;
coinex

ریلمی پد مینی با نمایشگر 8.7 اینچی معرفی شد

شرکت ریلمی، تبلت جمع‌وجور خود را با نام ریلمی پد مینی معرفی کرد. این تبلت نمایشگر 8.7 اینچی دارد و از چیپست Unisoc T616 در تولید این محصول استفاده شده است.

شایعات مختلفی در خصوص انتخاب نام برای تبلت کوچک ریلمی منتشر شد ولی در نهایت این شرکت نام نهایی محصول را انتخاب کرد. ریلمی پد مینی در دو رنگ خاکستری و آبی در بازار فیلیپین معرفی شد. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات این تبلت جمع و جور را بررسی کنیم.

مشخصات ریلمی پد مینی

چیپست استفاده شده در این تبلت، چیپست Unisoc T616 در کنار Wi-Fi و LTE است. ریلمی پد مینی پردازنده 8 هسته‌ای و واحد گرافیکی Mali-G57 MP1 دارد. نمایشگر این تبلت، LCD بوده و وضوح تصویر آن 1340*400 پیکسل است. این دستگاه حاشیه‌های کناری نازکی دارد ولی برای این که کاربران آن را راحت‌تر در دست بگیرند و کنترل بیشتری روی دستگاه داشته باشند، این کناری‌ها در حالت افقی کمی ضخیم‌تر هستند.

مشخصات ریلمی پد مینی  

پیش سفارش ریلمی پد مینی، هم اکنون از وب‌سایت Lazada فیلیپین، آغاز شده است. این تبلت در دو رنگ آبی و خاکستری موجود است. قیمت Realme Pad Mini برای نسخه رم 3 با حافظه 32 گیگابایتی به همراه Wi-Fi و LTE، حدود 195 دلار (175 یورو) است. برای نسخه رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی به همراه Wi-Fi و LTE نیز این قیمت معادل با 235 دلار (210 یورو) می‌رسد. ریلمی برای پیش خرید این تبلت، تخفیف‌هایی نیز در نظر گرفته است.

گزینه‌های اتصال در این دستگاه، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac است و از بلوتوث 5.0 بهره می‌برد. وزن کلی این تبلت، 372 گرم بوده و ابعاد بدنه 211.8×124.48×7.6 میلی‌متری دارد. در کنار جک 3.5 میلی‌متری صدا، یک پورت USB نوع C وجود دارد.

ریلمی پد مینی با نمایشگر 8.7 اینچی معرفی شد

ریلمی پد مینی

دوربین‌های ریلمی پد مینی در یک جزیره مستطیلی شکل قرار دارند. دوربین اصلی این دستگاه، 8 مگاپیکسل بوده و مجهز به دیافراگم f/2.0 در پنل پشتی است. این تبلت در پنل جلویی خود از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. در کنار دوربین‌های پد مینی، فلاش LED مشاهده نمی‌شود.

در مورد باتری این تبلت باید بگوییم که از ظرفیت 6400 میلی‌آمپری برخوردار است و قابلیت شارژ سریع 18 واتی را نیز دارد. این محصول به همراه آداپتور مناسب عرضه می‌شود. در ریلمی پد مینی قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی معکوس نیز وجود دارد.

بنابر شایعات‌ منتشر شده، نوع ارزان‌تر این تبلت با مدل وای فای 3/32 گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد، اما فعلا در دسترس عموم قرار ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات ریلمی پد مینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر