;
coinex

آیا اتریوم 4 هزار دلاری به زودی اتفاق می‌افتد؟

اتریوم 4 هزار دلاری یک سطح ضروری برای این ارز است. این نه تنها یک مقاومت و حمایت حیاتی بوده، بلکه یک سطح روانشناختی حیاتی است. برای اطلاع از جزییات این مطلب، در ادامه با تکراتو همراه شوید.

اتریوم از ابتدای سال 2022 تاکنون این نقطه را ندیده است. با این‌حال، این احتمال وجود دارد که قبل از 9 آوریل اتفاق بیفتد. در غیر این‌صورت، سرمایه‌گذاران اتریوم ممکن است تا ماه آینده منتظر بمانند تا اتریوم به نقطه مورد نظر برسد.

اتریوم با معامله در 3,493 دلار، تنها 14.78 درصد با 4 هزار دلار فاصله دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که بسیار نزدیک است، اما در واقع اینطور نیست. افزایش عجیب و غریب برای ارزهای دیجیتال چندان عجیب نیست؛ اما معمولاً با سکه‌هایی اتفاق می‌افتد که ارزش بسیار کمتری دارند، نه برای دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان.

برای اتریوم 4 هزار دلاری تنها 14درصد رشد نیاز است

برای درک بهتر این موضوع، تصور کنید در طول رالی اخیر که بیش از 19 روز به طول انجامید، ETH تنها 38.23 درصد افزایش یافت. با این‌حال، همین روند صعودی است که امکان صعود 14 درصدی را در هفت روز آینده فراهم می‌کند.

اتریوم 4 هزار دلاری

شاخص قیمت بولینگر امکان افزایش پایدار را نشان می‌دهد؛ زیرا در حال حاضر پایه به عنوان پشتیبان کندل‌ها عمل می‌کند. آخرین باری که این حمایت بیش از ده روز به طول انجامید، ETH شاهد رشد بالای 60 و 90 درصد بود.

علاوه بر این، از آنجایی که اتریوم در حالت فشرده سازی فعال است، این اندیکاتور، صعودی بودن را در سراسر چارت نمایش می‌دهد. اگرچه به نظر می‌رسد اندکی فرسوده شده؛ اما در گذشته، ETH افزایش داشته، و این همان چیزی است که امیدها را زنده نگه می‌دارد.

حمایت بیشتر از این، منجر به سود خالص اتریوم می‌شود. طبق این اندیکاتور، اتریوم در چند روز گذشته موفق شد وارد منطقه صعودی شود. از لحاظ تاریخی، ورود به این فضا برای مدتی با یک رالی پایدار دنبال می‌شود، به این ترتیب انتظار می‌رود اتریوم به 4 هزار دلار برسد.

علاوه بر این، معکوس شدن روند فعلی بعید است؛ زیرا اتریوم تا رسیدن به نقطه اول بازار فاصله زیادی دارد. اوج بازار زمانی اتفاق می‌افتد که بیش از 95 درصد از کل عرضه در سود باشد. از آنجایی که این رقم در حال حاضر 88.79 درصد است، هیچ دلیلی برای نگرانی در مورد بالا بودن بازار به این زودی وجود ندارد.

اما احتمال ادغام بر روی آلتکوین وجود دارد؛ زیرا RSI آن در حال شکستن منطقه اشباع خرید است. ممکن است برای مدتی در آن منطقه بیش از حد گسترش یابد، اما به زودی، روند صعودی تغییر خواهد کرد.

اگر این اتفاق بیفتد و اتریوم نتواند از 4 هزار دلار عبور کند، انتظار داشته باشید که در ماه می نیز همین اتفاق بیفتد، مگر اینکه اخبار از توسعه قیمت را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اتریوم 4 هزار دلاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: ambcrypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر