانید، سایر امکانات درون بازی است. بدین ترتیب، شما با خرید زمین می‌توانید آن را اجاره داده یا سهام آن را با سایرین به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که کلاً دو نوع زمین در سندباکس وجود دارد که آن‌ها هم زمین معمولی و حق بیمه هستند.

آموزش خرید زمین در سندباکس

اکنون وقت آن رسیده که کاملاً برای شما شرح دهیم که خرید زمین در سندباکس چگونه است و چطور می‌توانید یک زمین را خریداری کنید؟ برای رسیدن به این مطلب، تا انتها همراه تکراتو باشید. همان طور که می‌دانید، سندباکس زمین‌های خود را در فروش اموال عمومی می‌فروشد. این اعلام عمومی هم در جوامع رسمی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

ایجاد حساب در کیف پول

اولین کاری که شما برای خرید زمین در سندباکس باید انجام دهید، این است که حسابی در یک کیف پول ایجاد کنید. شما می‌توانید از هر کیف پولی که تمایل داشته باشید، استفاده نمایید.

اما در این مثال، ما ایجاد حساب در کیف پول متاماسک را بررسی می‌کنیم. همان طور که می‌دانید، متاماسک یکی از محبوب‌‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. ثبت‌نام در این کیف پول ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

اولین کاری که برای شیوه خرید زمین در سندباکس و ایجاد حساب در کیف پول متاماسک انجام دهید، دانلود افزونه مرورگر MetaMask است. اکنون شما می‌توانید برای ایجاد حساب، ثبت‌نام کرده و نسخه پیشرفته متاماسک را از وب‌سایت رسمی این شبکه دانلود کنید.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

قدم بعد از نصب متاماسک برای نحوه خرید زمین در سندباکس این است که به وب‌سایت رمی سندباکس رفته و روی گزینه ثبت‌نام (Sign-In) در بالا سمت راست کلیک کنید. در این بخش، گزینه Web 3 را از گزینه کشویی انتخاب نمایید.

اکنون از شما می‌خواهند که یک اکانت ایمیل و یک شناسه کاربری وارد کنید. بعد از انجام این کار هم نیاز دارید که گزینه ایجاد حساب (Create Account) را انتخاب نموده و کار ساخت حساب را به اتمام برسانید.

در این مرحله، کار شما برای ایجاد حساب متاماسک پایان می‌یابد. توجه داشته باشید که شما می‌توانید سایر کیف پول‌ها را نیز امتحان کنید و این امر کاملاً به خود شما بستگی دارد.

قدم بعدی این است که کیف پول متاماسک خود را به سندباکس متصل نمایید. علاوه بر این، شما برای خرید باید حتماً توکن‌های SAND هم داشته باشید تا بتوانید زمین‌ها را خریداری کنید.

به‌علاوه، برای پرداخت هرگونه هزینه، شما به توکن اتریوم (ETH) نیاز خواهید داشت. کسانی که قصد دارند شیوه خرید زمی در سندباکس را بدانند، باید به وب‌سایت رسمی این پلتفرم مراجعه کرده و نقشه راه آن را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

مراحل لازم برای خرید زمین در سندباکس

بعد از انجام کارهای لازم درباره کیف پول، وقت آن رسیده که بدانید خرید زمین در سندباکس چگونه است و افراد مبتدی چطور می‌توانند این زمین‌ها را خریداری کنند.

پس برای اطلاع از نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) به این بخش توجه کنید. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که روی زمینی که قصد خرید آن را دارید، کلیک کنید. زمین پریمیوم این بازی با رنگ زرد و زمین معمولی در دسترس هم با رنگ خاکستری نمایش داده می‌شود.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

اگر می‌خواهید زمین موردنظر خود را خریداری کنید، روی گزینه «خرید» بزنید. توجه داشته باشید که این گزینه با علامت آبی مشخص شده است. زمین انتخابی شما تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کرده و فروش آن تأیید شود، به حالت رزرو باقی می‌ماند. در برخی مواقع، ممکن است که شما قصد لغو تراکنش را داشته باشید که در این مرحله به‌راحتی امکان آن فراهم می‌شود.

توجه داشته باشید که اگر تا دو ساعت بعد از رزرو زمین از پرداخت هزینه غفلت کردید، این خرید منقضی می‌شود و باید از اول آن را رزرو کنید. به یاد داشته باشید که زمین‌های رزرو شده در این پلتفرم با رنک بنفش نمایش داده می‌شوند.

در این مرحله از آموزش خرید زمین در سندباکس شما باید اطلاعات حساب بانکی خود را مشاهده کنید. در این بخش، از شما خواسته می‌شود که خرید را تکمیل و تأیید نمایید. همچنین باید میزان گاز موردنظر که بر اساس اتریوم شارژ می‌شود را تعریف کنید. ادامه نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

بعد از این‌که حساب بانکی شما پرداخت برای زمین را تأیید کرد، کار پرداخت شما به اتمام می‌رسد. مقدار گاز انتخابی شما و همچنین ازدحام بلاک‌چین، تا حد زیادی بر زمان تکمیل شدن فرایند تأثیر می‌گذارد.

بعد از این‌که در انجام همه این کارها موفق شدید، این زمین به رنگ قرمز درمی‌اید تا نشان دهد که اکنون شما مالک آن هستید. همان طور که مشاهده کردید، نحوه خرید زمین در SandBox بسیار راحت است و هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد.

رنگ‌های درون نقشه سندباکس نشان‌دهنده چیست؟

بعد از این‌که با آموزش خرید زمین در سندباکس آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که رنگ‎های این زمین‌ها را هم بشناسید. همان طور که قبل از این هم مشاهده کردید، شما در حین خرید زمین در سندباکس با رنگ‌های متنوعی روبرو شدید. در ادامه، برای شما توضیح می‌دهیم که هر یک از این رنگ‌ها نشان‌دهنده چیست.

  • خاکستری: زمین‌های به رنگ خاکستری یعنی این زمین‌ها برای خرید در دسترس هستند.
  • زرد: این بدان معنی است که این زمین‌ها به‌صورت پریمیوم بوده و در دسترس افراد هستند.
  • بنفش: زمین‌های بنفش نشان می‌دهند که این املاک توسط شما یا شخص دیگری رزرو شده‌اند.
  • قرمز: زمین‌های خریداری شده‌ای که به شما تعلق دارند، قرمزرنگ هستند.
  • سبز: این رنگ نشان می‌دهد که زمین‌ها متعلق به اشخاص دیگری هستند.
  • آبی: زمین‌هایی که توسط خود سندباکس برای دریافت‌کنندگان وجوه و شرکای سازنده بازی رزرو شده‌اند، با رنگ آبی نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

چگونه خرید زمین در سندباکس افراد را ثروتمند می‌کند؟

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) این قابلیت را دارد که افراد بسیار زیادی را ثروتمند کند. زیرا داشتن حتی یک قطعه زمین در سندباکس هم می‌تواند فرصت‌های متعددی برای کسب درآمد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شما با استفاده از این زمین‌ها می‌توانید یک جریان ثابت درآمد برای خود داشته باشید. در این بخش، برای شما توضیح می‌دهیم که این زمین‌های مجازی چگونه می‌توانند شما را ثروتمند کنند. به این راه‌ها توجه کرده و از آن‌ها استفاده نمایید.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

تجربه میزبانی

یکی از بهترین راه‌هایی که بعد از اطلاع از شیوه خرید زمین در سندباکس می‌تواند به شما کمک کند، تجربه میزبانی است. با استفاده از این روش، شما می‌توانید درآمد بسیار خوبی از زمین‌های خود داشته باشید.

یکی از اولین و بهترین راه‌های استفاده از زمین در سندباکس این است که به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربیات زندگی مانند بازی‌ها، موزه‌های هنری، فروشگاه‌ها و آموزش‌های جذاب را میزبانی کنند.

این تجربیات را می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای خود بازی سندباکس، طراحی کرد و ساخت. سپس می‌توان آن‌ها را در زمینی که مالک دارد، منتشر کرد. اگر کاربران بخواهند که به این تجربیات منتشرشده دسترسی داشته باشند، باید هزینه‌ای به‌عنوان ورودی دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

استیکینگ

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی سندباکس این است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌ازای پاداش‌های غیرفعال، ارزهای دیجیتال را در زمین‌های خود با دیگران به استیک کنند.

یکی از مهم‌ترین امتیازت را می‌توان GEMها که نوعی توکن ERC-20 هستند دانست. برای نحوه خرید زمین رد سندباکس (SandBox) خوب است بدانید که شما می‌توانید این GEMها را در بازار به فروش برسانید.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

هنگامی که شما هزینه لازم برای SAND و ETH را به‌عنوان نقدینگی به صرافی یونی سواپ ارائه می‌دهید، تعداد زمین‌هایی که مالک آن هستید افزایش خواهد یافت. این افزایش، موجب می‌شود که ارز دیجیتال SAND هم به همان نسبت افزایش یابد.

اجاره دادن

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از سندباکس که اهمیت زیادی در نحوه خرید زمین در SandBox دارد، اجاره دادن زمین‌هاست. به بیانی دیگر، مالکان زمین‌ها می‌توانند زمین‌های خود را به سایر افراد اجاره داده و از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

بعد از این‌که تمام زمین‌ها به‌طورکلی به فروش رسید، عرضه زمین برای اجاره دادن به‌شدت افزایش خواهد یافت. دلیل این موضوع هم این است که در صورت فروش بیش از حد زمین، افراد بسیار بیشتری با برنامه سندباکس آشنا می‌شوند و سپس تصمیم می‌‌گیرند که تجربیات خود را در آنجا باهم به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

میزبانی مسابقات و رویدادها

اگر به دنبال یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از طریق زمین در برنامه سندباکس هستید، به این بخش توجه کنید. میزبانی مسابقات و رویدادها و دریافت پول، می‌تواند باعث سازماندهی زمین‌ها شود. درنتیجه این امر، توجه بسیاری از افراد به سمت زمین شما جلب شده و در مسابقات و رویدادهای آن شرکت می‌کنند.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

این موضوع که در نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) نقش مهمی دارد، می‌تواند به کسب درآمد شما به‌عنوان مالک زمین کمک کند. علاوه بر این، شما می‌توانید به دیگران این امکان را دهید که مسابقات و رویدادهای موجود در زمین شما را میزبانی کنند. این امر باعث می‌شود که بهتر بتوانند تبلیغات خود را انجام داده و درنتیجه، درآمد شما هم افزایش می‌یابد.

تبلیغات خودتبلیغی در سندباکس

یکی دیگر از را‌ه‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن درآمد کسب‌وکار خود را افزایش دهید، تبلیغات خود تبلیغی است. آیا شما صاحب اصلی یک کسب‌وکار در دنیای واقعی هستید؟ آیا یک نویسنده هستید؟ آیا هنرمند هستید؟ با آیا شخصی هستید که محصولات خاصی را به فروش می‌رساند؟

اگر هر یک از ویژگی‌های بالا یا حتی مشابه آن‌ها را دارید، پس چرا با استفاده از فضای مجازی کسب‌وکار خود را رونق نمی‌دهید؟ چرا با استفاده از خودتبلیغی، دامنه دسترسی خود را در اختیار سایر گیمرها و افراد بازدیدکننده قرار نمی‌دهید؟

ممکن است بسیاری از افراد از وجود شما، کالا و خدمات شما بی‌اطلاع باشند. بدین ترتیب، استفاده از تبلیغات خودتبلیغی می‌تواند شما را به آن‌ها شناسانده و موجب افزایش درآمد فعال شما می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

فروش دارایی و NFTها

یک از بهترین راه‌های کسب درآمد از طریق زمین‌ها سندباکس، فروش انواع دارایی و NFT هاست. اگر قصد دارید که یک تجربه منحصربه‌فرد را در زمین خود منتشر کنید، بهتر است که علاوه بر دریافت هزینه ورودی، برخی از الزامات تعیین‌شده را هم ایجاد کنید. این الزامات می‌تواند مزیت‌های زیادی برای زمین شما داشته باشد. این موضوع نقش مهمی در نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) دارد.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

یکی از بهترین الزاماتی که بهتر است کاربران هنگام ورود به بازی داشته باشند، داشتن انواع خاصی از NFT هاست. این بدان معنی است که شما می‌توانید تعیین کنید که کاربران هنگام ورود به زمین شما باید NFT خاصی داشته باشند.

برای مثال، برای انجام بازی دزدان دریایی که دز زمین خود انتشار داده‌اید، شاید از گیمرها بخواهید که از مجموعه شمشیرهای NFT که در بازار جهانی هستند، برای نبرد خود سلاح خریداری کنید.

فروش زمین

علاوه بر همه مسائل گفته شده، شما می‌توانید زمین خود را فروخته و از این طریق به درآمد برسید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه بسیاری از افراد از طریق خریدوفروش زمین در سندباکس، کسب درآمد می‌کنند. اگر زمین شما در محل پرترددی واقع شده و بسیار موردتوجه افراد قرار می‌گیرد، می‌توانید آن را با قیمت بسیار خوی به فروش برسانید.

اگرچه همان طور که مشخص است، اگر شما زمین خود را برای مدتی طولانی برای خود نگه دارید، ممکن است بتوانید که سو بیشتری کسب کنید. زیرا در این صورت، شما می‌توانید از چندین روشی که برای کسب درآمد از زمین گفتیم، استفاده نمایید و بدین ترتیب، درآمد شما بسیار بیشتر از اجاره یا فروش زمین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

قیمت زمین در سندباکس

بعد از این‌که با نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) و شیوه کسب درآمد از آن آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که قیمت تقریبی این زمین‌ها را نیز بدانید. خوب است بدانید که در حال حاضر، ارزان‌ترین و زمینی که در پلتفرم سندباکس به فروش رسیده، بیشتر از 10000 دلار است.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

میانگین قیمت این زمین‌ها در این پلتفرم در دوره شش‌ماهه گذشته تا حد زیادی رشد کرده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید متوسط قیمت زمین در سندباکس در کمتر از یک سال، از 40 دلار به بیشتر از 960 دلار افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

آیا سرمایه‌گذاری در زمین سندباکس ایده خوبی است؟

باتوجه‎به تمام مسائل گفته شده، احتمال تاکنون درک کردید که سرمایه‌گذاری در متاورس تا چه اندازه می‌تواند به شما در کسب درآمد کمک کند. بسیاری از تحلیل‌گران اعتقاد دارند که سرمایه‌گذاری در سندباکس، یکی از بهترین ایده‌هاست. آن‌ها می‌گویند که باتوجه‌به رشد قیمت فوق‌العاده ارز دیجیتال SAND در سال گذشته تاکنون، آینده این ارز هم بسیار روشن است.

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

به‌طورکلی، بسیار احتمال دارد که سرمایه‌گذاری در این پلتفرم برای شما سودهای زیادی به ارمغان بیاورد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از کارشناسان باور دارند که قیمت ارز دیجیتال SAND در سندباکس در کمتر از یک سال آینده، می‌تواند بین پنج تا ده برابر افزایش یابد. البته به یاد داشته باشید که برای این موضوع هیچ تضمینی وجود ندارد و بهتر است برای هر سرمایه‌گذاری به‌خوبی تحقیق کنید.

سخن نهایی

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که افراد در بدو ورود به این پلتفرم درگیر آن می‌شوند. ما در این نوشتار، شیوه خرید زمین در سندباکس را برای شما عزیزان شرح دادیم.

شما با اطلاع از آموزش خرید زمین در سندباکس می‌توانید به درآمدهای خوبی برسید. پس بادقت به نکات فوق‌الذکر توجه کرده و به بهترین شکل آن‌ها را بکار ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cryptobullsclub

نظر شما در خصوص نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر